چگونه ویدیوهای اینستاگرام خود را جالب تر کنیم؟

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

اینستاگرام همیشه یک پلتفرم بصری بوده است که در آن می‌توانید فالوورهای اینستاگرام بیشتری را جمع‌آوری کنید و لایک‌های اینستاگرام با بهره‌گیری از تمایل افراد به تعامل بیشتر با محتوای بصری.

استفاده از ویدیوها در اینستاگرام یک راه عالی برای افزایش تعامل برند شما و کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو است. با این حال، این بدان معنا نیست که هر ویدیوی قدیمی این کار را انجام می دهد.

اگر می‌خواهید با استفاده از ویدیوهایی که فالوورهای واقعی اینستاگرام را برای شما به ارمغان می‌آورند، رشد کسب‌وکار را افزایش دهید، باید آن‌ها را جالب کنید. در اینجا راهنمای آنچه باید هنگام استفاده از ویدیوها برای بازاریابی اینستاگرام بدانید، آورده شده است.

چرا از ویدیوها در اینستاگرام استفاده کنیم؟

اگرچه در حال حاضر تصاویر به شکل لایک اینستاگرام درگیر بیشتری می‌شوند، اما استفاده از ویدیوها می‌تواند به شما در افزایش نرخ تعامل در حساب خود از طریق تعداد بیشتر کامنت‌های ایجاد شده کمک کند.

افرادی که ویدیویی را در اینستاگرام تماشا می‌کنند، احتمالاً نظرات خود را در مورد آن در بخش نظرات به اشتراک می‌گذارند یا به برخی از جنبه‌های ویدیو پاسخ می‌دهند.

با استفاده از یک ویدیو، می‌توانید جنبه‌هایی از برندتان، محصولات/خدمات آن و سایر عواملی که انجام آن‌ها به صورت نوشتاری یا از طریق تصویر دشوار است را توضیح دهید.

ویدیوها می توانند به شما کمک کنند داستانی را که برای برند خود می خواهید بگویید و این می تواند یک ارتباط شخصی بین شما و فالوورهای اینستاگرام شما ایجاد کند. کسانی که در نهایت ویدیوهای شما را تماشا می کنند، می توانند نحوه استفاده از محصولات شما را بهتر درک کنند یا حتی ممکن است با شخصیت برند که از طریق ویدیو ایجاد شده است ارتباط برقرار کنند.

مردم زندگی پرمشغله ای دارند و هر روز با اطلاعات بمباران می شوند. این منجر به ایجاد جهانی شده است که در آن مردم با کمترین سرمایه گذاری زمان ممکن به دنبال اطلاعات هستند. بیشتر مردم زمان کافی برای خواندن متن یا درک رسانه های دیگر را ندارند

اما ویدیوها می توانند به آنچه که این رسانه های دیگر در مدت زمان کوتاهی نمی توانند انجام دهند، کمک می کند. آنها همچنین می توانند درک بهتری از پیام نسبت به سایر اشکال رسانه ایجاد کنند.

کسب و کارها شروع به درک اهمیت استفاده از ویدئو برای پیشبرد اهداف تجاری کرده اند و این به افزایش بازاریابی ویدئویی در دنیای امروز کمک کرده است. امروز ویدیوهای بیشتری نیز در اینستاگرام مشاهده می‌شود، بنابراین اگر نمی‌خواهید فالوورهای اینستاگرام خود را در مقابل رقبای خود به خطر بیندازید، باید این کار را انجام دهید و ارائه دهید.

فرمت های ویدیویی در اینستاگرام

ویدیوها در فید اینستاگرام شما

اینها ویدیوهایی هستند که مستقیماً در فید شما پست می شوند که باید حداقل 3 ثانیه و حداکثر 60 ثانیه باشد. نسبت تصویر فید ویدیوها بین 1:1 برای مربع استاندارد اینستاگرام تا 4:5 برای عمودی است. اینها معمولاً در صفحه کاوش افرادی که قبلاً ویدیوها را تماشا می‌کنند نشان داده می‌شوند و می‌توانند به شما کمک کنند به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

ویدیوهای استوری اینستاگرام

اینها به عنوان ویدیوهای عمودی با نسبت تصویر 9:16 بهترین هستند و می توانند حداکثر 15 ثانیه طول داشته باشند. در حالی که استوری‌ها پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند، می‌توانید داستان‌های مهم را برجسته کنید تا آنها را در نمایه خود نگه دارید.

IGTV

چنین ویدیوهایی باید حداقل 15 ثانیه طول بکشد و می تواند تا 10 دقیقه طول بکشد، با حساب های بزرگتر و تأیید شده می توانند ویدیوهایی تا 60 دقیقه پست کنند.

پخش زنده

پخش زنده همچنین یکی از راه‌های استفاده از ویدیوها در اینستاگرام برای ایجاد ارتباط عمیق‌تر با فالوورهای واقعی اینستاگرام است.

برنامه ریزی برای ویدیوهای عالی اینستاگرام

هدف خود را تعیین کنید

در مورد آنچه می خواهید از طریق ویدیوی خود به دست آورید فکر کنید. آیا می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید یا فقط تعامل در پست های خود را افزایش دهید؟ آیا می خواهید از طریق ویدیوهای خود تبدیل ها را افزایش دهید؟

دانستن آنچه می خواهید به شما کمک می کند تا بر اساس آن برنامه ریزی کنید تا ویدیوی مناسبی داشته باشید که می تواند به شما در رسیدن به هدف کمک کند.

در مورد تجهیزات مورد نیاز خود تصمیم بگیرید

فیلم های با کیفیت بالا نیاز به استفاده از تجهیزات با کیفیت بالا دارند. باید مطمئن شوید که از یک دوربین و تجهیزات صوتی عالی استفاده می‌کنید تا بصری عالی باشد و صدا در جای خود قرار گیرد.

شما همچنین می خواهید نور مناسبی را برای ویدیوهای خود دریافت کنید، بنابراین در صورت نیاز روی تجهیزات نورپردازی سرمایه گذاری کنید تا ویدیوهای شما به خوبی روشن شوند.

فیلم خود را بگیرید

در حین فیلمبرداری، مطمئن شوید که سوژه در فوکوس است و عکس خود را ثابت نگه دارید تا در نهایت حرکات تند و ناگهانی باعث پرت شدن فالوورهای اینستاگرام شما نشود.

همچنین می‌توانید راه‌های خلاقانه‌ای برای ترکیب رنگ‌های برند در ویدیوی خود بیابید تا با تصویر کلی برندتان طنین‌انداز شود.

خوب ویرایشش کن

مطمئن شوید که پس از فیلمبرداری ویدیوهای خود را به خوبی ویرایش می کنید تا فالوورهای اینستاگرام خود را تا انتها حفظ کنید.

ویدیوی خود را برای سئو پست کنید

حتی ویدیوهای عالی نیز نیازمند تلاش برای بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجو هستند. از هشتگ ها و کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید تا ویدیوهای شما به مخاطبان بیشتری برسد و منجر به رشد کسب و کار شود.

ایده های ویدئویی برای افزایش رشد کسب و کار

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

 

تیزرها

اگر ویدیوی طولانی‌تری دارید که نمی‌توانید آن را در اینستاگرام قرار دهید، اما آن را در کانال YouTube خود آپلود می‌کنید، همیشه می‌توانید با استفاده از یک ویدیوی تیزر، فالوورهای اینستاگرام خود را به آن هدایت کنید. به این ترتیب، آنها با آن آشنا می شوند و به تماشای آن در پلتفرم دیگر علاقه مند می شوند.

تیزر همچنین می تواند برای ایجاد تبلیغات در مورد محصولی که قرار است راه اندازی کنید استفاده شود. می توانید ویژگی های کلیدی و نکات برجسته محصول را در آن قرار دهید و آن را در قالب یک تیزر قرار دهید تا فالوورهای اینستاگرام شما از آن آگاه شوند و مشتاقانه منتظر انتشار آن باشند.

ویدیوهای تایم لپس

بردن مخاطبان خود به پشت صحنه و معرفی آنها با کارهای مربوط به کسب و کارتان یک راه عالی برای ایجاد ارتباط شخصی است، اما خطر افشای بیش از حد وجود دارد. این چیزی نیست که شما برای کسب و کار خود بخواهید زیرا می تواند منجر به دزدیده شدن ایده های شما شود.

ویدیوهای تایم لپس در چنین مواردی کاملاً کار می کنند زیرا می توانید مخاطبان خود را به پشت صحنه ببرید و بدون فاش کردن چیزهای زیادی یک ویدیوی جالب ایجاد کنید.

از طریق ویدیوهای تایم لپس، می توانید نشان دهید:

محصولی که برای ارسال به مشتریان بسته بندی می شود
راه اندازی یک مکان برای یک رویداد
طوفان فکری مطالب روی تخته سفید
ویدیوهای توضیح دهنده

ممکن است احساس کنید که با این موارد بیش از حد تبلیغاتی می شوید، اما در واقعیت، ویدیوهای توضیح دهنده برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم هستند. به یاد داشته باشید که فالوورهای اینستاگرام شما به محتوای شما علاقه مند هستند و به همین دلیل است که در وهله اول شما را دنبال می کنند.

آنها شما را به عنوان مرجع در مورد محصولات خود می دانند، بنابراین از آن بهره ببرید و از ویدیوهای توضیح دهنده به نفع محصولات خود استفاده کنید.

از این ویدیوها می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

ویژگی های خاص یک محصول را برجسته کنید
محصولات خود را در عمل به نمایش بگذارید
استفاده از محصول را نشان دهید

آنها یک راه عالی برای شما هستند تا به مخاطبان خود نشان دهید که چرا محصولات شما به زندگی آنها ارزش می بخشد و آنها را تشویق به خرید محصولات شما می کند.

ویدیوهای متحرک را متوقف کنید

ویدیوهای استاپ موشن آنهایی هستند که با جمع آوری چندین تصویر در کنار هم برای برقراری ارتباط با یک استوری یا همراه کردن دنبال کنندگان اینستاگرام شما به سفر ساخته شده اند. از طریق این ویدیوها، شما از مزیت مونتاژ وسایل و سایر موارد به هر شکلی که می خواهید برخوردار هستید.

این کاری نیست که بتوانید برای یک فیلم معمولی یا یک عکس انجام دهید. با چنین ویدیوهایی، می توانید مخاطبان خود را به شیوه ای سرگرم کننده به سفری ببرید و در نهایت نتیجه ای را که می خواهید نشان دهید.

به عنوان مثال، استفاده از یک ویدیوی استاپ موشن برای قرار دادن مراحل یک رویداد می‌تواند بینندگان شما را تا پایان ویدیو که نتیجه نهایی رویداد را نشان می‌دهد، علاقه‌مند نگه دارد.

ویدئوهای تولید شده توسط کاربر

مردم گاهی اوقات به دلیل انگیزه سود آشکاری که از یک برند می بینند و می شنوند، شک دارند. اگر ببینند که سایر مشتریان برند شما به طور مثبت از آن گزارش می دهند، احتمال بیشتری دارد که باور کنند که محصول یا خدمات برند شما دارای ارزش است.

محتوای تولید شده از مشتریان فعلی برند شما نسبت به یک پیام بازاریابی یا تبلیغات برای دیگران واقعی تر است و می توان از آن برای تجربه نرخ رشد در تبدیل استفاده کرد.

ویدئوهایی برای معرفی خود

مهم است که به یاد داشته باشید که اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است، بنابراین افراد حاضر در این پلتفرم به دنبال برقراری ارتباط واقعی هستند. آنها می خواهند بتوانند با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند و وقتی با برندها ارتباط برقرار می کنند، داشتن عنصر انسانی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

پست کردن ویدیوهایی که مستقیماً در حال صحبت کردن هستید، می‌تواند به افراد کمک کند تا چهره‌ای به نام تجاری نشان دهند و این خط جداکننده را برای ایجاد ارتباط عمیق‌تر پاک کنند. می توانید با صحبت در مورد آنچه که شما را به این صنعت علاقه مند کرده و با محتوای شخصی بیشتری همراهی کنید، شروع کنید تا مردم ارتباط شخصی بیشتری با برند شما احساس کنند.
اینها تنها بخشی از بسیاری از ایده‌های ویدیویی هستند که می‌توانید برای تقویت رشد کسب‌وکار در اینستاگرام استفاده کنید، اما واقعاً هیچ محدودیتی برای آنچه می‌توانید به دست آورید اگر خلاقیت خود را امتحان کنید وجود ندارد.

نتیجه

استفاده از ویدیوها در اینستاگرام برای رشد کسب‌وکارتان همیشه آسان نیست، اما با کمی تمرین و صبر، می‌توانید ویدیوهایی بسازید که فالوورهای اینستاگرام شما از آن‌ها سیر نمی‌شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه