همه آنچه باید در مورد کسب درآمد از اینستاگرام بدانید

همه آنچه باید در مورد کسب درآمد از اینستاگرام بدانید
همه آنچه باید در مورد کسب درآمد از اینستاگرام بدانید

اینستاگرام از زمانی که در سال 2010 راه اندازی شد، دستخوش تغییرات متعددی شده و ویژگی های جدید زیادی را اضافه کرده است که منجر به رشد پلتفرم شده است. کسب و کارها شروع به استفاده از آن به عنوان یک پلتفرم بازاریابی کرده اند و حتی شروع به کسب درآمد از آن کرده اند.

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از اکانت اینستاگرام برند خود کسب درآمد کنید و از آن بهره ببرید، اما این یک تکه کیک نیست. با محبوبیت فزاینده اینستاگرام، بسیاری از برندها به دنبال کسب درآمد هستند، بنابراین رقابت در این پلتفرم وجود دارد.

برای بهره مندی از درآمدزایی، باید تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید تا بتوانید لایک اینستاگرام بیشتری دریافت کنید، فالوورهای واقعی اینستاگرام بیشتری جذب کنید و با استفاده از این پلتفرم کسب درآمد کنید. جدای از آن، شما همچنین باید یک استراتژی کسب درآمد قوی برای کسب و کار خود داشته باشید تا بتوانید از آن بهره مند شوید.

اولین چیزها: فالوورهای اینستاگرام

قبل از شروع کسب درآمد از حساب اینستاگرام خود، رسیدن به مرز 10000 فالوور اینستاگرام ایده خوبی است. در حالی که تعداد فالوورهای اینستاگرام قطعا ضروری است، نرخ تعامل نیروی محرکه واقعی محبوبیت حساب شما است. وقتی فالوورهای فعال اینستاگرام بیشتری داشته باشید، فید شما ارزش بسیار بیشتری خواهد داشت.

با 10000 فالوور اینستاگرام، شما قادر خواهید بود:

  • به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و به آنها بفروشید
  • از ROI بیشتر بهره مند شوید
  • در مورد محصولات/خدماتی که باید به نمایش بگذارید از طرفداران واقعی اینستاگرام خود بازخورد دریافت کنید
  • از توابعی مانند اشتراک گذاری لینک در استوری استفاده کنید – قابلیتی که برای حساب هایی با کمتر از 10000 فالوور اینستاگرام در دسترس نیست.

اگر در حال حاضر به 10000 فالوور اینستاگرام رسیده اید، برای شروع کسب درآمد آماده شوید. با این حال، اگر اینطور نیستید، بهتر است فالوورهای خود را افزایش دهید و برند خود را بسازید تا کسب درآمد از اینستاگرام برای شما آسان تر باشد.

در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که چگونه می توانید دنبال کننده ای ایجاد کنید که ارزش کسب درآمد داشته باشد.

دنبال کننده ای بسازید که ارزش کسب درآمد را داشته باشد

  • پروفایل خود را به طور کامل و حرفه ای پر کنید
  • روی یک طاقچه تمرکز کنید
  • به طور مداوم پست کنید
  • ویدیوهای با کیفیت بالا ارسال کنید
  • مردم را وادار به تعامل با محتوای شما کنید
  • محتوای خود را واترمارک کنید
  • از هشتگ های مناسب استفاده کنید
  • در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ متقابل کنید
  • اکانت های دیگر را تگ کنید

در حالی که الگوریتم اینستاگرام با نظارت بر علاقه، فراوانی/به‌موقع بودن پست‌ها، استفاده، فالو کردن و ارتباط با فالوورهای اینستاگرام شما روی پست‌های شما کار می‌کند، تعامل بزرگ‌ترین عاملی است که می‌تواند به شما کمک کند تا با ایجاد محتوای خود شاهد رشد تعداد فالوورهای خود باشید.

بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو بنابراین، اگر قبلاً فالوورهای خود را افزایش نداده اید، روی افزایش فالوورهای خود کار کنید، و پس از انجام این کار، می توانید با استفاده از روش هایی که در زیر توضیح داده شده است، از اینستاگرام خود برای کسب و کار خود درآمد کسب کنید.

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

پلتفرم های کسب درآمد در اینستاگرام و خرید اینستاگرام
در اینستاگرام، شما این امکان را ندارید که در پست‌های فید خود به زیرنویس‌ها لینک اضافه کنید و باید هر بار که پستی را ارسال می‌کنید، پیوند موجود در بیو را تغییر دهید. این می تواند برای پست های فعلی خوب کار کند، اما به آن فکر کنید.

اگر دنبال کننده های اینستاگرام شما به دنبال محتوایی هستند که در یک پست قدیمی نمایش داده شده است، چه کاری باید انجام دهند؟ برای یافتن لینک به کجا مراجعه می کنند؟

پلتفرم های کسب درآمد مانند Like2Buy و Have2Have به حل این مشکل کمک می کنند. با اینها، یک پیوند ویژه ایجاد می شود که یک مدل قابل خرید از پست های فید شما را حفظ می کند تا کاربران بتوانند به راحتی محصولات پست های شما را مرور کنند.

شما می توانید از چنین پلتفرم هایی برای پیوند دادن به محتوا و همچنین صفحات فرود استفاده کنید. به این ترتیب، فالوورهای اینستاگرام شما می توانند به راحتی از پروفایل شما خرید کنند و رشد در تبدیل به این معنی است که در نهایت درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

با خرید اینستاگرام که از طریق پست‌های فید، پست‌های چرخ فلک و استوری امکان‌پذیر شده است، می‌توانید یک ویترین فروشگاه مجازی برای مخاطبان خود ایجاد کنید، نرخ تعامل بالاتری داشته باشید و تجربه خرید را برای فالوورهای اینستاگرام خود آسان کنید.

برچسب‌های محصول، استوری‌های قابل خرید، خرید در تب کاوش، و همچنین راه‌اندازی تب فروشگاه اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند زمانی که از پلتفرم برای تلاش‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنید، درآمد بیشتری کسب کنید.

برای اینکه از این برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید، پروفایل خود را با دقت زیر نظر داشته باشید و به آنچه دنبال کنندگان اینستاگرام خود می خواهند توجه کنید. پست‌های خود را بهینه کنید و CTAهایی را اضافه کنید که می‌توانند فالوورهای شما را به چیزی که به دنبال آن هستند هدایت کنند.

تبلیغات اینستاگرام
با تبلیغات اینستاگرام، می‌توانید با دسترسی به گروه‌های مرتبط از نظر جزئیات جمعیتی، عادات و موارد دیگر، به راحتی از مخاطبان هدف خود درآمد کسب کنید. تبلیغات اینستاگرام می تواند به شما کمک کند فالوورهای اینستاگرام خود را به جایی که می خواهید هدایت کنید، از جمله:

صفحات فرود
اینها زمانی که برای عرضه محصول استفاده می شوند یا زمانی که مشتریان قبل از تصمیم به خرید محصول شما به جزئیات بیشتری نیاز دارند، بهترین کار را دارند. جزئیات مزایای استفاده از محصول خود و دریافت آدرس ایمیل از طریق فرم ها می تواند به شما در کمپین های بازاریابی ایمیلی بعدا کمک کند.

محتوا
تبلیغات می تواند راهی عالی برای ارائه پیش نمایشی از آنچه در فروشگاه به مخاطبان است و آنها را در مورد آن هیجان زده کند.

تجارت الکترونیک
همچنین می توانید از تبلیغات اینستاگرام برای ارسال مستقیم فالوورهای اینستاگرام خود به صفحه محصول خود از طریق تلاش های بازاریابی هدفمند استفاده کنید.

قبل از استفاده از تبلیغات اینستاگرام، موارد زیر را باید در نظر داشته باشید:

  • مطمئن شوید که در مورد اهداف خود شفاف هستید
  • آن را خیلی تبلیغاتی نکنید
  • بسته به اینکه چه چیزی با برند شما بهترین کارایی را دارد، قالب مناسب را برای تبلیغ خود انتخاب کنید – عکس/فیلم/چرخ فلک
  • مطمئن شوید که تصاویر عالی هستند
  • مطمئن شوید که تصویر و عنوان واضح هستند
  • مخاطب هدف خود را با دقت انتخاب کنید
  • تبلیغات اینستاگرام خود را از طریق انواع مختلف آزمایش کنید تا بدانید چه چیزی با فالوورهای اینستاگرام شما بهتر عمل می کند
  • ROI خود را ردیابی کنید
  • اگر این کار را به درستی انجام دهید، مبلغی که برای تبلیغات اینستاگرام خرج می‌کنید در مقایسه با میزان درآمدی که می‌توانید از آنها به دست آورید، هیچ نخواهد بود.

 

مسابقات و تبلیغات
مسابقات هشتگ
با مسابقاتی مانند مسابقات هشتگ، برند شما از رشد نرخ تعامل و همچنین تعداد فالوورها و فروش بیشتر محصول سود می برد.

برندگان چنین رقابت‌هایی می‌توانند به طرفداران برند تبدیل شوند و حتی برندگان ثانویه می‌توانند به تعداد بیشتری از تبدیل‌ها کمک کنند و به شما کمک کنند پول بیشتری کسب کنید. شما همچنین از بسیاری از محتوای تولید شده توسط کاربر بهره مند می شوید.

برای انجام درست این کار، یک هشتگ منحصر به فرد انتخاب کنید، با ملزم کردن فالوورهای اینستاگرام خود به تگ کردن دیگران، روی افزایش دسترسی خود کار کنید.

جوایز مربوطه را به برندگان اهدا کنید، اما سعی کنید اطمینان حاصل کنید که همه کسانی که شرکت می‌کنند به نحوی از مزایای استفاده می‌کنند – یا از طریق برچسب/کد تخفیف.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

 

کوپن / تخفیف

ارائه تخفیف یا کوپن به فالوورهای اینستاگرام شما می‌تواند به آن‌ها کمک بیشتری برای خرید محصولات برند شما بدهد. برای انجام این،

می‌توانید یک کد تخفیف تهیه کنید تا در پست‌های خود به‌عنوان بخشی از کپشن یا عکس نمایش داده شود.
همچنین می توانید کوپن ها را از طریق DM توزیع کنید تا فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.
همچنین می‌توانید مخاطبان را از طریق پیوندها به صفحه فرود هدایت کنید و برای به دست آوردن آدرس ایمیل آنها کوپن بدهید.
چنین مشوق هایی می تواند به شما کمک کند تا با مخاطبان خود در ارتباط باشید و آنها را تشویق به خرید کنید و در نتیجه به شما کمک می کند تا پول بیشتری کسب کنید.

اهدافی را که از تلاش های تبلیغاتی خود می خواهید به وضوح تعریف کنید.

مسابقات می تواند به شما کمک کند تا تعامل بیشتری را افزایش دهید و محتوای تولید شده توسط کاربر را جمع آوری کنید که می تواند به شما کمک کند تا در دراز مدت شاهد رشد فروش خود باشید و به شما امکان کسب درآمد را می دهد. با کوپن ها / تخفیف ها، با هدف قرار دادن کسانی که قصد خرید بالایی دارند، بلافاصله از افزایش فروش بهره مند می شوید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

خواه محتوای حمایت شده، قرار دادن محصول در ویدیوها یا بازاریابی وابسته باشد، استفاده از اینفلوئنسرهای اینستاگرام می تواند راهی عالی برای استفاده از فالوورهای فعال اینستاگرام آنها باشد که می تواند منجر به کسب درآمد بیشتر برای کسب و کارتان شود.

مطمئن شوید که اینفلوئنسرهای مناسب برای برند خود را با به روز نگه داشتن آخرین روندهای صنعت انتخاب کرده اید. پس از ارزیابی شراکت های موجود و همچنین تناسب برند، شخصاً با تأثیرگذار انتخاب شده تماس بگیرید.

اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای کسب درآمد از حساب اینستاگرام شما برای کمک به رونق کسب و کار شما است. راه های زیادی برای بهره مندی از اینفلوئنسر مارکتینگ وجود دارد:

پست های ویژه
در چنین پست‌هایی، اینفلوئنسرها محتوایی را در نمایه‌های خود منتشر می‌کنند که برند شما را تأیید می‌کند و از آنجایی که آنها قبلاً مخاطبان درگیرشده‌ای دارند که مردم به آن‌ها نگاه می‌کنند، وقتی اینفلوئنسر محصولات شما را معرفی می‌کند، می‌توانید از رشد فروش سود ببرید.

کدهای تخفیف / وابسته
وقتی موفق می‌شوید که یک اینفلوئنسر را وادار کنید تا محصولاتتان را با استفاده از کد تخفیف/تبلیغات تبلیغ کند، احتمالاً فالوورهای اینستاگرام او در مورد آن هیجان‌زده‌تر می‌شوند، به خصوص اگر احساس فوریت همراه با چنین پست‌هایی باشد. این به فروش بیشتر برای کسب و کار شما تبدیل می شود زیرا فالوورهای اینستاگرام آنها بیشتر تشویق به خرید محصولات شما می شوند.

میزبان یک هدیه شراکتی
میزبانی یک هدیه شراکتی با اینفلوئنسر می تواند به شما کمک کند تا وارد بخش دیگری از بازار هدف خود شوید. همچنین می‌توانید در این فرآیند به برخی از اطلاعات سرنخ دسترسی داشته باشید و با آن‌ها پیگیری کنید تا تبدیل‌های آینده را افزایش دهید.

فروش پرینت عکس اینستاگرام
اگر آثار هنری باورنکردنی از برند خود دریافت کرده‌اید و مایل به فروش آن هستید، می‌توانید با دادن حقوق غیر انحصاری به عکس‌های خود به‌عنوان عکس‌های استوک یا حتی فروش تصاویر خود به منظور تبلیغات، این کار را انجام دهید.

با همه این گزینه های مختلف کسب درآمد، می توانید از محتوای خود در اینستاگرام درآمد کسب کنید و رشد کسب و کار را تجربه کنید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه