نکاتی برای انتخاب اینفلوئنسر عالی برای کمپین اینستاگرامی شما

در حال حاضر اینستاگرام محبوب ترین پلتفرم رسانه اجتماعی هم برای اهداف سرگرمی و هم برای اهداف بازاریابی است. با توجه به اینکه اینستاگرام به طور متوسط روزانه 500 میلیون کاربر دارد، شکی نیست که برندها می توانند از این مخاطب عظیم برای افزایش آگاهی از برند و کسب سود استفاده کنند. از آنجایی که همه سازمان‌ها، بزرگ یا کوچک، درک می‌کنند که چقدر مهم است که خود را در اینستاگرام تثبیت کنند، هر برندی با رقابت بزرگی از طرف همتایان خود مواجه است. در چنین شرایطی ، راه اندازی کمپین بازاریابی مناسب برای تشخیص خود و ایجاد یک نام تجاری ضروری است. در این راستا، اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی می توانند کمک بزرگی در تسریع رشد شما باشند.

اینفلوئنسر
در حال حاضر اینستاگرام محبوب ترین پلتفرم رسانه اجتماعی هم برای اهداف سرگرمی و هم برای اهداف بازاریابی است. با توجه به اینکه اینستاگرام به طور متوسط روزانه 500 میلیون کاربر دارد

اینفلوئنسرهای اینستاگرام چه کسانی هستند؟

در زبان بازاریابی، اینفلوئنسر اینستاگرام به شخصی گفته می‌شود که توانایی تأثیرگذاری بر بسیاری از خریداران بالقوه یک محصول یا خدمات خاص را دارد. به زبان ساده، اینفلوئنسر اینستاگرام آن دوستی است که وقتی در مورد خرید یک محصول خاص یا استفاده از یک سرویس سردرگم می شوید، به او مراجعه می کنید. این دوست دانش و تجربه بالایی در رابطه با محصول یا خدمات مورد نظر دارد و شما به نظر او اعتماد دارید. به طور مشابه ، اینفلوئنسرهای اینستاگرام کاربران دائمی اینستاگرام هستند که به دلیل اعتبار تثبیت شده ، می توانند بر مخاطبان خود تأثیر بگذارند. آنها به طور کلی تمایل به تعداد زیادی پیروان وفادار و میزان مشارکت بالا دارند.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

هنگامی که شرکت ها و مارک ها برای بازاریابی محصولات و خدمات خود با عوامل تأثیرگذار همکاری می کنند و به آن بازاریابی تأثیرگذار می گویند. دلیل افزایش روند اینفلوئنسر مارکتینگ طی سال‌ها این است که اینفلوئنسرها به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا با دسترسی به مخاطبان خود، دامنه خود را گسترش دهند. از آنجایی که مخاطب از طریق یک منبع قابل اعتماد از پیشنهادات برند مطلع می شود، احتمال بیشتری وجود دارد که با برند درگیر شوند.

چگونه می توانید اینفلوئنسر آنلاین مناسب برای برند خود پیدا کنید؟

انتخاب یک اینفلوئنسر محبوب اینستاگرام بدون توجه به جایگاه، مخاطبان هدف و تخصص او نتایج مثبتی به همراه نخواهد داشت. قبل از اینکه به دنبال جذب یک تأثیرگذار در کمپین برند خود باشید، نکات زیر را در نظر بگیرید:

1. اهداف کمپین خود را تدوین کنید
مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه کمپین تجاری خود را مشخص کنید و به دنبال دستیابی به آن باشید. ممکن است تعدادی هدف وجود داشته باشد که بخواهید از طریق کمپین برند خود در اینستاگرام به آنها برسید. برخی از اهداف ممکن می تواند باشد:

آگاهی از برند را افزایش دهید
گسترش دسترسی در اینستاگرام
فالوورهای واقعی بیشتری در اینستاگرام بدست آورید
در قالب کامنت‌ها و لایک‌های بیشتر اینستاگرام، تعامل بیشتری دریافت کنید
افزایش فروش
ایجاد سرنخ
ایجاد محتوا و غیره
هنگامی که اهداف کمپین خود را مشخص کردید، سپس می توانید به دنبال تأثیرگذار باشید که می تواند بیشترین کمک را به شما در این اهداف داشته باشد. به عنوان مثال، اگر شما یک برند مد هستید و می خواهید فالوورهای خود را گسترش دهید و همچنین فروش داشته باشید، می توانید با یک تأثیرگذار مد همکاری کنید. اگر به تازگی یک رستوران جدید افتتاح کرده اید و می خواهید مخاطبان مورد نظر خود را در مورد آن مطلع کنید ، می توانید به وبلاگ نویسان محلی یا وبلاگ نویسان غذا مراجعه کنید.

شناسایی واضح اهداف کمپین همچنین به تأثیرگذاران کمک می کند تا آنچه شما می خواهید را درک کنند، و از این رو، آنها می توانند به روشی بهتر مشارکت کنند.

2. تعریف کنید که چه کسی «اینفلوئنسر مناسب» برای برند شماست

اینفلوئنسر مناسب اینستاگرام برای نام تجاری شما کسی خواهد بود که صدای مارک شما را به اشتراک بگذارد. صدای برند در درجه اول به ارزش ها، شخصیت و زبان برند اشاره دارد. پیام برند شما باید ثابت باشد و برای به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان خود، باید یک تأثیرگذار داشته باشید که سبک مشابهی داشته باشد. به عنوان مثال، سبک زبان شما یک سبک سرگرم کننده است. شما پیام خود را با طنز بیان می کنید. در چنین شرایطی ، تأثیرگذار مناسب برای شما کسی است که بتواند پیام شما را به شیوه ای مشابه ارسال کند.

3. طاقچه تأثیرگذار اینستاگرام را درک کنید

همه اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای کمپین برند شما مناسب و مرتبط نیستند. هر اینفلوئنسر اینستاگرام جایگاهی ایجاد کرده و مخاطب خاصی را هدف قرار داده است. آنها در یک منطقه معین تخصص دارند و پیروانی دارند که به آن علاقه دارند. بنابراین ، هنگامی که اینفلوئنسر آنلاین مناسب برای برند خود را انتخاب می کنید ، باید مشخص کنید که آنها در چه صنعتی فعالیت می کنند و آیا به برند شما مرتبط است یا خیر. برای مثال ، اگر به فکر راه اندازی کمپینی برای پوشیدن لباس مردان هستید ، بدیهی است که هدف قرار دادن اینفلوئنسرهای مردانه بهترین گزینه است.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه