چرا اکانت تجاری شما در اینستاگرام به یک بیوگرافی حرفه ای نیاز دارد؟

چرا اکانت تجاری شما در اینستاگرام به یک بیوگرافی حرفه ای نیاز دارد؟
چرا اکانت تجاری شما در اینستاگرام به یک بیوگرافی حرفه ای نیاز دارد؟

اگر کسب و کار شما در اینستاگرام حضور دارد، چندین عنصر در پروفایل کسب و کار شما وجود دارد که باید آنها را برش دهید و تغییر دهید. بیو یکی از آن عناصر است.

اینستاگرام حداکثر 150 کاراکتر را برای پر کردن بخش های بیو به کاربران اجازه می دهد. این 150 کاراکتر برای خلاصه کردن کسب و کار شما و همه چیزهایی است که نشان می دهد.

اما چگونه می‌توانید یک بیو حرفه‌ای اینستاگرام بنویسید و چرا در وهله اول مهم است؟ برای یافتن پاسخ این سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بیوگرافی پروفایل تجاری اینستاگرام شما: چرا مهم است
حتی اگر 150 کاراکتر برای نوشتن چیزهای مفصل بسیار کوتاه به نظر می رسد، واقعیت این است که از طریق یک بیوگرافی خوب نوشته شده، می توانید موارد زیر را به مخاطبان هدف خود منتقل کنید:

کسب و کار شما چیست
آنچه کسب و کار شما می فروشد
چرا مخاطبان هدف باید به این موضوع اهمیت دهند که کسب و کار چیست و چه چیزی می فروشد
به عبارت ساده، یک بیوگرافی خوب نوشته شده در اینستاگرام به کسب و کار شما کمک می کند تا حضور برند خود را در پلتفرم ایجاد کند. ایجاد یک برند بسیار حیاتی است، زیرا منجر به آگاهی بیشتر از برند می شود، یعنی مخاطبان هدف شما از وجود کسب و کار شما مطلع خواهند شد.

به هر حال، اگر مخاطبان هدف شما در مورد شما اطلاعاتی نداشته باشند، شانس خرید محصولات و/یا خدمات شما کم است.

علاوه بر این، اینستاگرام همچنین به مکانی عالی برای یافتن مشاغل تبدیل شده است. به عنوان مثال، یک کاربر اینستاگرام ممکن است تجارت شما را از طریق یک هشتگ یا اشتراک استوری کشف کند. در چنین سناریویی، اگر کاربر محتوای شما را جالب بداند، احتمال زیادی وجود دارد که کاربر از صفحه تجاری اینستاگرام شما بازدید کند.

اینجاست که یک بیو حرفه‌ای می‌تواند در ایجاد اولین برداشت خوب معجزه کند. یک بیوگرافی متوسط ​​که نتواند اثری در ذهن کاربر بگذارد احتمالاً تأثیر منفی خواهد گذاشت.

بنابراین، هنگام ایجاد بیو اینستاگرام، باید اطمینان حاصل کنید که آن 150 کاراکتر می‌توانند شخصیت برند شما و ارزش منحصربه‌فرد کسب‌وکار را به کاربران منتقل کنند.

برای آشنایی بیشتر با عناصری که بیو اینستاگرام از آن تشکیل شده است و اینکه چگونه می توانید آنها را برای تقویت حضور کسب و کار خود در یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی جهان تغییر دهید، بخوانید.

 

عناصر بیو اینستاگرام
یک بیو اینستاگرام از چندین عنصر فرعی تشکیل شده است و بهینه سازی همه آن عناصر فرعی به اطمینان از داشتن یک بیو حرفه ای کمک زیادی می کند. بیایید نگاهی دقیق تر به این عناصر داشته باشیم:

 

نام کاربری و نام: نام کاربری اینستاگرام هویت شما در پلتفرم است و به صورت «@handle» ظاهر می‌شود. نام کاربری در بالای پروفایل تجاری اینستاگرام قرار دارد، و آن را به یکی از برجسته ترین عناصر در هنگام بازدید کاربر از نمایه شما تبدیل می کند.

 

با این حال، نام، نام کامل کسب و کار شما است و در زیر نام کاربری ظاهر می شود. به عنوان مثال، اگر نام کامل کسب و کار شما ABC Company است، این نام اینستاگرام شما نیز هست. نام کاربری اینستاگرام می تواند @ABC یا نام کاربری دیگری به انتخاب شما باشد.

تصویر نمایه: هویت بصری برند شما نیز باید مشخص شود، و شما می توانید با انتخاب یک عکس نمایه مرتبط با تجارت، این کار را انجام دهید. البته، تصویر باید از نظر بصری جذاب باشد. اکثر کسب‌وکارها برای عکس‌های نمایه خود عکس‌های محصول، مکان‌های آجر و ملات یا لوگوی برند را انتخاب می‌کنند. بنابراین، انتخاب خود را انتخاب کنید، اما مطمئن شوید که یک عکس با کیفیت بالا انتخاب کرده اید.

عکس پروفایل در گوشه سمت چپ بالای صفحه اینستاگرام شما برای کسب و کار قرار دارد.

بخش بیو: در مرحله بعدی مهمترین عنصر فرعی – بخش زیستی قرار می گیرد. این فضای 150 کاراکتری است که باید آن را پر کنید تا به مخاطبان هدف خود درباره کسب و کار، محصولات و/یا خدمات آن بگویید و چرا صفحه شما باید دنبال شود.

بعداً اطلاعات دقیق تری در مورد ساخت بیو اینستاگرام با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهیم داد.

وب سایت: اینستاگرام بدنام است که به کاربران خود اجازه نمی دهد لینک های قابل کلیک اضافه کنند.

با این حال، بخش وب سایت در بیو اینستاگرام شما از این قاعده مستثنی است. معمولاً از این بخش برای درج پیوندهایی به وب سایت رسمی کسب و کار استفاده می شود. با این حال، می توانید آزمایش کنید و پیوندهایی را به محصولات و محتوای جدید در این بخش نیز ارسال کنید (البته یکی یکی!). بخش وب سایت بلافاصله در زیر بخش بیو قرار دارد.

دسته: این یک عنصر فرعی اختیاری است که می توانید آن را روشن یا خاموش کنید. در صورت روشن بودن، می توانید از این بخش برای تعیین نوع کسب و کار خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، یک شرکت سرگرمی یا یک رستوران. توصیه می‌کنیم این عنصر فرعی را روشن نگه دارید، زیرا فضایی را در بخش بیو برای جزئیات دیگر ذخیره می‌کند. اگر این گزینه خاموش است، باید مطمئن شوید که دسته کسب و کار شما به وضوح در بخش بیو ذکر شده است.

Call-to-Action: اکانت های تجاری در اینستاگرام دارای گزینه فعال کردن دکمه های تماس به اقدام هستند که به کاربران اجازه می دهد بدون ترک صفحه اینستاگرام شما اقدام کنند. این دکمه ها همچنین به شما کمک می کنند تا مقداری فضای بخش بیو را ذخیره کنید.
اطلاعات تماس: اگر کاربران می خواهند با کسب و کار شما در تماس باشند، این عنصر فرعی است که آنها به دنبال آن هستند.

 

این شامل دکمه‌های تماس و ایمیل است که کاربران می‌توانند روی آن کلیک کنند تا در چند لحظه با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. یک بار دیگر، توصیه می‌کنیم از این فضا نهایت استفاده را ببرید، زیرا فضای مورد نیاز بخش بیو را برای شما ذخیره می‌کند.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

چگونه می توانید یک بیو اینستاگرام بنویسید تا حضور خود را در اینستاگرام تقویت کنید
مطمئنا، اینستاگرام برای کسب و کار، از نظر طول بیوگرافی شما دامنه زیادی را در اختیار شما قرار نمی دهد. با این حال، محدودیت 150 کاراکتری نیز یک ویژگی حرفه ای وجود دارد – اگر بیوگرافی خود را جذاب، به یاد ماندنی و مرتبط با کسب و کار و مخاطبان هدف خود کنید، کاربران اینستاگرام حتما به آن توجه خواهند کرد.

اما چگونه می توانید بیوگرافی خود را وادار به این ویژگی ها کنید؟ این همان چیزی است که ما از طریق نکات زیر به شما کمک می کنیم تا به آن پاسخ دهید:

 

خواندن آن را آسان کنید: هرچه خواندن بیوگرافی کسب و کار شما آسان تر باشد، مخاطبان هدف شما سریعتر می توانند اطلاعات مهم را پردازش کنند. این اطلاعات شامل محصولاتی است که کسب و کار شما ارائه می دهد و چرا عاقلانه است که شما را بالاتر از رقبای خود انتخاب کنید.

کسب‌وکارهای متعددی در اینستاگرام بایوس دارند که از نوارهای عمودی یا کاراکترهای لوله‌ای برای انتشار اطلاعات به شیوه‌ای ساده و در عین حال متقارن استفاده می‌کنند. شکستن خط و شکلک به عنوان گلوله نیز محبوب هستند.

با این حال، باید به یاد داشته باشید که این شخصیت‌ها تعداد کاراکترها را نیز به خود اختصاص می‌دهند. بنابراین، با استفاده از کاراکترهای نوار عمودی کارآمد باشید.

شخصیت برند خود را به منصه ظهور برسانید: شخصیت برند شامل لحن و زبانی است که هنگام معرفی کسب و کار خود استفاده می کنید. به عنوان مثال، برخی از کسب و کارها دارای شخصیتی آرام و راحت از برند هستند.

برای چنین مشاغلی، استفاده از لحن و زبان معمولی در کمپین ها و استراتژی های بازاریابی آنها مرتبط خواهد بود. با این حال، اگر کسب و کار شما شخصیت جدی و رسمی تری دارد، استفاده از زبان معمولی اشتباه است.

در عوض، ایده آل است که به یک لحن رسمی پایبند باشید.

بایوس را بر اساس اهداف خود بسازید: می توانید بخش بیو اینستاگرام خود را هر چقدر که می خواهید ویرایش کنید. با این حال، به جای اینکه به طور تصادفی بیو را فقط به این دلیل که می توانید تغییر دهید، اهدافی را تعیین کنید و بهترین بایوس را بر اساس آنها ایجاد کنید.

به عنوان مثال، اگر اخیراً یک محصول شاخص را راه اندازی کرده اید، می توانید هدف خود را برای تبلیغ محصول تعیین کنید. بنابراین، بر اساس این هدف، بیو شما می‌تواند اطلاعاتی داشته باشد که در درجه اول مربوط به محصولی است که به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید.

هر اتفاقی بیفتد، مطمئن شوید که بخش بیو شما راکد نمی شود.

به تغییر بخش وب سایت ادامه دهید: همانطور که قبلاً در مقاله ذکر کردیم، بخش وب سایت بیو اینستاگرام به شما امکان می دهد یک پیوند قابل کلیک ارسال کنید.

بهتر است از این بخش برای تکمیل بیوگرافی نوشته شده خود با پیوند مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر محصولی را که اخیراً راه اندازی شده تبلیغ می کنید، عالی است که پیوندی را اضافه کنید که مخاطبان هدف شما را به صفحه ای که می توان آن را خریداری کرد هدایت می کند.

از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید: هشتگ‌ها ابزارهای فوق‌العاده قدرتمندی در اینستاگرام هستند، به همین دلیل است که باید با قرار دادن موارد مرتبط برای بیوگرافی خود، از آنها نهایت استفاده را ببرید.

از طریق هشتگ های قابل کلیک، می توانید مخاطبان خود را به محتوای مرتبط دیگر هدایت کنید. شما همچنین می توانید هشتگ های مارک دار ایجاد کنید و از مخاطبان بخواهید که با آن هشتگ ها پست کنند.

این منجر به ایجاد تعداد زیادی محتوای تولید شده توسط کاربر می شود که می توانید برای نوآوری های بیشتر در بازاریابی اینستاگرام در آینده جمع آوری کنید.

فراموش نکنید که کلمات کلیدی مناسب را درج کنید: در حالی که جستجوهای اینستاگرام توسط هشتگ ها انجام می شود و نه کلمات کلیدی، ممکن است کلمات کلیدی را برای بیوگرافی اینستاگرام خود غیر ضروری بدانید.

با این حال، واقعیت این است که گنجاندن چند کلمه کلیدی که معمولاً توسط مخاطبان هدف شما استفاده می شود، ضرری ندارد. این کلمات کلیدی در طول جستجوی کاربر مبتنی بر کلمه کلیدی مفید خواهند بود و به صفحه شما شانس بیشتری برای یافتن نسبت به سایر صفحاتی می دهند که کاملاً به هشتگ ها متکی هستند.

 

نتیجه

بنابراین، این در مورد این مقاله است.

قبل از اینکه امضا کنیم و دوباره شما را در یک مقاله آموزنده دیگر ملاقات کنیم، می خواهیم در مورد خدمات ارائه شده توسط MrInsta صحبت کنیم. ابزار نرم افزاری برای کاربرانی که از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنند، MrInsta به شما فرصت های بسیار متنوعی برای رشد حضور آنلاین کسب و کار خود می دهد.

از دنبال‌کنندگان رایگان اینستاگرام گرفته تا لایک‌ها تا کامنت‌ها و موارد دیگر – MrInsta جایی است که همه چیز را دریافت خواهید کرد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه