چگونه یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام را به طور بهینه راه اندازی کنیم

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

 

تا قبل از آمدن سال 2016، اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی سرگرم کننده برای افراد در نظر گرفته می شد، اما تا آنجا که به مشاغل مربوط می شد، این پلتفرم کاربرد زیادی نداشت. با این حال، افزودن پروفایل های تجاری به پلتفرم در سال 2016 ثابت شد که تصمیمی تغییر دهنده بازی است.

به زودی تا سال 2020، و تنها در ایالات متحده، بیش از 75٪ از مشاغل در هر مقیاس و اندازه حساب های تجاری در اینستاگرام راه اندازی کرده اند و از مزایای پلتفرمی بهره می برند که هر روز که می گذرد بزرگتر می شود.

دیگه چی؟ ویژگی حساب های تجاری اینستاگرام فقط برای مشاغل معمولی در نظر گرفته نشده است.

برخی از بزرگ‌ترین اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی، با صدها و هزاران فالوور اینستاگرام، از مزایای آن نیز برخوردار شده‌اند، و شما نیز اگر حرکت‌های درست انجام دهید، چیزهای زیادی به دست خواهید آورد.

در این وبلاگ، به جزئیات نحوه راه‌اندازی حساب تجاری Insta خود و کارهایی که می‌توانید برای بهینه‌سازی آن به صورت گام به گام انجام دهید، خواهیم پرداخت.

مرحله 1: عکس پروفایل

اینستاگرام یک پلتفرم مبتنی بر عکس و ویدیو است، به همین دلیل است که عکس پروفایل مهمترین عنصر حساب تجاری شما است. در حالی که شرکت ها معمولاً با لوگوهای رسمی خود پیش می روند، تأثیرگذاران تمایل دارند عکس های خود را به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کنند.

عکس هایی که مردم می بینند و بلافاصله متوجه می شوند که در مورد چیست.

به عنوان مثال، اگر شما یک عکاس هستید، باید یک عکس هوشمند از خودتان که دوربینتان را در دست دارید قرار دهید. اگر نوازنده هستید، تصویری از خودتان با ساز موسیقی که می نوازید ایده آل خواهد بود.

به یاد داشته باشید که یک عکس با کیفیت بالا را به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کنید.

نباید هیچ پیکسلی در تصویر وجود داشته باشد و باید در همه دستگاه ها خوب به نظر برسد.

آپلود یک عکس بزرگتر توصیه می شود، زیرا اینستاگرام ابعاد بزرگ تری را در دسکتاپ ارائه می دهد. اگر شخصی اکانت تجاری Insta شما را از یک دستگاه تلفن همراه مشاهده کند، پلتفرم به طور خودکار اندازه تصویر را تغییر داده و آن را به 110 در 100 پیکسل کاهش می دهد.

به غیر از حساب تجاری Insta خود، باید سعی کنید از یک تصویر نمایه در تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید، زیرا می تواند درجه خاصی از ثبات را ایجاد کند.

مرحله 2: بیو

اگر به اینستاگرام به‌عنوان یک پلتفرم تجاری نگاه می‌کنید، باید به بیو توجه کنید و بیوگرافی را ایجاد کنید که بدون توضیح بیش از حد، همه چیز را در مورد اینکه چه کسی هستید و چه می‌کنید به بینندگان بگوید.

همه چیز با نام شما شروع می شود و به خاطر داشته باشید که نام شما و نام کاربری شما دو موجودیت مجزا هستند.

وقتی در حال راه‌اندازی حساب تجاری Insta خود هستید، نامی را انتخاب کنید که می‌خواهید افراد از آن برای جستجوی شما استفاده کنند. همچنین می توانید موارد خاصی مانند مکان خود را به نام خود اضافه کنید.

برای افزودن خط تیره رنگ به مراحل، نام خود را با استفاده از یک شکلک از مکان خود جدا کنید. افزودن جزئیاتی مانند موقعیت مکانی به نام شما می تواند معجزه کند، به خصوص اگر می خواهید با مخاطبان مستقر در یک مکان خاص ارتباط برقرار کنید.

درج یک کلمه کلیدی خاص برای مخاطبان هدف شما نیز در هنگام تنظیم نمایه خود ایده خوبی است، زیرا جستجوی اینستاگرام را بهبود می بخشد.

در مرحله بعد، به بخش “بیو” بروید، که باید از آن برای اطلاع رسانی تمام مهارت های خود به مخاطبان خود استفاده کنید.

به جای نوشتن جملات مفصل، فقط از کلماتی استفاده کنید که مهارت های شما را به بهترین شکل توصیف می کند. جدا از مهارت‌هایتان، می‌توانید سرگرمی‌هایتان را نیز در نظر بگیرید، که به نشان دادن جنبه‌های شخصی و حرفه‌ای‌تان کمک می‌کند.

بهترین راه برای گنجاندن مهارت ها و سرگرمی های خود در بیو از طریق استفاده از کلمات کلیدی هدفمند است.

برای تعیین کلمات کلیدی مناسب برای نمایه کسب و کار Insta خود، باید به مخاطبان هدف خود و کلمات کلیدی که احتمالاً برای جستجوی آنچه ارائه می دهید استفاده می کنند فکر کنید.

با این حال، باید به خاطر داشته باشید که استفاده از کلمات کلیدی در بخش “بیو” هیچ تفاوتی در جستجوی اینستاگرام شما ایجاد نمی کند.

تنها هدف آنها کمک به شما برای جذب فالوورهای واقعی اینستاگرام است که واقعاً به محتوایی که شما منتشر می کنید علاقه مند هستند.

ایجاد بیوگرافی خود را با وارد کردن پیوند به وب سایت یا وبلاگ خود در بخش “وب سایت” به پایان برسانید و فراموش نکنید که شناسه ایمیل خود را نیز به اشتراک بگذارید.

اگر تعامل بیش از حد با پروفایل اینستاگرام شما وجود داشته باشد، ممکن است برای شما سخت باشد که با تمام پیام های مستقیم همراه باشید، در این صورت شناسه ایمیل شما مفید خواهد بود.

مرحله 3: خلاقیت
علیرغم اینکه اینستاگرام به یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی جهان تبدیل شده است و در میان قوی‌ترین پلتفرم‌های بازاریابی قرار می‌گیرد، همچنان در هسته‌ی خود بسیار سبک است. حال و هوای معمولی و رنگارنگ آن به شما این آزادی را می دهد که در هنگام راه اندازی حساب کسب و کار خود هر طور که می خواهید خلاق باشید.

جدا از استفاده از ایموجی ها در قسمت “Name”، همانطور که در مرحله قبل ذکر شد، می توانید از آن ها در قسمت “Bio” نیز استفاده کنید.

برخی از ابزارها به کاربران اجازه می‌دهند که از فونت‌های خاص در اینستاگرام نیز استفاده کنند، و اگرچه روند استفاده از فونت‌های خاص به اندازه گذشته نیست، اما هنوز هم می‌توانید سعی کنید پروفایل خود را جذاب کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید که به طور مداوم در تمام پست های خود در اینستاگرام از آن استفاده کنید.

هشتگ ها به عناصر اصلی هویت برند تبدیل شده اند، به خصوص در اینستاگرام و یک هشتگ به یاد ماندنی نه تنها برند شما را از رقبا متمایز می کند، بلکه فالوورهای شما را نیز تشویق به استفاده از آن می کند.

ایجاد یک فراخوان خلاقانه (CTA) نیز ضروری است، زیرا بینندگان بیشتری را در سراسر اینستاگرام تشویق می کند تا با نمایه شما و محتوایی که به اشتراک می گذارید تعامل داشته باشند.

با یک CTA با کیفیت که می‌تواند افراد را متقاعد کند تا با نمایه Insta شما تعامل داشته باشند، می‌توانید انتظار لایک‌های اینستاگرام بیشتری را در تمام پست‌های خود در پلتفرم داشته باشید.

با یک حساب تجاری بهینه در اینستاگرام، می توانید به مکان هایی بروید. با این حال، راه اندازی یک حساب تجاری عالی کافی نیست. شما باید حساب خوش ساخت خود را با اقدامات خاصی که در بخش بعدی به آنها خواهیم پرداخت تکمیل کنید.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

 

تمرین هایی برای تبدیل حساب تجاری شما به چیزی بزرگ
یک برنامه ارسال محتوا ایجاد کنید و به آن پایبند باشید: محتوا چیزی است که در نهایت سرنوشت اکانت کسب و کار اینستاگرام شما را تعیین می کند و شما باید از همان روز اول محتوایی را منتشر کنید که برای مخاطب هدف شما مرتبط باشد.
برای اطمینان از اینکه مطالبی که پست می کنید تا حد امکان مورد توجه فالوورهای شما قرار می گیرد، باید زمان ارسال را جدی بگیرید.

به لطف Instagram Insights، یک ابزار تجزیه و تحلیل داخلی، می‌توانید دقیقاً متوجه شوید که فالوورهایتان چه زمانی آنلاین هستند و بیشتر در این پلتفرم فعال هستند. از این اطلاعات برای ارسال محتوای خود در زمان های ثابت استفاده کنید و مطمئن باشید که بهبود قابل توجهی در تعامل کاربر تجربه خواهید کرد.

هنگامی که حساب کسب و کار شما دنبال کنندگان مناسبی به دست آورد، باید یک برنامه ارسال محتوا تهیه کنید که به آن پایبند باشید. به عنوان بخشی از برنامه، می توانید از قبل تصمیم بگیرید که چه محتوایی را پست کنید تا چیزی تا آخرین لحظه باقی نماند.

از نظر بصری سازگار باشید: قبلاً به طور مفصل در مورد تصویر نمایه حساب کسب و کار شما صحبت کردیم و اینکه چرا مهم است یکی را انتخاب کنید که به ارتباط مخاطبان هدف شما با نام تجاری شما کمک کند.

همین امر در مورد ظاهر و احساس بصری کلی نمایه کسب و کار Insta شما صدق می کند، و این به شما بستگی دارد که از طریق پست های خود یکپارچگی بصری ایجاد کنید.
حتی اگر دو پست حاوی تصاویر کاملاً متفاوتی باشند، همچنان می‌توانید عنصری را وارد کنید که این دو را از نظر ظاهر و احساس به هم مرتبط می‌کند.

برای آسان‌تر کردن کارتان، نباید به دنبال فیلترهای عکس باشید. بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام، استایل‌های امضای خود را صرفاً بر اساس فیلترهایی که برای خوش‌رنگ کردن تصاویری که پست کرده‌اند، ایجاد کرده‌اند.

برای ایجاد سبک منحصر به فرد خود، باید تا آنجا که می توانید با فیلترهای داخلی اینستاگرام آزمایش کنید و در مورد دو یا سه فیلتری که قرار است به طور مداوم در تمام پست های خود استفاده کنید، تصمیم بگیرید.

همچنین می‌توانید از اینستاگرام فراتر بروید و سعی کنید عکس‌ها و ویدیوهای خود را با نرم‌افزار ویرایش اختصاصی ویرایش کنید.

از ویژگی استوری اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید: هر روز، ویژگی استوری اینستاگرام بیش از 400 میلیون کاربر را تجربه می کند و در بین آنها، بسیاری از آنها برای تبلیغ خود در کنار مهارت ها / محصولات / خدمات خود از این ویژگی استفاده می کنند.
از آنجایی که ویژگی استوری اینستاگرام می‌تواند برای پست کردن محتوایی استفاده شود که پس از 24 ساعت به‌طور خودکار از فیدهای فالوورهای شما ناپدید می‌شود،

این بهترین راه برای برندهای جدید و آینده است تا با ارسال عکس‌ها و ویدیوهای رنگارنگ، پر جنب و جوش، ریسک‌های خلاقانه را انجام دهند. مهمتر از همه، جلب توجه

این ویژگی برای خودش دنیایی است، و هنگامی که اولین استوری اینستاگرام خود را با موفقیت آپلود کردید، پست کردن مرتب استوری ها را به نقطه ای تبدیل کنید. هدف از ارسال استوری هر روز این است که فالوورهای خود را وارد شیار مشاهده آنها کنید.

اگر محتوای شما توانست توجه بینندگان را به خود جلب کند، می‌توانید انتظار داشته باشید که داستان‌های شما کمک زیادی به رشد نمایه کسب‌وکار Insta شما کند.

بنابراین، اگر یک کاربر مشتاق اینستاگرام هستید، چرا با راه‌اندازی یک حساب تجاری، استفاده از این پلتفرم را به چیزی سازنده‌تر تبدیل نکنید؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه