DM اینستاگرام و چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند

DM اینستاگرام و چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند
DM اینستاگرام و چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند

به دست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام برای یک تجارت کار آسانی نیست. اگر می خواهید یک پایگاه وفادار از فالوورهای اینستاگرام داشته باشید که بتوانند در پست های شما لایک های اینستاگرام بیشتری به شما بدهند و نرخ تعامل را افزایش دهند، باید از ویژگی های مختلف این پلتفرم به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

DM اینستاگرام یکی از ویژگی هایی است که باید از آن استفاده کنید. در حالی که پیام های مستقیم (DM) ممکن است ساده و سرراست به نظر برسند، اما دسترسی به مخاطبان بسیار بیشتری و تعامل با آنها را به روشی هدفمندتر امکان پذیر می کنند.

اگر از اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنید و به دنبال تجربه رشد کسب و کار هستید، استفاده از پیام های مستقیم اینستاگرام گامی عالی برای برداشتن است.

در اینجا راهنمای شما برای استفاده از DM اینستاگرام برای رشد کسب و کارتان است.

چه چیزی را می توان از طریق DM اینستاگرام ارسال یا دریافت کرد؟

از طریق DM اینستاگرام می توانید ارسال و همچنین دریافت کنید:

پیام ها – به صورت جداگانه یا به 15 نفر در یک موضوع
فیلم های
تصاویر
پیام های صوتی
تماس های تصویری
ایجاد کنید یا در یک چت گروهی باشید

چگونه می توانید از DM اینستاگرام برای تجارت خود استفاده کنید؟

برای پاداش دادن به فالوورهای برتر اینستاگرام

اگر موفق شده اید تعدادی فالوور واقعی اینستاگرام به دست آورید، متوجه خواهید شد که چقدر برای کسب و کار شما ارزشمند هستند. آنها با درگیر شدن مداوم با محتوای شما به افزایش نرخ تعامل برای حساب نام تجاری شما کمک می کنند.

آن‌ها همچنین به لایک‌های بیشتر اینستاگرام در پست‌های شما کمک می‌کنند، پست‌های شما را به‌طور مرتب به اشتراک می‌گذارند، و همچنین پشتیبانی/بازخورد را در قالب نظرات در مورد پست‌های شما ارائه می‌دهند. احتمالاً آنها کسانی هستند که با حمایت از نام تجاری شما به انتشار اخبار مربوط به شرکت شما کمک می کنند.

DM اینستاگرام می تواند راهی عالی برای برقراری ارتباط با آنها باشد و به آنها اطلاع دهید که چقدر از حمایت آنها قدردانی می کنید. از طریق DM اینستاگرام می‌توانید عکس‌ها، کوپن‌ها، کدهای تبلیغاتی یا حتی درخواست آدرس پستی آن‌ها را ارسال کنید تا بتوانید کوپن‌های آن‌ها را به آن‌ها ارسال کنید.

با این حال، در حالی که در حال انجام آن هستید، مطمئن شوید که پیوندها را به طور جداگانه ارسال کنید تا کاربران به راحتی به پیوند دسترسی داشته باشند زیرا نمی توانید پیوندهای قابل کلیکی را در DM اینستاگرام خود جاسازی کنید.

برای ارتباط با اینفلوئنسرهای این صنعت

اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای ارتقاء رشد برندتان است. اینفلوئنسر که محصولات برند شما را تبلیغ، معرفی یا بررسی می کند می تواند به افزایش فروش شما و افزایش آگاهی از برند شما کمک کند. با این حال، ممکن است تماس با اینفلوئنسرها از طریق DM اینستاگرام دشوار باشد زیرا بسیاری از افراد ممکن است از طریق DM با آنها ارتباط برقرار کنند.

شما باید با ارائه مقداری ارزش خود را از بقیه متمایز کنید. سعی کنید با دادن دلیلی به آنها برای همکاری با شما ارتباط برقرار کنید. با اکانت‌های آن‌ها و همچنین نوع محتوایی که معمولاً پست می‌کنند – هم در اینستاگرام و هم در سایر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها آشنا شوید.

هنگامی که علایق، ارزش‌ها و سبک نوشتاری آن‌ها را درک کردید، می‌توانید چیزی را مطرح کنید که مطابق با آن چیزی باشد که آنها با آن طنین انداز می‌شوند.

به این ترتیب، با نشان دادن اینکه برای انجام تکالیف خود قبل از نزدیک شدن به آنها به اندازه کافی برای آنها ارزش قائل هستید، در کتاب های خوب آنها قرار می گیرید. علاقه مند کردن آنها به همکاری با شما می تواند به شما کمک کند تا به تعداد زیادی فالوور اینستاگرام که آنها دارند دسترسی پیدا کنید.

برای دادن به روز رسانی منحصر به فرد

در پشت صحنه، فیلم می تواند به شخصی سازی تجربه برای فالوورهای اینستاگرام شما کمک کند و باعث شود آنها در سطح شخصی تری با برند شما ارتباط برقرار کنند، زیرا آنها احساس خاص بودن می کنند. DM اینستاگرام می تواند به شما در انجام همین کار کمک کند.

اگر قصد دارید محصول/خدمت جدیدی را راه اندازی کنید، می توانید از DM اینستاگرام استفاده کنید تا گروه منتخبی از دنبال کنندگان اینستاگرام خود را از آن مطلع کنید. آنها می توانند نگاهی انحصاری به آنچه در فروشگاه است داشته باشند و حتی می توانند از پیشنهادات اولیه بهره مند شوند.

با این حال، اگر این کار را انجام می دهید، باید به آنها در مورد آنچه که می توان به اشتراک گذاشت، شفاف سازی کنید، به خصوص زمانی که صحبت از کدهای تبلیغاتی یا گذرواژه ها می شود.

استفاده از DM اینستاگرام برای ارائه به‌روزرسانی‌های انحصاری می‌تواند نشان‌دهنده قدردانی از فالوورهای اینستاگرام شما باشد که آنها را تشویق می‌کند به حمایت از برند شما ادامه دهند.

برای اجرای مسابقات

راه های خلاقانه زیادی وجود دارد که می توانید از DM اینستاگرام برای اجرای مسابقات و افزایش تعامل استفاده کنید:

عکسی در مورد مسابقه ارسال کنید و کد را ذکر کنید. کوپن/تخفیف/جایزه به 15 نفری که ابتدا با ذکر کد به شما پیام می دهند، بدهید.
برای 15 نفری که برای اولین بار در مورد عکسی که پست می‌کنید نظر می‌دهند، یک کد کوپن/جزئیات مربوط به وارد کردن نقاشی را از طریق DM ارسال کنید.
از شرکت‌کنندگان بخواهید که برای شما پیامکی ارسال کنند و دلایلی برای برنده شدن آن‌ها به همراه تصویر یا ویدیویی که می‌تواند بعداً توسط شما پست شود، ارسال کنند.

برای تولید سرنخ

همیشه اتفاقات زیادی در اینستاگرام می افتد. چگونه می توانید بهترین استفاده را از این پلتفرم برای ایجاد سرنخ برای کسب و کار خود داشته باشید؟ خوب، DM اینستاگرام می تواند در آنجا به شما کمک کند، اما ابتدا باید به خوبی تحقیق کنید.

در هشتگ‌ها، گرایش‌ها و برچسب‌های موقعیت مکانی جستجو کنید تا افرادی را که می‌توانند به طور بالقوه به کسب و کار شما علاقه مند باشند، شناسایی کنید. آنها می توانند به حوزه مشابهی که شما در آن کار می کنید علاقه مند باشند یا حتی ممکن است با مشکلی روبرو شوند که می توانید به ارائه راه حل برای آن کمک کنید.

برقراری ارتباط با آنها از طریق DM اینستاگرام با اطلاعات مرتبط می تواند به ایجاد یک تجربه شخصی و ایجاد سرنخ برای ارتقای رشد کسب و کار شما کمک کند.

برای استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر

مشتریان خوشحال ممکن است از اینستاگرام برای ارسال نظرات محصولات شما استفاده کنند. ارزش بررسی آنها برای کسب و کار شما بسیار بیشتر از هر ادعایی است که در مورد محصول خود دارید، فقط به این دلیل که سایر خریداران بالقوه بیشتر به آنها اعتماد خواهند کرد زیرا آنها هیچ انگیزه ای برای تبلیغ محصولات شما ندارند.

در این مواقع، می‌توانید با استفاده از DM اینستاگرام با چنین مشتریانی تماس بگیرید و از آنها اجازه بگیرید تا بتوانید از نظرات/عکس‌های آن‌ها در قالب توصیفات یا مطالعات موردی برای اهداف تجاری کسب‌وکار خود استفاده کنید. آنها آسان و سریع هستند، بدون افزودن یک مرحله اضافی به ایمیل، مانند باز کردن پیوند یا دانلود پیوست پست مورد نظر.

برای درخواست بررسی محصولات/خدمات خود

اگر با یک فالوور یا کاربر اینستاگرام برخورد کردید که مطلب مثبتی در مورد محصولات یا خدمات شما در این پلتفرم پست کرده است، همیشه می توانید با پیوند دادن صفحه خود در سایت بررسی و درخواست از آنها برای ارسال نظر در آن، از طریق DM اینستاگرام با آنها در تماس باشید. .

در نهایت، صرف نظر از اینکه از DM اینستاگرام برای چه منظوری استفاده می‌کنید، هدف این است که روابط طولانی‌مدت با فالوورهای اینستاگرام خود ایجاد کنید و مراقبت بهتری از مشتری ارائه دهید که می‌تواند منجر به تبدیل‌های فروش بالاتر در آینده و ارتقای رشد کسب‌وکار شود.

برای استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر

مشتریان خوشحال ممکن است از اینستاگرام برای ارسال نظرات محصولات شما استفاده کنند.

ارزش بررسی آنها برای کسب و کار شما بسیار بیشتر از هر ادعایی است که در مورد محصول خود دارید، فقط به این دلیل که سایر خریداران بالقوه بیشتر به آنها اعتماد خواهند کرد زیرا آنها هیچ انگیزه ای برای تبلیغ محصولات شما ندارند.

در این مواقع، می‌توانید با استفاده از DM اینستاگرام با چنین مشتریانی تماس بگیرید و از آنها اجازه بگیرید تا بتوانید از نظرات/عکس‌های آن‌ها در قالب توصیفات یا مطالعات موردی برای اهداف تجاری کسب‌وکار خود استفاده کنید.

آنها آسان و سریع هستند، بدون افزودن یک مرحله اضافی به ایمیل، مانند باز کردن پیوند یا دانلود پیوست پست مورد نظر.

برای درخواست بررسی محصولات/خدمات خود

اگر با یک فالوور یا کاربر اینستاگرام برخورد کردید که مطلب مثبتی در مورد محصولات یا خدمات شما در این پلتفرم پست کرده است، همیشه می توانید با پیوند دادن صفحه خود در سایت بررسی و درخواست از آنها برای ارسال نظر در آن، از طریق DM اینستاگرام با آنها در تماس باشید. .

در نهایت، صرف نظر از اینکه از DM اینستاگرام برای چه منظوری استفاده می‌کنید، هدف این است که روابط طولانی‌مدت با فالوورهای اینستاگرام خود ایجاد کنید و مراقبت بهتری از مشتری ارائه دهید که می‌تواند منجر به تبدیل‌های فروش بالاتر در آینده و ارتقای رشد کسب‌وکار شود.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

 

نکاتی در مورد استفاده از DM اینستاگرام برای کسب و کارتان

اعلان های خود را روشن نگه دارید

اگر می خواهید در سطح شخصی تری با فالوورهای اینستاگرام خود ارتباط برقرار کنید، مهم است که به آنها دسترسی داشته باشید و در چت حضور داشته باشید. به منظور ایجاد تعامل و پرورش روابط طولانی مدت، به سرعت پاسخ دهید و ثبات را حفظ کنید.

از ارسال پیام های گروهی خودداری کنید

هدف اصلی استفاده از DM اینستاگرام برای کسب و کار شما این است که ارتباط شخصی تری با فالوورهای اینستاگرام خود برقرار کنید. اگر پیام مشابهی را به گروهی ارسال کنید، هدف از بین می‌رود، زیرا افراد احتمالاً احساس ارزشمندی نمی‌کنند.

پیام‌های گروهی همچنین این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که پاسخ‌های یکدیگر را ببینند و این ممکن است افراد را از ابراز آزادانه خود باز دارد، به خصوص اگر دیگران را در گروه نمی‌شناسند.

پاسخگویان خودکار ایده بدی هستند

در حالی که اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که پاسخگوی خودکار تنظیم کنید تا بتوانید از فالوورهای جدید اینستاگرام تشکر کرده و از آنها استقبال کنید، استفاده از آنها ایده بدی است زیرا آنها فاقد لمس شخصی یک پیام واقعی هستند.

ارتباط شخصی برقرار کنید

اگرچه این امر بدیهی به نظر می رسد، مهم است که به خاطر داشته باشید که فقط تماس با شخصی از طریق DM اینستاگرام به معنای شخصی نیست.

قبل از اینکه گیرنده خود را DM ارسال کنید، با آنها آشنا شوید. این می تواند به شما کمک کند به گونه ای با آنها ارتباط برقرار کنید که توجه آنها را حفظ کند و منجر به یک ارتباط پربار شود.

کمی توجه نشان دهید

فقط زمانی تماس بگیرید که کاملا ضروری است. شما نمی خواهید در نهایت فقط صندوق ورودی گیرنده خود را با DM خود شلوغ کنید.

فروش زیاد است

مردم ممکن است دوست داشته باشند محصولات جدید بخرند، اما این بدان معنا نیست که از فروش کالاها لذت می برند. محصولات خود را فقط در صورتی معرفی کنید که به طور خاص از شما خواسته شده باشد. در غیر این صورت، تأکید کنید که هر دو طرف چگونه می‌توانند سود ببرند و چگونه با شما تماس گرفته‌اید، زیرا برای نظر، دانش، بازخورد یا حمایت گیرنده ارزش قائل هستید.

پیام سرد نده

در حالی که از DM اینستاگرام می‌توان برای ارتباط با هر کسی استفاده کرد، بهتر است به افرادی که قبلاً با آنها برخورد داشته‌اید یا کسانی که با محتوای شما در اینستاگرام یا سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی درگیر هستند، بچسبید. با انجام این کار، احتمال دریافت گرمتر پیام خود را افزایش می دهید.

از DM به ظاهر ساده اینستاگرام می توان برای انجام کارهای بسیار بیشتر از ارسال پیام استفاده کرد.

این می تواند به عنوان وسیله ای برای شما برای ارتباط با فالوورهای جدید اینستاگرام، حفظ روابط با افراد قدیمی و همچنین تعمیق ارتباطات برای کمک به رشد کسب و کار شما باشد. این شما هستید که تصمیم می گیرید چگونه از آن استفاده کنید – فقط نکات ذکر شده در بالا را در نظر داشته باشید.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه