چگونه کسب و کار مهمان نوازی خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

چگونه کسب و کار مهمان نوازی خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟
چگونه کسب و کار مهمان نوازی خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

رشد چشمگیر اینستاگرام به بالاترین سطح نردبان رسانه های اجتماعی، آن را به یکی از قدرتمندترین پلتفرم های بازاریابی در عصر حاضر تبدیل کرده است. کسب‌وکارهای بیشتری از مجموعه‌های متنوعی از جایگاه‌ها از این پلت‌فرم برای اتصال به مخاطبان هدف خود استفاده می‌کنند و بسیاری از آنها به بخش مهمان‌نوازی تعلق دارند.

در این پست، ما قصد داریم نکات شگفت انگیزی را در مورد نحوه تبلیغ کسب و کار مهمان نوازی خود در اینستاگرام به شما ارائه دهیم. بنابراین، اگر صاحب هتل یا رستوران هستید، ادامه مطلب را بخوانید.

چرا از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار هتلداری خود استفاده کنید؟

اگر در مورد راه اندازی یک تجارت و موفقیت جدی هستید، به سادگی نمی توانید پتانسیل هایی را که اینستاگرام ارائه می دهد نادیده بگیرید. بسیاری از کسب‌وکارها این روزها زمان، پول و تلاش زیادی را برای تدوین و اجرای استراتژی‌های بازاریابی اینستاگرام اختصاص می‌دهند، و این واقعاً تعجب‌آور نیست، به خصوص اگر تعداد افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند را در نظر بگیرید.

در حال حاضر، اینستاگرام توسط بیش از یک میلیارد نفر در ماه استفاده می شود و به طور متوسط، یک کاربر هر روز 53 دقیقه را در این پلتفرم سپری می کند. اینستاگرام همچنین از نظر نحوه انتشار محتوای خود به کاربران منحصر به فرد است. برخلاف سایر پلتفرم‌ها که متن نقش مهمی را ایفا می‌کند، اینستاگرام بیشتر در مورد عکس‌ها است – و همه ما می‌دانیم که یک عکس ارزش هزار کلمه دارد، درست است؟

اینستاگرام همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های متنوع را به کسب‌وکارها ارائه می‌کند که می‌توانند از آن‌ها برای خوش‌رنگ کردن پست‌های خود و ارتباط با مخاطبان خود به روش‌های مختلف هیجان‌انگیز استفاده کنند. در سال‌های اخیر، اضافه شدن ویژگی‌هایی مانند IGTV، Live Video و Stories اشتراک‌گذاری ویدیو را آسان‌تر کرده است. بنابراین، واضح است که اینستاگرام ابزارهای متعددی دارد که مشاغل مهمان نوازی می توانند از آنها برای اهداف تبلیغاتی استفاده کنند. اما برای استفاده حداکثری از این ویژگی ها چه کارهایی باید انجام دهید؟ بخوانید تا متوجه شوید.

نکات برتر برای تبلیغ کسب و کار مهمان نوازی خود در اینستاگرام

مخاطب هدف خود را بشناسید

اولین نکته واقعاً در مورد تبلیغ کسب و کار شما نیست، بلکه بیشتر در مورد این است که بدانید به طور ایده آل باید آن را به چه کسی تبلیغ کنید. پس از همه، شما نمی خواهید کسب و کار را برای افرادی که علاقه زیادی به آنچه شما ارائه می دهید، تبلیغ کنید.

به عنوان مثال، اگر صاحب یک میخانه با محیطی معمولی هستید که موسیقی زنده را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد، نمی خواهید آن را برای افرادی تبلیغ کنید که بیشتر به مکان هایی با حال و هوای رسمی و جدی علاقه دارند. به طور مشابه، اگر صاحب هتلی هستید که بیشتر به مسافران کوله‌پشتی که با بودجه کم سفر می‌کنند خدمات می‌دهد، نمی‌توانید از افرادی که امکانات اقامتی سطح بالا را ترجیح می‌دهند، انتظار تعامل داشته باشید. اما چه کاری می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که این کلمه در مورد کسب و کار شما به افرادی که احتمالاً صاحب آن هستند سرایت می کند؟

پاسخ در هشتگ ها نهفته است. کاربران اینستاگرام برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند بسیار به هشتگ ها متکی هستند و برای اینکه بفهمند مخاطب هدف شما به دنبال چیست، باید از ابزار تحقیق هشتگ استفاده کنید. این ابزارهای تحقیقاتی می‌توانند بینش‌های خوبی در مورد انواع هشتگ‌هایی که باید در تمام پست‌های خود اضافه کنید و هشتگ‌هایی که باید از آن‌ها اجتناب کنید، به شما بدهد.

همه پست های خود را با برند خود هماهنگ نگه دارید

قبل از اینکه برای تبلیغ کسب و کار خود وارد اینستاگرام شوید، هویت برند شما باید به خوبی تثبیت شود. لوگوی شما به همراه زیرنویس هایی که درج می کنید باید به وضوح نشان دهنده آنچه برند شما است را نشان دهد. بنابراین اگر هنوز هویت برند خود را مشخص نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم قبل از هر حرکتی در اینستاگرام، در این زمینه بیشتر کار کنید.

با این حال، اگر قبلاً هویت برند خود را ایجاد کرده اید، باید اطمینان حاصل کنید که همه پست های شما در اینستاگرام با آن همگام هستند. با گنجاندن عناصر نام تجاری خود در تمام پست های خود، نه تنها با مخاطبان هدف خود بلکه بین پست های خود نیز ارتباط برقرار خواهید کرد. با گذشت زمان، این کار فقط باعث تقویت برند شما می شود و آن را برای مصرف کنندگان به یاد ماندنی تر می کند.

تا زمانی که برای خاطره‌انگیز کردن برند خود تلاش نکنید، نمی‌توانید از فعالیت‌های تبلیغاتی‌تان در اینستاگرام انتظار خوبی داشته باشید. و نگران نباشید! شما همیشه لازم نیست مسیر پیچیده را طی کنید. گاهی اوقات، چیزی به سادگی استفاده از فیلتر یکسان برای همه عکس های منتشر شده شما می تواند این کار را انجام دهد.

سازگاری را توسعه دهید

در حال حاضر، این نکته بسیار کلیشه ای است. اما با کمال تعجب، اگرچه در صدها و هزاران پست و مقاله وبلاگ ذکر شده است، بسیاری از مشاغل آن را جدی نمی گیرند.

پست کردن مداوم منجر به افزایش تدریجی تعداد افرادی که کسب و کار شما را در اینستاگرام دنبال می کنند افزایش می یابد. ناسازگاری مساوی است با اختلال و هیچ مصرف کننده امروزی برای آن احترام قائل نیست. کسب‌وکارهایی که ثبات را سرلوحه استراتژی بازاریابی خود در اینستا قرار نداده‌اند، به حاشیه رفته‌اند و کاملاً واضح است که شما نمی‌خواهید به همان سرنوشت دچار شوید.

ساده ترین راه برای ایجاد یکپارچگی این است که برای همه پست های خود برنامه ریزی داشته باشید. دو بار در روز پست کنید، یا یک بار در روز دوم پست کنید – هدف این تمرین پست ثابت این است که انتظارات خاصی را در ذهن مخاطبان هدف خود ایجاد کنید و سپس آنها را برآورده کنید. در نهایت، از طریق خدمات دنیای واقعی خود، باید از این انتظارات فراتر بروید و تنها در این صورت است که تمام تلاش‌های بازاریابی اینستاگرام شما سودی به همراه خواهد داشت.

آنچه را که برای ارائه دارید با جهان به اشتراک بگذارید

اگرچه اینستاگرام از نظر ویژگی‌های خود افزوده‌های قابل توجهی داشته است، اما در هسته‌ی خود، همچنان یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس است. چرا عکس های تاسیس خود را آپلود نمی کنید و به مخاطبان هدف خود نشان نمی دهید که چه چیزی دارید؟

می‌توانید عکس‌هایی از بهترین دستور پخت‌شده‌ها در آشپزخانه‌هایتان را آپلود کنید یا به مخاطبان خود نوع دکوراسیون داخلی‌تان را نشان دهید. اگر صاحب مکانی با منظره زیبا هستید، از آزمایش کردن با دوربین خود برای گرفتن عکس هایی که مطمئناً مخاطب هدف شما را شگفت زده می کند، نترسید.

حتی اگر یک دوربین DSLR رده بالا ندارید، نگران نباشید. دوربین گوشی هوشمند شما برای انجام این کار به اندازه کافی خوب است، به شرطی که مطمئن شوید عکس‌هایی که آپلود می‌کنید تار نیستند. همچنین می توانید مصاحبه های کوتاهی با مشتریان خود ضبط کرده و آن فیلم ها را آپلود کنید. انجام این کار به مخاطبان هدف شما در اینستاگرام اجازه می دهد تا ببینند مشتریان شما در مورد کسب و کار شما چه می گویند.

چگونه کسب و کار مهمان نوازی خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟
چگونه کسب و کار مهمان نوازی خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

به سوالات و نظرات پاسخ دهید

ممکن است تصاویر و ویدیوهای باکیفیت از محل کسب و کار خود را به طور مداوم آپلود کنید، اما اگر با فالوورهای خود درگیر نباشید، تمام این تلاش ها بیهوده خواهد بود.

برای بررسی تمام مواردی که مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه شما باید بگویند وقت بگذارید و در پاسخگویی سریع به آنها باشید. اگر نظری است که تلاش های شما را تحسین می کند، سپاسگزار باشید. اگر موضوع مهمی است، توجه داشته باشید و قول بهبود را بدهید. اگر سوالی است، به طور معناداری به آن پاسخ دهید تا پاسخ جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نگذارد.

به یاد داشته باشید، فالوورهای شما کاملاً مراقب نحوه تعامل شما با دیگران در فیدهای رسانه های اجتماعی خود هستند. اگر ببینند که سؤالات شما را بی پاسخ می گذارید یا وقتی از مردم شما را ستایش می کنند قدردانی نمی کنید، به سرعت از کسب و کار شما ناامید می شوند.

ارزش اضافه کنید

اگر هتلی را در یک مکان خوش منظره با مکان‌های زیادی برای کاوش افراد در مجاورت اداره می‌کنید، اگر همه پست‌های خود را هتل‌محور قرار دهید، مرتکب اشتباه خواهید شد. هر از چند گاهی، می‌توانید درباره آن مکان‌ها پست بگذارید و اطلاعات منحصربه‌فردی را که فالوورهای شما را وادار می‌کند از کسب‌وکار شما به طور واقعی بازدید کنند، در اختیارتان قرار دهید.

همچنین می توانید فیلم های آموزشی کوتاه بسازید. به عنوان مثال، اگر صاحب رستورانی هستید که دستور پخت خاصی را کامل کرده است، چرا ویدیویی در مورد اینکه چگونه دنبال کنندگان شما می توانند آن را در خانه درست کنند ایجاد نکنید؟ از نظر فیلم‌ها، آموزش‌های «چگونه» نه تنها در اینستاگرام، بلکه در سایر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی که می‌توان ویدیوها را در آن به اشتراک گذاشت، بسیار محبوب هستند.

افزودن ارزش در قالب ویدیوهای آموزنده به کسب و کار شما کمک می کند تا از بقیه افراد متمایز شود. همچنین پیام بسیار مهمی را به مخاطبان شما منتقل می کند – اینکه شما فقط کسب و کاری نیستید که می خواهد پول دربیاورد، بلکه واقعاً می خواهد به مخاطبان خود خدمت کند.

با ولاگرهای مسافرتی در تماس باشید

وبلاگ نویسی در سفر در زمان های امروزی یک چیز بزرگ است و بسیاری از وبلاگ نویسان مسافرتی میلیون ها دنبال کننده در کانال های رسانه های اجتماعی خود دارند. در تماس با آنها و درخواست از آنها برای بازدید از کسب و کار شما و تهیه ویدیو در مورد آن تردید نکنید.

معمولاً هتل‌ها و رستوران‌ها به این وبلاگ‌نویس‌ها خدمات رایگان ارائه می‌دهند و در ازای آن، یک وبلاگ مفصل در مورد آنها ایجاد و منتشر می‌کنند. از آنجایی که یک وبلاگ نویس مشهور مسافرتی طرفداران بسیار زیادی دارد، پیمودن این مسیر منجر به جلب توجه مخاطبانی به کسب و کار شما می شود که ممکن است کاملاً از وجود آن بی اطلاع باشند.

البته، ممکن است در ابتدا با رد مواجه شوید، اما اجازه ندهید که شما را ناامید کند. به تلاش خود ادامه دهید و در صورت نیاز، با تماس با یک وبلاگ نویس که در نزدیکی محل کسب و کار زندگی می کند، همه چیز را ساده نگه دارید.

بنابراین، اکنون که می دانید برای تبلیغ کسب و کار مهمان نوازی خود در اینستاگرام چه کاری باید انجام دهید، ادامه دهید و شروع به تبلیغ کنید! هیچ زمانی بهتر از الان برای راه اندازی همه چیز در اینستاگرام وجود ندارد!

 

ا دیدگاه

مدیریت
9 آبان , 1400

به نظرتون داخل اینستا گرام بهترین روش افزایش تعامل چیه ؟

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه