چگونه با اینفلوئنسرهای اینستاگرام روابط خوبی داشته باشیم تا به رشد کسب و کار خود کمک کنیم

چگونه با اینفلوئنسرهای اینستاگرام روابط خوبی داشته باشیم تا به رشد کسب و کار خود کمک کنیم
چگونه با اینفلوئنسرهای اینستاگرام روابط خوبی داشته باشیم تا به رشد کسب و کار خود کمک کنیم

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان رشد کند، ایجاد و حفظ روابط با اینفلوئنسرها در اینستاگرام باید بخش مهمی از استراتژی شما باشد. به‌عنوان یک برند جدید در پلتفرم، مهم است که تأثیر اولیه خوبی در بین اینفلوئنسرهای اینستاگرام ایجاد کنید تا آنها با خوشحالی همکاری با شما را بپذیرند.

اگر به همکاری طولانی مدت با اینفلوئنسرها فکر می کنید، ایجاد یک رابطه خوب با آنها حتی مهم تر است. یک همکاری طولانی مدت می تواند به طرق مختلف برای کسب و کار شما مفید باشد. این می تواند علاوه بر ارزش افزودن به محصول، به ارائه تأییدیه های معتبرتر و تعامل مداوم کاربر کمک کند.
مزایای همکاری با اینفلوئنسرها بسیار است. با این حال، اینفلوئنسرها همچنین می‌خواهند از همکاری با برند ارزشی کسب کنند. در این عصر بازاریابی اینترنتی، بسیاری از برندها به دنبال همکاری با اینفلوئنسرها هستند، بنابراین هیچ گزینه ای برای انتخاب ندارند. این بستگی به برندها دارد که ارزش آنها را در رابطه فراهم کنند.

بنابراین چگونه می توانید در مورد انجام آن اقدام کنید؟ در این مقاله نکاتی را بررسی خواهیم کرد که به شما در برقراری ارتباط با اینفلوئنسرها و ایجاد رابطه معنادار با آنها کمک می کند.

نکاتی در مورد ایجاد رابطه معنادار با اینفلوئنسرهای اینستاگرام

اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین ابزار در اینستاگرام برای موفقیت در کسب و کار است. بزرگترین مزیت همکاری با اینفلوئنسرها این است که به کسب و کار یا برند شما دید مورد نیاز را ارائه می کند. با این حال، ایجاد و حفظ روابط با اینفلوئنسرها به زمان و تلاش قابل توجهی نیاز دارد.

قبل از اینکه از یک اینفلوئنسر بخواهید با شما همکاری کند، باید با آنها ارتباط برقرار کنید. موارد زیر برخی از مواردی است که باید برای ایجاد و حفظ رابطه با آنها در نظر داشته باشید:

اینفلوئنسر متناسب با برند شما را شناسایی کنید

اولین مرحله از این فرآیند، شناسایی تأثیرگذاران روی پلتفرم است. اینفلوئنسرها باید متناسب با برند شما باشند و شما نباید آنها را فقط بر اساس تعداد فالوورهایشان انتخاب کنید. ایجاد رابطه با یک اینفلوئنسر دشوار خواهد بود اگر آنها از جایگاه شما نباشند. برای شروع، شما به نتایجی که نیاز دارید نمی رسید زیرا مخاطبان هدف با برند شما مطابقت ندارند.

جمعیت شناسی ، عامل اصلی است که باید برای شناسایی تأثیرگذار که مناسب ترین برند شما است، وارد شود. علاوه بر این، باید به نوع محتوایی که اینفلوئنسر تولید می‌کند نیز توجه کنید و شخصیت آنها را درک کنید.

پس از به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد اینفلوئنسرها از جایگاه خود، می توانید روند محدود کردن انتخاب را آغاز کنید. باید در نظر بگیرید که کدام اینفلوئنسر برای بازاریابی برند شما مناسب تر است.

1. مطمئن شوید که اینفلوئنسر برند شما را دوست دارد

ایجاد یک رابطه خوب با اینفلوئنسر که قبلاً محصولات شما را دوست دارد بسیار ساده تر خواهد بود. وقتی با چنین تأثیرگذار ارتباط برقرار می کنید، همکاری با شما هیجان انگیز خواهد بود. ساده ترین راه برای یافتن چنین تأثیرگذار، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است.

وقتی مشتریان شما در اینستاگرام محصول شما را در تصاویر تگ می کنند، می توانید یک تأثیرگذار در بین آنها پیدا کنید. این روش به شما این امکان را می دهد که با نانو و میکرو اینفلوئنسرها به صورت ارگانیک ارتباط برقرار کنید تا رشد کسب و کار شما را به ارمغان بیاورند.

2. برای تأثیرگذاران ارزش قائل شوید

اگر می خواهید ارتباط معنی داری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام ایجاد کنید، مهم است که به نوعی یا شکلی برای آنها ارزش قائل شوید. هنگامی که شما پیشنهاد همکاری را به اینفلوئنسرها می دهید، آنها تمایل دارند به این فکر کنند که آیا این پیشنهاد برای آنها ارزشمند است یا خیر.

اینفلوئنسر همیشه به دنبال بازده پولی نیست. گزاره ارزش، در این مورد، به این اشاره دارد که آیا برند دارای اشتیاق و تعهد لازم است که آنها را به سمت موفقیت سوق دهد. آن‌ها می‌خواهند بررسی کنند که آیا کسب‌وکار ارزش سرمایه‌گذاری زمان و تلاش را دارد یا خیر.

وقتی یک برنامه ارزشمند برای اینفلوئنسر ارائه می‌کنید، می‌توانید اعتماد آنها را به دست آورید و به آنها دلیلی برای به اشتراک گذاشتن محصول خود بدهید.

3. پیام رسیدن را برنامه ریزی کنید

هیچ گاه در بین برندها و کسب و کارها برای اینفلوئنسرها هیچ انتخابی برای همکاری وجود ندارد. اگر با یک پیام عمومی به یک اینفلوئنسر مراجعه کنید، شانس خود را برای ایجاد تأثیر ماندگار بر روی آنها کاهش می دهید.

به احتمال زیاد، آنها چنین ایمیل های متعددی را با پیام های عمومی در آنها دریافت می کنند. به همین دلیل مهم است که پیام خود را بهینه سازی کنید تا بتوانید از دیگران متمایز شوید. بهترین کار این است که در اطراف بوش قرار نگیرید و مستقیماً به نقطه ای برسید که توضیح می دهد که چرا می خواهید با اینفلوئنسر همکاری کنید.

باید سعی کنید به آنها اطلاع دهید که چرا آنها بهترین انتخاب برای بازاریابی کسب و کار شما هستند. در نهایت، شما باید سعی کنید از طریق پیام مقدمه نشان دهید که علاقه واقعی به همکاری با آنها دارید.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

4. انتظارات خود را آشکارا بیان کنید

هنگامی که با یک اینفلوئنسر همکاری می کنید، اگر از همان ابتدا در مورد انتظارات خود با او صحبت نکنید، احتمالاً برخی از اختلافات رخ می دهد. توافق آنها در مورد چند مورد از الزامات اولیه کافی نیست.

وقتی به انتظاراتی که به اینفلوئنسرها گفته اید پایبند باشید، می تواند در درازمدت به رابطه شما با آنها آسیب برساند. در همکاری، نباید فقط به آنچه از رابطه می خواهید باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که اینفلوئنسر چه انتظاراتی از شراکت دارد.

شما باید سعی کنید تعداد قطعات مورد نظر خود از اینفلوئنسر و زمان تحویل آنها را به وضوح بیان کنید. این می تواند فرصت خوبی باشد تا از اینفلوئنسرها در مورد انتظاراتش نیز بپرسید.

5. درباره جزئیات کمپین بازاریابی با اینفلوئنسر صحبت کنید

قبل یا حتی بعد از انجام تمام جزئیات کمپین بازاریابی خود، باید با اینفلوئنسر خود صحبت کنید و نظرات آنها را نیز در این مورد دعوت کنید. از این گذشته، اینفلوئنسر کلید دستیابی به مخاطبان هدف شماست و هیچ فرد بهتری برای مشاوره در این زمینه وجود ندارد. اینفلوئنسرهای باتجربه که با برندهای زیادی کار کرده اند، می دانند که مخاطبانشان به چه چیزی پاسخ می دهند.

می‌توانید با اینفلوئنسر درباره راه‌های ایجاد تعامل بهتر صحبت کنید. در حین بررسی جزئیات، مطمئن شوید که یک فراخوان برای اقدام ارائه می‌دهید که به شخصیت تأثیرگذار وفادار می‌ماند و مکالمه‌ای است. علاوه بر این، شما همچنین باید کمپین و تگ کپشن را برای محبوب کردن هشتگ مربوط به برند تعریف کنید.

شما می توانید رابطه خود را با اینفلوئنسرها به جای استفاده از آنها به عنوان یک ابزار بازاریابی، با دعوت از نظرات آنها به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

6. به افراد تأثیرگذار آزادی خلاق بدهید

اگر می خواهید از طریق شراکت خود تجربه ای خوشایند برای اینفلوئنسرها فراهم کنید، بهترین کار این است که آزادی خلاقانه ای برای بازاریابی برند خود در اختیار آن ها قرار دهید. زمانی که اینفلوئنسرها برخی از جنبه های بازاریابی را طراحی می کنند، مخاطبان هدف به احتمال زیاد به صحت تبلیغ حمایت شده اعتقاد خواهند داشت.

به این ترتیب، شما قادر خواهید بود تا تعامل در اینستاگرام را برای موفقیت کسب و کار افزایش دهید.
اینفلوئنسرها اساسا خلاق هستند، زیرا وظیفه آنها ارائه محتوای جالب برای فالوورهایشان است. به عنوان یک برند، باید به خاطر داشته باشید که داشتن کنترل کامل بر کمپین تبلیغاتی باعث کاهش اثربخشی آن می شود.

وقتی اینفلوئنسرها را قادر می‌سازید تا با استفاده از صدای خودشان با فالوورهایشان تعامل داشته باشند، می‌توانید کمپین را برای مخاطب جذاب‌تر کنید. همچنین نشان می دهد که شما به قضاوت تأثیرگذار اعتماد دارید که به نوبه خود تأثیر مثبتی بر رابطه شما می گذارد.

7. با اینفلوئنسرهای خود در رسانه های دیگر ارتباط برقرار کنید

پس از برقراری ارتباط با یک اینفلوئنسر، ممکن است محتوای او را به طور مرتب در اینستاگرام دنبال کنید. با این حال، این اغلب برای مدت طولانی دوام نمی آورد. اگر می خواهید رابطه معناداری با اینفلوئنسر ایجاد کنید، باید سعی کنید در ارتباط با آنها ثابت قدم باشید.

می توانید این کار را با دنبال کردن آنها در پلتفرم های مختلف دیگر مانند فیس بوک یا توییتر انجام دهید. بیشتر اینفلوئنسرها به دنبال یک ارتباط و ارتباط واقعی هستند. وقتی گهگاهی با پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی آنها ارتباط برقرار می‌کنید، نشان می‌دهد که برای رابطه خود با آنها ارزش قائل هستید.

8. در همکاری با اینفلوئنسر به دنبال اصالت باشید

اگر می خواهید کمپین شما موثر باشد، بهتر است در فرآیند بازاریابی به دنبال اصالت باشید. این امر به ویژه در صورتی مهم است که با چندین اینفلوئنسر همکاری می کنید. اگر اینفلوئنسرها که برند شما را بازاریابی می کنند از همان نوع محتوا و عنوان استفاده کنند، پست ها واقعی به نظر نمی رسند. محتوای تبلیغاتی باید شبیه گواهینامه ها باشد تا تبلیغات.

9. محتوای اینفلوئنسر را هوشمندانه به اشتراک بگذارید
پس از اینکه اینفلوئنسر پستی را در مورد برند یا محصولی خاص به اشتراک گذاشت، می‌توانید آن را در حساب تجاری اینستاگرام خود ارسال کنید. با این حال، به جای اینکه فقط پست را به اشتراک بگذارید، می توانید سعی کنید حساب اینفلوئنسرها را به دنبال کنندگان خود نیز توصیه کنید. این به تقویت رابطه شما با اینفلوئنسر کمک می کند زیرا در ازای آن برای آنها ارزش قائل می شوید.

نتیجه

با این نکات و پیشنهادات، می توانید رابطه خود را با اینفلوئنسرهای اینستاگرام ایجاد و بهبود بخشید. این نه تنها به شما در ایجاد ارتباط بهتر با آنها کمک می کند، بلکه کسب و کار شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. همچنین می توانید از روش های دیگری برای کمک به رشد کسب و کار خود در اینستاگرام استفاده کنید.

مستر اینستا طیف وسیعی از خدمات پریمیوم اینستاگرام را ارائه می دهد که می تواند به حساب های تجاری در افزایش فالوورها، بازدیدها، لایک ها و سایر معیارها کمک کند. شما همچنین می توانید خرید اینستاگرام Impressions را انتخاب کنید.

خدمات اینستاگرام Impressions and Reach به سوق دادن محتوای شما به سمت جلوه “ویروسی” کمک می کند. به شما این امکان را می دهد که نگاهی بیندازید که چند نفر پست شما را دیده اند و همچنین به افزایش رتبه شما از طریق هشتگ ها کمک می کند.

تمامی خدمات ارائه شده توسط مستر اینستا 100% ایمنی و حفظ حریم خصوصی را تضمین می کند. ما هرگز از رمز عبور حساب شما برای ارائه خدمات برای افزایش تعامل در حساب شما درخواست نمی کنیم. نتایج خدمات بین 24 الی 72 ساعت پس از ثبت سفارش شروع می شود و تا پایان تحویل ادامه می یابد.

خدمات مشتریان مستر اینستا نیز به صورت 24 ساعته در دسترس مشتریان خود است تا به هر گونه سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد. اگر می‌خواهید تعامل را به حساب خود افزایش دهید، همین امروز خدمات ممتاز ما را انتخاب کنید!

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه