آنچه باید در مورد آخرین ویژگی اینستاگرام بدانید: حلقه های اینستاگرام

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

اینستاگرام به‌عنوان پلتفرمی که در بین کاربران محبوب است، دائماً در حال کار بر روی ارائه ویژگی‌های جدیدی است که می‌تواند باعث ایجاد تعامل در این پلتفرم شود.

با توجه به اینکه امروزه کسب و کارهای بیشتری از بازاریابی اینستاگرام استفاده می کنند، استفاده از آخرین ویژگی های اینستاگرام برای افزایش رشد کسب و کار و به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام ضروری است.

حلقه‌های اینستاگرام جدیدترین افزونه به مجموعه ویژگی‌هایی است که اینستاگرام ارائه می‌کند و این راهنما شما را با تمام آنچه در مورد این ویژگی هیجان‌انگیز نیاز دارید آشنا می‌کند.

حلقه های اینستاگرام چیست؟

حلقه‌های اینستاگرام از قالب محتوایی استفاده می‌کند که از طریق آن می‌توانید ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای را در یک فید اختصاصی جدید و همچنین تب کاوش بسازید و به اشتراک بگذارید.

Reels تلاشی از سوی فیس بوک برای رقابت با محبوبیت TikTok است. این فرمت ویدیوی کوتاه مخصوصاً برای ارتباط با Gen-Z عالی است.

اگرچه Instagram Reels ابتدا در سال 2019 در برزیل راه‌اندازی شد، اما اکنون در بیش از 50 کشور دیگر در iOS و Android در دسترس است.

در اینجا، کاربران می‌توانند با استفاده از انواع ویژگی‌های خلاقانه، چند کلیپ تا ۱۵ ثانیه ضبط کنند که باعث جذاب‌تر شدن محتوا و افزایش امکان دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام می‌شود.

همانطور که TikTok یک صفحه “برای شما” دارد، Instagram Reels نیز یک فید اختصاصی در بالای برگه کاوش دارد.

وقتی روی اولین حلقه ضربه بزنید، می‌توانید حلقه‌های دیگر را از حساب‌های پرطرفدار اینستاگرام ببینید.

هدف اصلی هر دو ویدیوی Reels اینستاگرام و TikTok یکسان است: ایجاد محتوای کوتاه و جذاب که کاربران را درگیر کند. این دو در برخی جنبه ها با هم تفاوت دارند که به شرح زیر است:

Reels یک ویژگی جدید در اینستاگرام است در حالی که TikTok یک پلتفرم است.
در حلقه‌های اینستاگرام، کاربران فقط می‌توانند ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای ایجاد کنند، اما در TikTok، این محدودیت ۱ دقیقه است.
هر حلقه اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده در استوری اینستاگرام ظرف 24 ساعت ناپدید می شود اما ویدیوهای TikTok روی پلتفرم باقی می مانند.
Instagram Reels در حال حاضر از آپلود فایل‌های دونفره و محلی پشتیبانی نمی‌کند، اما در TikTok، کاربران می‌توانند دوتایی کنند و محتوا را در برنامه آپلود کنند.

چرا کسب و کار شما باید از حلقه های اینستاگرام استفاده کند؟

آخرین ویژگی Reels اینستاگرام که از محبوبیت Tiktok الهام گرفته شده است، اگر می خواهید رشد کسب و کار را افزایش دهید و دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام بیشتری به دست آورید، ارزش استفاده از آن را دارد. حلقه های اینستاگرام چندین ابزار ویرایش دارند که می توانند به شما در ایجاد محتوای جذاب برای فالوورهای اینستاگرام خود کمک کنند.

قرقره ها همچنین دارای یک نقطه فرود اختصاصی در برگه کاوش هستند که می تواند به شما کمک کند مخاطبان بیشتری را جذب کنید. همچنین می توانید حلقه ها را در استوری های خود به اشتراک بگذارید یا آن را در فید خود پست کنید.

به دلیل فضای اختصاصی که در پلتفرم اینستاگرام ظاهر می شوند، به افراد بسیار بیشتری دسترسی خواهید داشت و می توانید لایک های اینستاگرام بیشتری دریافت کنید و دیده شدن برند خود را بهبود بخشید.

شما همچنین برای هر صدای اصلی ضبط شده نسبت داده می‌شوید و سفارشی‌سازی ویدیو با استفاده از موسیقی بدون هیچ گونه محدودیت حق چاپ امکان‌پذیر خواهد بود. ویدیوها بیشتر از سایر انواع محتوا باعث جذب فالوورهای اینستاگرام می شوند و می توانند به طور موثر برای برقراری ارتباط هر پیامی که محبوبیت برند را بیشتر می کند، استفاده شوند.

چگونه می توانید از حلقه های اینستاگرام استفاده کنید؟

دانستن اینکه حلقه های اینستاگرام چیست کافی نیست. باید بدانید چگونه بتوانید از آن استفاده کنید. پیشاپیش بخوانید تا بدانید چگونه می‌توانید حلقه‌ها را ایجاد و به اشتراک بگذارید و چگونه می‌توان از قرقره‌ها برای اهداف تجاری استفاده کرد.

ورود به Reels

برای ورود به Reels، استوری اینستاگرام را باز کرده و Reels را انتخاب کنید. اینجاست که باید برای ایجاد یک قرقره کار کنید.

ایجاد حلقه های اینستاگرام

شما می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه ضبط دوربین یا آپلود یک ویدیو از رول دوربین خود و ویرایش آن، یک حلقه ایجاد کنید. شما می توانید یک سری کلیپ را به صورت یکجا ضبط کنید یا یکباره.

روی دکمه Reels در پایین صفحه ضربه بزنید.

از ابزارهای ارائه شده برای ایجاد فیلم خود استفاده کنید. از ابزارهای زیر می توان استفاده کرد:

صدا – می توانید صدا را از کتابخانه خود اضافه کنید یا صدای خود را ضبط کنید، در این صورت، اگر یک حساب عمومی دارید، دیگران می توانند از حلقه شما “استفاده از صدا” را انجام دهند.
سرعت – می توانید برای ایجاد جلوه دلخواه ویدیوی خود را سرعت دهید یا آن را کاهش دهید.
جلوه ها – جلوه های ویژه را می توان از طیف گزینه های ارائه شده اضافه کرد.
تایمر – می توانید یک تایمر ایجاد کنید تا ویدیوی شما به صورت دستی ضبط شود.

یک شمارش معکوس 3-2-1 قبل از ضبط ویدیوی شما برای دوره زمانی که انتخاب کرده اید رخ می دهد.
تراز کردن – این به شما کمک می‌کند محتوا را از کلیپ‌های مختلف ردیف کنید تا تغییرات یکپارچه ایجاد کنید که زمانی که می‌خواهید تغییرات لباس را ضبط کنید یا موسیقی مورد استفاده را تغییر دهید مفید است.
هنگامی که محتوای خود را ضبط کردید، می توانید نقاشی، برچسب و متن را برای ویرایش در حلقه خود اضافه کنید.

به اشتراک گذاری حلقه های اینستاگرام

اشتراک گذاری Reels خود با فالوورهای واقعی اینستاگرام خود برای دسترسی گسترده شما ضروری است.

هنگامی که حلقه خود را ایجاد کردید، صفحه اشتراک گذاری را مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید یک تصویر کوچک ویدیو را به حلقه خود اضافه کنید و یک شرح بنویسید.

با یک حساب عمومی، می‌توانید حلقه را در قسمت اختصاصی در تب Explore به اشتراک بگذارید، جایی که می‌توانید به دنبال‌کنندگان اینستاگرام بیشتری دسترسی پیدا کنید و لایک‌های بیشتری در اینستاگرام دریافت کنید. همچنین می توانید آن را در فید خود ارسال کنید.

حلقه‌ای که دارای آهنگ، هشتگ یا جلوه‌های خاص است، می‌تواند توسط فالوورهای اینستاگرام که روی آن آهنگ، هشتگ یا جلوه ویژه کلیک می‌کنند، مشاهده کنند.

دارندگان اکانت خصوصی می‌توانند حلقه‌ها را در فید خود به اشتراک بگذارند بدون اینکه شخص دیگری بتواند به حلقه‌های آن‌ها دسترسی داشته باشد یا از صدای اصلی استفاده کند، مگر اینکه دنبال‌کننده اینستاگرام باشند. به‌عنوان یک کسب‌وکار، نمایه شما عمومی خواهد بود، بنابراین می‌توانید حلقه‌هایی را به اشتراک بگذارید که می‌توانند مخاطبان بسیار بیشتری را جذب کنند.

حتی می‌توانید قرقره‌ها را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، اما در عرض 24 ساعت ناپدید می‌شوند.

درست مانند IGTV، یک برگه Reels جداگانه در نمایه شما وجود دارد که در آن فالوورهای واقعی اینستاگرام شما می توانند حلقه هایی را که پست کرده اید پیدا کنند.

تماشای حلقه های اینستاگرام

راه های مختلفی وجود دارد که Reels را می توان یافت و تماشا کرد.

حلقه‌ها را می‌توان در فید فالوورهای اینستاگرام یا تب Explore مشاهده کرد. برخی از قرقره‌ها در برگه کاوش که دارای برچسب ویژه هستند، آنهایی هستند که توسط اینستاگرام انتخاب شده‌اند.

حلقه ها را می توان با جستجوی صدا یا هشتگ های خاص در پلتفرم اینستاگرام نیز پیدا کرد.

می‌توانید نظرات، لایک‌ها و منشن‌های اینستاگرام را در حلقه‌های خود ببینید و همچنین در صورتی که حلقه شما به‌عنوان حلقه برجسته توسط اینستاگرام برای تب Explore انتخاب شود، مطلع شوید.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

 

استفاده از حلقه های اینستاگرام برای اهداف تجاری

کسب و کارها می توانند از راه های مختلفی از استفاده از حلقه های اینستاگرام بهره مند شوند:

استفاده مجدد از ویدیوهای قدیمی TikTok

اگر محتوایی را در TikTok پست کرده‌اید، از آن ویدیوها در حلقه‌های اینستاگرام خود استفاده مجدد کنید. این به شما امکان می‌دهد در یک پلتفرم رسانه اجتماعی متفاوت با مخاطبان ارتباط برقرار کنید و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که کاربران پلتفرم را با محتوای خود درگیر کنید.

محصولات خودنمایی کنید

کاربران عاشق محتوای ویدیویی هستند و ویدیوها می توانند کار بهتری برای نمایش محصولات شما انجام دهند. این واقعیت که حلقه‌های اینستاگرام در تب Explore ظاهر می‌شوند به این معنی است که افراد بیشتری می‌توانند آنها را مشاهده کنند، حتی اگر دنبال‌کنندگان فعلی اینستاگرام شما نباشند.

این یک فرصت بزرگ برای شماست تا با به رخ کشیدن محصولات و کاربردهای آنها بینندگان خود را شگفت زده کنید.

برای مثال، اگر یک شرکت پوشاک را اداره می‌کنید، می‌توانید بین لباس‌های مختلف جابه‌جایی یکپارچه ایجاد کنید و به بینندگان خود ایده دهید که محصولات شما هنگام پوشیدن چقدر خوب به نظر می‌رسند. این می تواند تأثیر ماندگارتری بر بینندگان شما ایجاد کند و آنها را در مورد برند شما هیجان زده کند.

فروش را اعلام کنید

آیا پیشنهاد ویژه یا برنامه فروش آتی دارید که می خواهید اعلام کنید؟ چرا این کار را از طریق حلقه های اینستاگرام انجام نمی دهید.

شما می توانید در یک ویدیوی کوتاه 15 ثانیه ای تمام اطلاعات مورد نیاز را به فالوورهای اینستاگرام خود بدهید. به آنها بگویید پیشنهاد چیست و چگونه می توانند از آن سود ببرند یا چه کاری می توانند انجام دهند تا از فروش بعدی شما استفاده کنند.

ارسال مطالب آموزشی

محتوایی که بینندگان شما را در مورد برند شما و چندین موضوع مرتبط در زمینه آموزش می دهد، راهی عالی برای جذب بیشتر مخاطبان شماست.

بینندگان بیشتر احتمال دارد اطلاعاتی را که شما از طریق چنین ویدیوهایی ارسال می کنید حفظ کنند، زیرا از نظر بصری جذاب و کوتاه هستند، به این معنی که از نظر ذهنی برای نشستن در آنها مشکلی ندارند.

تصاویر پشت صحنه را به اشتراک بگذارید

حلقه های اینستاگرام می تواند راهی عالی برای اشتراک گذاری تصاویر پشت صحنه باشد تا فالوورهای اینستاگرام شما را بهتر بشناسند. امروزه مصرف کنندگان به دنبال برندهایی هستند که بتوانند در سطح شخصی تر با آنها ارتباط برقرار کنند.

به اشتراک گذاری تصاویر پشت صحنه به شما کمک می کند شخصیت برند خود را به نمایش بگذارید و ارتباط شخصی با بینندگان خود ایجاد کنید.

شما باید به عنوان صدایی معتبر برای مشتریان در نظر بگیرید تا به شما اعتماد کنند و به برند شما وفاداری کنند. از طریق حلقه های اینستاگرام، می توانید فرآیند تهیه مواد اولیه یا تولید محصول خود را به اشتراک بگذارید. حتی می توانید یک روز معمولی را در محل کار به تصویر بکشید، داستان های کارمندان را برجسته کنید، یا حتی داستان برند خود را به اشتراک بگذارید.

نتیجه

اگر می خواهید رشد کسب و کار را از طریق بازاریابی اینستاگرام افزایش دهید، استفاده از ویژگی جدید Reels می تواند راهی عالی برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان باشد. فقط به یاد داشته باشید که آن را معتبر نگه دارید و روی ایجاد محتوای با کیفیتی تمرکز کنید که فالوورهای اینستاگرام شما بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه