چگونه پروفایل اینستاگرام خود را از دیگران متمایز کنیم؟

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

اینستاگرام اخیراً از مرز یک میلیارد گذشت و آن را به یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه اجتماعی تبدیل کرد. به طور متوسط ​​63 درصد از کاربران حداقل یک بار در روز وارد سیستم می شوند و 500 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند.

بازاریابان با استفاده از این کانال با حداقل 200 میلیون فالوور واقعی اینستاگرام که از پروفایل تجاری بازدید می کنند و نزدیک به 62 درصد از کاربران پس از تماشای استوری های اینستاگرام به یک محصول یا یک برند علاقه بیشتری پیدا می کنند، دیدگاه های زیادی به دست می آورند.

آمار این کانال رسانه های اجتماعی به قدری جذاب است که انتظار می رود در سال های آینده شاهد رشد چشمگیری باشد.

اینستاگرام فرصت‌های زیادی را به کاربران خود ارائه می‌کند، از کمک به آنها به عنوان یک تأثیرگذار برای گسترش کسب و کار در مقیاس کوچک.

اما ممکن است یک سوال پیش بیاید که چگونه کاربران اینستاگرام می توانند دید خود را با میلیاردها کاربر افزایش دهند؟ چگونه می توانید به عنوان یک کاربر مشتاق اینستاگرام، پروفایل اینستاگرام خود را از دیگران متمایز کنید؟ بخوانید تا متوجه شوید!

مخاطبان خود را بشناسید

شما ممکن است یک برند، بزرگ یا کوچک، یا اینفلوئنسر با تعداد زیادی فالوور اینستاگرام یا حتی فردی معمولی باشید که می‌خواهید استعدادهای خود را به نمایش بگذارید و در میان جمعیت برجسته شوید.

مهم نیست که چه کسی هستید، مهم ترین جنبه ای که باید قبل از افتتاح حساب اینستاگرام در نظر بگیرید این است که مخاطبان شما چه کسانی هستند. حساب شما باید برای مخاطبان شما جذاب باشد و توجه آنها را جلب کند و آنها را به دنیای شما دعوت کند.

تا زمانی که ندانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، نمی توانید به بینندگان مناسب دسترسی پیدا کنید و در معرض دید و دیدی که شایسته آن هستید نخواهید داشت.

روی پروفایل خود کار کنید

نمایه شما اولین برداشتی است که بر روی مخاطبان خود ایجاد می کنید و باید به اندازه کافی فریبنده باشد تا آنها را به سایت خود مراجعه کنند. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای بهبود پروفایل اینستاگرام خود انجام دهید و به شما کمک می کند تا در بین میلیون ها کاربر متمایز شوید.

عکس پروفایل: اولین چیزی است که مردم متوجه آن می شوند. مطمئن شوید که تصویر نمایه شما واضح است و نشان دهنده شما یا کسب و کارتان است.

از چیزی که در تصاویر گوگل پیدا کردید استفاده نکنید. هنگام اشتراک گذاری محتوا و همچنین در برگه اخبار، عکس نمایه شما در فید فالوورهای اینستاگرام شما نمایش داده می شود که فالوورهای شما هنگام دریافت اعلان می بینند.
بیوگرافی شما: بیوگرافی اینستاگرام شما به مردم خواهد گفت که شما چه کسی هستید. اگر می خواهید آنچه را که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید به مردم بگویید، بیوگرافی شما باید تا آنجا که می تواند جذاب باشد. به یاد داشته باشید، آن را کوتاه و دقیق نگه دارید، به اندازه ای که خواننده را وادار به دنبال کردن شما کند.

یک بیو پراکنده آنها را از خود دور می کند.

پیوند: این مهمترین جنبه نمایه شما و مکانی است که می خواهید مخاطبان شما به آن بروند. این ارتباطی است که وقتی زنده نگه داشته شود، به جذب مخاطبان بیشتر به نمایه شما کمک می کند.

یک تم رنگی ثابت انتخاب کنید

قبل از اینکه وارد هر تعامل پیشرفته شوید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک تم رنگی اصلی یا یک پالت رنگی را برای حساب اینستاگرام خود انتخاب کنید.

هشتگ‌ها، داستان‌ها و سایر تعامل‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید، اما بدون تم رنگی ثابت، تصاویر شما ممکن است مانند توده‌ای از تصاویر آماتوری از لحظات جدا شده از زندگی به نظر برسند.

وقتی از یک تم رنگی استفاده می‌کنید، می‌توانید تصاویر و ویدیوهای خود را مانند یک مجموعه انتخاب‌شده جلوه دهید.

هنگامی که یک رنگ یا پالت رنگی را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که با نورپردازی نیز سازگار هستید.

با محدود کردن خود به فیلترهای کلیدی می توانید تأثیر زیادی بر روی مخاطبان خود بگذارید. از همان برنامه ها و فیلترها برای ویرایش تمام عکس هایی که در اینستاگرام پست می کنید استفاده کنید.

آیا می دانستید که فیلتری که بیشترین استفاده را دارد که تصویر را برجسته می کند، روشن می کند و عمق ظریفی به تصویر می بخشد، کلارندون است؟

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

یک موضوع داشته باشید

داشتن یک طرح رنگ یا یک پالت رنگی که تصاویری را که در نمایه خود ارسال می کنید، تحسین کند، حیاتی است. این کمک می کند تا محتوای شما را بی نظم و حرفه ای نشان دهد. اما اگر تم ندارید، یک پالت رنگ چقدر خوب خواهد بود؟ یک موضوع به موضوع محتوای شما اشاره دارد.

داشتن یک موضوع خاص به شما در ایجاد پایگاه مخاطبان و همچنین پرورش هشتگ خود کمک می کند. علاوه بر این، می‌توانید در مسیر خود بمانید، لایک‌های اینستاگرام بیشتری دریافت کنید و فالوورهای بیشتری ایجاد کنید.

ایجاد یک تم به محض باز کردن یک حساب کاربری در اینستاگرام به شما کمک می کند که سازگار باشید، که یک جنبه دشوار پست کردن در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. اگر یک کسب و کار نیستید، موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید، و همه چیز در مسیر تعیین شده جریان خواهد داشت.

اگر یک کسب و کار هستید، مطمئن شوید که موضوع شما با برند، محصول و خدمات شما سازگار است.

قبل از پست ویرایش کنید

ویرایش مهمترین فرآیند عکاسی است. برای گرفتن یک عکس عالی به یک دوربین گران قیمت نیاز ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویرایش کنید تا بتوانید متمایز شوید. فالوورهای واقعی اینستاگرام دوست دارند چیزهای جدید و خلاقانه ببینند.

انبوهی از برنامه ها وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا تصاویر خود را کامل کنید و زمانی که شخصی در حال پیمایش در آنها است، آنها را به خود جلب می کند. به یاد داشته باشید، بسیاری از پیشرفت ها به کمال می انجامد.

از هشتگ ها و استوری ها استفاده کنید

هشتگ ها بهترین راه برای جستجو در اینستاگرام هستند و اگر می خواهید پیدا شوید باید از هشتگ ها استفاده کنید.

آنها به تصویری که به اشتراک می گذارید معنا می بخشند و همچنین نوردهی را افزایش می دهند. مجموعه ای از برچسب ها وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و دید، نظرات و لایک های اینستاگرام خود را در این پلت فرم رسانه اجتماعی افزایش دهید.

اینستاگرام در سال 2016 استوری ها را راه اندازی کرد تا از آن به عنوان برجسته دائمی پروفایل شما استفاده شود. داستان‌ها ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهند، از نظرسنجی گرفته تا گزینه کشیدن به بالا برای پیوند به محتوا. این یکی از ساده ترین راه ها برای رشد در اینستاگرام است.

به طور منظم پست کنید

ثبات کلید رشد در هر پلتفرم رسانه اجتماعی است. اگر می خواهید پروفایل اینستاگرام خود را از دیگران متمایز کنید، فراموش نکنید که به طور منظم پست کنید. هر چه پس از بهینه سازی تصاویر بیشتری پست کنید، با استفاده از هشتگ ها در معرض دید بیشتری قرار می گیرید.

همچنین در صورت داشتن پست های جذاب، نظرات و لایک های بیشتری دریافت خواهید کرد. پست کردن منظم تضمین می کند که به طور منظم در فیدهای دیگران ظاهر می شوید.

کیوریتور باشید

بسیاری از کاربران اینستاگرام دارای یک موضوع خاص هستند و محتوای بسیار کمی ارسال می کنند و برخی دیگر اکانت های اینستاگرام فوق العاده هدفمند هستند که مطالب را در موضوعات مختلف به اشتراک می گذارند.

موضوع می تواند آرایش مو، نژاد خاصی از سگ، مراقبت از پوست، نقص در کمد لباس و غیره باشد.

با سرپرستی این محتوای خاص، می‌توانید خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید و یک دنبال‌کننده فوق‌العاده هدفمند در اینستاگرام ایجاد کنید.

شما با به اشتراک گذاشتن اطلاعات بسیار هدفمند با گروهی متعهد از فالوورهای واقعی اینستاگرام، به یک متصدی محتوا با نفوذ تبدیل می شوید.

از اظهار نظر و لایک خودداری نکنید

اینستاگرام جامعه ای است که به مشارکت شما متکی است.

شما می توانید محتوای عالی داشته باشید و در عین حال آنقدر که انتظار دارید لایک دریافت نکنید. یکی از دلایل این است که بسیاری از افراد در اینستاگرام متقابل هستند. این افراد ممکن است در صورت پسندیدن و یا نظر دادن به تصاویر شما، نظرات خود را بپسندند.

به همان اندازه که ناپخته و غیرحرفه ای به نظر می رسد، اگر به این فکر کنید که چگونه به نفع شما عمل می کند، ممکن است ترجیح دهید فعال تر باشید.

وقتی در فید شخصی نظر می دهید، نمایه شما بسیار فعال دیده می شود. می توانید با استفاده از فیدهای اینستاگرام دیگران توجه را به خود جلب کنید و فالوورهای بیشتری به دست آورید.

برچسب جغرافیایی بسیار مفید است

برچسب جغرافیایی یک راه عالی برای برجسته کردن نمایه شماست! مردم نه تنها مکان‌ها را در اینستاگرام جستجو می‌کنند، بلکه دوست دارند در رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های توریستی نیز اگر آنچه را که می‌بینند دوست دارند، توقف کنند.

شما می توانید تصویر خود را به یک مکان خاص وصل کنید و اگر صاحب یک فروشگاه یا رستوران هستید، این یک راه عالی برای جذب مشتریان بیشتر است.

اگر فکر می‌کنید که تگ جغرافیایی برای شما مفید نیست اگر جزئی از یک تجارت نیستید، به این فکر کنید! می‌توانید با کسب‌وکارهای محلی که فکر می‌کنید پتانسیل بالایی دارند، تماس بگیرید، افراد محلی را دنبال کنید و به یک تأثیرگذار برای این مشاغل تبدیل شوید. می تواند به شما کمک کند ترافیک پای خود را افزایش دهید.

دیگران را تگ کنید

آیا می دانستید که تگ کردن دیگران راهی عالی برای نمایش در فید و صفحه نمایه آنهاست؟ می توانید افراد را در تصویر یا حتی در کامنت تگ کنید. همچنین می‌توانید نظر مردم را بپرسید و از آنها بخواهید افرادی را که محتوای شما به آنها یادآوری می‌کند تگ کنند.

اگر محتوایی که پست می کنید جالب باشد و ظرفیت جلب توجه را داشته باشد، ممکن است پست شما را ویروسی کند. تگ کردن بهترین راه برای مشاهده بیشتر در این پلتفرم رسانه اجتماعی است.

هر نکته ای که در بالا ذکر شد تأثیری در تضمین برجسته بودن پروفایل اینستاگرام شما دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه این عناصر را کنار هم بچینید و پروفایلی ایجاد کنید که بتواند ارتباط عمیقی با بینندگان داشته باشد. اینستاگرام یک ابزار قدرتمند است تا زمانی که بدانید چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه