فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرام

تجربه رشد کسب و کار در اینستاگرام یک مزیت عظیم از انجام بازاریابی اینستاگرام برای برند شماست. یکی از ویژگی هایی که در جذب فالوورهای اینستاگرام برجسته می شود، استوری اینستاگرام است. از سال 2019، روزانه 500 میلیون اکانت از استوری اینستاگرام استفاده میکردند که 67 درصد از کاربران اینستاگرام بین 18 تا 29 سال سن داشتند.
از طریق استفاده از نظرسنجیها، سؤالات، فیلترها و موارد دیگر امکان تعامل بیشتر را میدهند. فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرام برای استوری ها افزودنی به پلتفرمی است که کسب و کارها می توانند از آن برای به دست آوردن فالوورهای واقعی اینستاگرام و افزایش رشد کسب و کار استفاده کنند.
در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ایجاد و استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرام برای کسب و کار خود بدانید.
فیلترهای AR اینستاگرام
فیلترهای واقعیت افزوده (AR) افکتهایی هستند که توسط رایانههایی تولید میشوند که روی تصویر واقعی نمایش داده شده توسط دوربین شما لایهبندی میشوند. با استوری اینستاگرام، فیلترهای AR تصویر نمایش داده شده توسط دوربین جلو/پشت افراد را تغییر می دهند.
این فیلترهای واقعیت افزوده برای استوری های اینستاگرام با فیلترهای از پیش تنظیم شده در اینستاگرام متفاوت هستند زیرا به طور انحصاری در استوری در دسترس هستند در حالی که فیلترهای از پیش تنظیم شده با انجام ویرایش های سریع عکس ها قبل از پست شدن در اینستاگرام به بهبود کیفیت تصویر کمک می کنند.
فیلترهای چهره در سال ۲۰۱۷ به اینستاگرام اضافه شد و بلافاصله در بین کاربران اینستاگرام محبوب شد. در ابتدا، اینها فقط توسط اینستاگرام ساخته و کنترل می شد،
اما در ماه می سال 2018، اینستاگرام یک بتای بسته از برندها، افراد مشهور، چهره های عمومی و سازندگان محبوب ایجاد کرد تا از طریق Spark فیلترهای چهره برای دنبال کنندگان اینستاگرام خود ایجاد کنند. پلت فرم AR Studio فیس بوک.
فالوورهای اینستاگرام کسانی که بخشی از برنامه بتای بسته اینستاگرام بودند، میتوانند با مراجعه به نمایه تجاری و انتخاب نماد چهره جدید، به راحتی از فیلترهای ایجاد شده استفاده کنند. معرفی گالری افکت ها همچنین کشف و آزمایش فیلترهای خاص از جامعه سازندگان در اینستاگرام را آسان کرد.
از ماه می 2019، فیس بوک اعلام کرد که ساخت فیلترهای AR سفارشی از طریق پلت فرم Spark AR Studio برای همه امکان پذیر خواهد شد.
این پلتفرم این امکان را برای عموم فراهم کرد تا جلوه های واقعیت افزوده اصلی را برای استوری های اینستاگرام، پورتال، استوری های فیس بوک و مسنجر ارائه کنند.
چگونه استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای استوری های اینستاگرام می تواند به برند شما کمک کند
اگر کسبوکاری هستید که به طور خاص سعی میکنید با هدف قرار دادن افراد جوانتر رشد کنید، استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای اینستاگرام یک گزینه عالی است. این مد روز، تعاملی است و راهی عالی برای جلب و حفظ توجه مخاطبان شماست.
حتی میتواند با کمک به افزایش تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام، لایکهای بیشتری را برای پستهای فید شما به دست آورد. در اینجا چند راه وجود دارد که استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای استوری اینستاگرام می تواند باعث رشد کسب و کار شود.
شخصیت برند خود را به رخ بکشید
با ایجاد فیلتر AR مناسب برای برند خود، می توانید شخصیت برند خود را به روشی قدرتمند در میان بگذارید و فالوورهای اینستاگرام بیشتری جذب کنید، به خصوص اگر یک فیلتر AR سرگرم کننده یا بازیگوش باشد.
چنین شخصی سازی می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا شخصیت برند شما را راحت تر بشناسند و شما را از رقبای خود متمایز کند.
با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید
از طریق سفارشیسازی فیلترهای واقعیت افزوده برای استفاده در استوریهای اینستاگرام، میتوانید به فالوورهای اینستاگرام خود کمک کنید تا با برند شما ارتباط بیشتری داشته باشند. از آنجایی که بیش از 500 میلیون کاربر روزانه با استوری ها درگیر می شوند، از جمله یک ویژگی تعاملی در استوری های شما به شکل یک فیلتر AR می تواند به بهبود تعامل مخاطبان شما با نام تجاری شما کمک کند.
از رقابت خود جلوتر باشید
استفاده از فیلترهای AR سفارشی در استوری های اینستاگرام هنوز در مرحله اولیه است، به این معنی که هنوز برندهای زیادی از آنها استفاده نمی کنند. این به شما فرصت بزرگی می دهد تا از مزایایی که این ویژگی ارائه می دهد استفاده کنید و از رقبای خود جلوتر بمانید.
آگاهی از برند خود را ارتقا دهید
با استفاده از فیلترهای AR سفارشی، می توانید لوگو یا طلسم برند خود را در قالب یک فیلتر AR قرار دهید. تا زمانی که یک فیلتر AR تبلیغاتی نباشد، در گالری افکتهای اینستاگرام نمایش داده میشود که به کاربران جدید فرصت پیدا کردن آن را میدهد و در نتیجه به افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام شما کمک میکند.
وقتی شخصی با استفاده از فیلتر AR سفارشی شده شما یک سلفی به اشتراک میگذارد، از طریق دسترسی گستردهتر به فالوورهای اینستاگرامش، از قرار گرفتن در معرض برند بیشتر بهره میبرید.
کاربران می توانند فیلتر AR را با کلیک کردن روی دکمه “try it” در سمت چپ پایین صفحه نمایش خود امتحان کنند.
از آن برای خرید آنلاین استفاده کنید
استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده می تواند راهی عالی برای اینکه به فالوورهای اینستاگرام شما اجازه دهد قبل از تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید محصول، آن را امتحان کنند.
در حالی که اینستاگرام تغییراتی را در این پلتفرم ایجاد کرده است تا تجربه خریدی روان را به کاربران ارائه دهد، استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده به کاربران این امکان را میدهد تا محصولات را امتحان کنند و ببینند که آیا ظاهر آن را دوست دارند یا نه. امکانات استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده برای برند شما بی پایان است و شما این آزادی را دارید که با آنها خلاق شوید.
اگر یک برند لوازم آرایشی هستید، می توانید از فیلترهای واقعیت افزوده استفاده کنید تا به دنبال کنندگان اینستاگرام خود اجازه دهید آرایش را امتحان کنند.
اتاقهای تزیین مجازی را میتوان با فیلترهای AR برای مارکهای مد ایجاد کرد که در آن افراد میتوانند لباسها را امتحان کنند تا تعیین کنند که چگونه به نظر میرسد و اینکه آیا شکل و استایل آنها را تحسین میکند یا خیر.
حتی کسبوکارهای مبلمان نیز میتوانند از فیلترهای واقعیت افزوده استفاده کنند تا مردم بتوانند ببینند یک مبلمان خاص در خانههایشان چگونه است. تجربه شخصی که از طریق استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده ممکن شده است می تواند به ایجاد ارتباطات قوی تر و افزایش تعامل با مخاطبان هدف شما کمک کند.
همچنین ویژگی جدیدی وجود دارد که در حال حاضر در حال آزمایش است که به برندها امکان می دهد فیلترهای واقعیت افزوده را به صفحات محصول خود اضافه کنند.
از آن برای حمایت از علل استفاده کنید
شما می توانید یک فیلتر AR سفارشی ایجاد کنید تا علتی را که برای برند شما و مخاطبان آن مهم است روشن کند. با انجام این کار، نه تنها فرصتی برای داشتن یک تجربه تعاملی با مخاطبان خود ایجاد میکنید، بلکه با همسو کردن برند خود با هدف ارزشمندی که از آن حمایت میکند،
تصویر و اعتبار برند را نیز ارتقا میدهید. این می تواند به فالوورهای اینستاگرام شما کمک کند تا در سطح شخصی با شما ارتباط برقرار کنند و وفاداری به برند را ایجاد کنند.
ایجاد فیلترهای واقعیت افزوده با استفاده از Spark AR Studios
دانلود Spark AR Studio
این در حال حاضر برای مک و ویندوز در دسترس است.
در مورد تأثیر خود تصمیم بگیرید
هنگامی که Spark AR Studio را دانلود کردید، باید آموزش های رابط برنامه را در مرکز یادگیری مرور کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از بین هشت قالب انتخاب کنید یا از ابتدا یک فیلتر بسازید.
شروع کردن
اگر یک الگو را انتخاب کنید، یک شی نگهدارنده در پانل مرکزی (نمایشگاه) ظاهر می شود.
شبیهسازی که در آن میتوانید پیشنمایش کار خود را مشاهده کنید، آیفون 8 است که در گوشهای قرار دارد، اما میتوان آن را به دستگاه دیگری تغییر داد. پنل صحنه در سمت چپ چیزی است که از آن برای ویرایش فیلترهای AR Stories اینستاگرام خود استفاده می کنید.
یک دارایی سه بعدی را آپلود کنید
سپس باید یک دارایی سه بعدی را برای فیلتر AR خود انتخاب کنید، که می توانید آن را به تنهایی وارد کنید یا از کتابخانه AR که دارای انیمیشن ها، فایل های صوتی رایگان و بسیاری موارد دیگر است، انتخاب کنید.
گرافیک آپلود شده را ویرایش کنید
با کمک پانل صحنه، می توانید گرافیک آپلود شده خود را ویرایش کنید.
شما می توانید با تغییر نور جهت و همچنین تغییر انیمیشن آن به جسم سه بعدی خود عمق بیشتری بدهید. حتی میتوانید انیمیشنها، متریالها و بافتهای بیشتری را به شی خود اضافه کنید و تصمیم بگیرید که آیا افکت AR برای استفاده با دوربین جلو، دوربین پشت یا هر دو در دسترس است یا خیر.
تاثیر خود را تست کنید
برنامه Spark AR Player را برای آزمایش افکت خود دانلود کنید یا آن را به اینستاگرام ارسال کنید تا ببینید در Stories چگونه کار می کند.
اثر خود را منتشر کنید
برای انجام این کار، روی دکمه آپلود در گوشه سمت چپ پایین، درست در زیر دکمه «تست روی دستگاه» کلیک کنید، اما به خاطر داشته باشید که افکتی که ایجاد میکنید فوراً منتشر نخواهد شد.
برای اطمینان از مطابقت با خطمشیها و دستورالعملهای Spark AR Studio بررسی میشود. روند بررسی ممکن است تا 1 هفته یا فقط چند روز طول بکشد، اما باید منتظر بمانید.
به یادگیری ادامه دهید
با آزمایش بیشتر، یاد خواهید گرفت که چگونه از این پلتفرم مانند یک حرفه ای برای ایجاد فیلترهای واقعیت افزوده استفاده کنید که مطمئناً توجه دنبال کنندگان اینستاگرام شما را به خود جلب می کند.
بهترین شیوه ها
خدمت به نیاز
فیلترهای شما احتمالاً بسیار محبوبتر خواهند بود اگر نیازی را برآورده کنند که افراد دارند، که ممکن است این موارد باشد:
خود را از نظر زیبایی شناختی بیان کنند
احساسات/اقدامات را ثبت کنید
طنز اضافه کنید/الهام بگیرید
بخشی از یک جامعه بزرگتر باشید
بگذار فرد بدرخشد
اگر میخواهید مردم اغلب از فیلتر واقعیت افزوده شما استفاده کنند، باید آن را به گونهای تنظیم کنید که بدون اینکه کانون توجه محتوای افراد را به خود جلب کند، مزیتی به محتوای افراد اضافه کند.
از حداقل برندسازی استفاده کنید
روی جنبههای برندتان مانند رنگ، طرح، طلسم یا محصولات تمرکز کنید و نه بر روی برندسازی آشکار از طریق لوگوها، زیرا برندسازی سنگین حتی برای فالوورهای واقعی اینستاگرام شما هم خوب نخواهد بود.
نتیجه
کارهای زیادی میتوانید با فیلترهای واقعیت افزوده در اینستاگرام انجام دهید که میتواند باعث رشد کسبوکار شود.
چه خودتان افکتهای خود را ایجاد کنید یا افکتهای موجود را بگنجانید، برنامهریزی خوب آن در استراتژی بازاریابی اینستاگرام میتواند مزایای متعددی برای کسبوکار شما به همراه داشته باشد، بنابراین از قبل با این ویژگی جدید جالب شروع کنید و ببینید چه چیزی در انتظار شماست.
دیدگاه خود را بنویسید
اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.