فیلترهای سفارشی AR اینستاگرام چیست و چگونه از آنها برای ایجاد حضور و دیده شدن نام تجاری خود استفاده کنید

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

اگر کسب و کار/برند شما در اینستاگرام است، حتماً افرادی را دیده اید که چندین بار در روز استوری هایی درباره کاری که انجام می دهند ارسال می کنند. این یک راه عالی برای تعامل مستقیم با مخاطبان و دریافت بازخورد در مورد محصول و خدمات شما است.

هنگامی که یک داستان به درستی استفاده شود، می تواند یک مخاطب را به وحدت مشتری شما برساند.

اکثر افرادی که از داستان ها استفاده می کنند در سمت جوان تر این طیف قرار دارند. اگر می خواهید چیزی را برای آنها بازاریابی کنید، بهتر است استوری های اینستاگرام را نیز در مجموعه خود قرار دهید. چیزهای تعاملی آن مانند سوالات، نظرسنجی و فیلترهای AR اینستاگرام، آن را به یک دستگاه داستان سرایی کوچک سرگرم کننده تبدیل می کند.

AR به معنای واقعیت افزوده است و اگرچه ممکن است پیچیده و آینده نگرانه به نظر برسد، اما از سال 2017 مورد استفاده قرار گرفته است. فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرام می توانند شما را در دریایی از شرکت ها متمایز کنند و بسیاری از برندهای بزرگ مانند کوکاکولا و گوچی از فیلترها برای تأثیرگذاری بسیار خوبی استفاده کرده اند.

ساخت آنها بسیار آسان است و در چند ساعت در Spark AR Studio ساخته می شوند. اکنون می‌توانید فیلتر AR منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید که به افراد بیشتری اجازه می‌دهد برند شما را ببینند و تعامل را افزایش دهید.

فیلترهای AR اینستاگرام چیست؟
این فیلترهای واقعیت افزوده برخی از جلوه های کامپیوتری هستند که می توانند روی یک تصویر زنده از دوربین شما لایه بندی شوند.

آنها تصویری که توسط دوربین جلو یا دوربین پشتی شما نمایش داده می شود را تغییر می دهند. می توانید آنها را با فیلترهای چهره اینستاگرام که در بسیاری از استوری ها یافت می شود مقایسه کنید.

به عنوان مثال، فیلتر سگ تصویری از گوش های سگ را روی هم قرار می دهد. فیلترهای واقعیت افزوده باعث می شوند چهره متحرک شما زبانی داشته باشد که تنها زمانی که دهان خود را باز می کنید روی صفحه نمایش داده می شود.

فیلتر “Hello-2020” نیز نمونه ای عالی از فیلتر AR است. همچنین باید به این واقعیت توجه داشته باشید که فیلترهای AR بسیار متفاوت از فیلترهای از پیش تعیین شده اینستاگرام هستند که می توانند روی تصاویر شما قرار بگیرند.

آنها بسیار تعاملی تر هستند و با این مفهوم ساخته شده اند که داستان ها را سرگرم کننده تر می کنند یا پیامی را به سراسر ارسال می کنند.

آیا کسی می تواند آنها را بسازد؟
فیس‌بوک در کنفرانس F8 در سال 2019 گفت که هر کسی که نرم‌افزار Spark AR را داشته باشد می‌تواند یک فیلتر AR بسازد. می‌توانید فیلترهای واقعیت افزوده جدیدی را از راحتی خانه خود بسازید که به افراد اجازه می‌دهد با هم تعامل داشته باشند و آگاهی از نام تجاری کسب و کار شما را افزایش دهند.

از آنجایی که فیس‌بوک و اینستاگرام اکنون بخشی از یک شرکت هستند، این فیلترها روی تمام پلتفرم‌های ارائه‌شده توسط اینستاگرام و فیسبوک کار می‌کنند.

قبل از اینکه عمومی شود، فقط تعداد کمی از افراد می‌توانستند با اپلیکیشن Spark AR فیلتر ایجاد کنند. اکنون اکثر مردم می توانند نرم افزار را دانلود کرده و برای کسب و کار خود فیلتر بسازند. این بخشی از دموکراسی تکنولوژیکی است که اکثر شرکت های فناوری در تلاش برای معرفی آن در جهان هستند.

با قدرت آفرینش در دست هر چه بیشتر مردم، به دست آوردن تبلیغات گسترده برای خلاقیت های شما آسان تر شده است.

فیلترهای AR به راحتی پیدا می شوند و هر کسی می تواند آنها را در نمایه شما پیدا کند. شما همچنین می توانید این فیلترها را در گزینه Effect Gallery هنگامی که می خواهید داستانی بسازید پیدا کنید.

چرا یکی برای برند خود ایجاد کنید؟
در حالی که این یک ابزار عالی برای افرادی است که در اینستاگرام فعال هستند و به صورت روزانه از آن استفاده می کنند، ممکن است برای همه نباشد. اگر کسب و کار شما برای جمعیت جوان‌تر جذاب است، استفاده از این فیلترها را به شدت پیشنهاد می‌کنیم.

آنها در میان جوانان مد روز هستند و با بازاریابی هوشمندانه به کسب و کار شما نسبت به رقبای خود برتری می دهند. بسیاری از برندها به دلیل این فیلترها و چالش ها به دلیل افزایش دید، دوباره محبوب شده اند. با افزایش روزافزون مردمی که قدرت خرید دارند، این راه جدیدی برای بازاریابی برای آنها در سال 2021 است.

طبق تحقیقات، اکثر افرادی که داستان‌ها را تماشا می‌کنند، فقط متعلق به مشاغل هستند. این یک راه عالی برای نشان دادن شخصیت منحصر به فرد برند شما و اینکه چقدر با فرهنگ جوانان هماهنگ هستید، است.

آنها نشان می دهند که برند شما چگونه عمل می کند و چه لحنی را می خواهید برای محصولات و خدمات خود ایجاد کنید. آنها همچنین محیط برند شما و نحوه انجام کارها را در دنیای خود منعکس می کنند.

این به افراد امضایی از آنچه شما قادر به انجام آن هستید می دهد و همچنین به آنها کمک می کند تا شناسایی کنند.

وقتی صحبت از رسانه‌های اجتماعی به میان می‌آید، یک هویت منحصربه‌فرد بسیار تاثیرگذار است و شما باید زمان و پول خود را برای ساختن یک هویت اختصاص دهید.

بیش از 500 میلیون اکانت روزانه با استوری ها درگیر می شوند و 60 درصد استوری های اینستاگرام این عنصر تعاملی AR را در خود دارند. این فیلترها چندان رایج نیستند و برندهای زیادی از آنها استفاده نمی کنند. با این فیلترهای واقعیت افزوده می‌توانید از همه جلوتر باشید و چیزها را به نفع خود تغییر دهید.

یک ویژگی در برنامه به شما امکان می دهد بیشتر روی استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود تمرکز کنید و همچنین ترافیک خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. این داستان‌ها دسترسی ارگانیک بالایی دارند و همچنین می‌توانند به دیده شدن برند شما کمک کنند.

شرکت‌های مد فیلترهای واقعیت افزوده ساخته‌اند که به افراد کمک می‌کند تا به صورت مجازی چیزی را که می‌خواهند بفروشند امتحان کنند. این باعث می‌شود مردم خودشان ببینند که لباس‌ها چگونه به نظر می‌رسند و آیا باید آن را بخرند یا نه. این باعث می شود فیلتر تعاملی مفیدتر باشد و در مورد محصول جدید نیز سروصدا ایجاد کند.

شما همیشه می توانید نماد یا لوگوی برند خود را در فیلتر قرار دهید و مردم متوجه می شوند که شما هستید. این باعث ایجاد یک استراتژی بازاریابی خوب در اینستاگرام می شود و در عین حال آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. این معادل امروزی دهان به دهان است.

مردم کاری که شما انجام می دهید را دوست دارند و مردم آن را به اشتراک می گذارند. فالوورهای آنها آن را می بینند و اگر دوست داشتند آن را نیز به اشتراک می گذارند. این یک واکنش زنجیره ای ایجاد می کند و برند شما را حتی بیش از گذشته محبوب می کند. این افزایش تعامل و دیده شدن قطعا منجر به تبدیل خواهد شد.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

چگونه یک فیلتر AR بسازیم؟
اکنون که می دانید این ابزاری عالی برای جذب کاربران فعال روزانه در اینستاگرام است، وقت آن رسیده است که یکی از آن ها را بسازید. این بسیار ساده است و می تواند توسط هر کسی انجام شود تنها کاری که شما باید انجام دهید این است

دانلود Spark AR Studio
این نرم افزار را روی کامپیوتر یا موبایل خود دانلود کنید.
عادت کن
مانند هر برنامه دیگری، برنامه Spark AR کمی منحنی یادگیری دارد. مطمئن شوید که با بسیاری از موارد موجود در برنامه و نحوه دریافت بهترین نتایج آشنا هستید. چند درس و آموزش در یوتیوب را مرور کنید و با این برنامه آشنا شوید.

درس های خوبی نیز در مرکز یادگیری وجود دارد که این برنامه را به یک نیروگاه داخلی تبدیل می کند. برای تمرین پوشه نمونه را دانلود کنید و با استفاده از آن یک فیلتر AR بسازید.

پروژه خود را شروع کنید
اگر احساس می کنید کمی خسته هستید، می توانید از الگوهای موجود برای شروع پروژه خود استفاده کنید. Stimulator یک برنامه عالی دیگر است که به شما امکان می دهد فیلترهای AR خود را قبل از انتشار آنها آزمایش کنید.

فیلتر خود را به این صورت ویرایش کنید تا اکثر صفحه ها بتوانند آنها را مدیریت کنند. اگر آنها را خیلی بزرگ کنید روی صفحه موبایل جا نمی شوند و اگر خیلی کوچکشان کنید عجیب به نظر می رسند.

امتحانش کن
فایل را به اینستاگرام و فیس بوک بفرستید و ببینید چگونه به نظر می رسد. این مرحله را فقط زمانی باید انجام دهید که از ماکت خود راضی هستید. اکنون می توانید سعی کنید و از فیلتر در اینستا یا فیس بوک استفاده کنید و از ظاهر آن احساس دست اول داشته باشید.

پس از اتمام کار، دکمه آپلود را فشار دهید و “تست روی دستگاه” را فشار دهید. فیلتر AR تنها پس از پاک کردن دستورالعمل‌های Spark AR و استانداردهای انجمن منتشر می‌شود.

متوقف نشو
شاید فیلتر جدید شما مورد توجه قرار نگرفت یا بهترین در این زمینه نبود. اما اشکالی ندارد که همیشه جای پیشرفت وجود دارد. فیلترهای بیشتری ایجاد کنید و در مورد نحوه استفاده سایر مشاغل از آنها تحقیق کنید. بازی فیلتر خود را با فیلترهای فعال ردیابی صورت یا دست ارتقا دهید.

همچنین می‌توانید صدا یا زیبایی‌شناسی را در فیلتر خود بگنجانید تا حس سالم‌تری به آن ببخشید.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در حال رشد هستند و پلتفرم‌های محبوب هر روز بیشتر بخشی از زندگی ما می‌شوند. آنها به رسانه تبلیغاتی جدید برای نسل های جوان تبدیل شده اند و شما با استفاده از این ابزار آنها را محبوب می کنید.

چه این برنامه‌ها مبتنی بر واقعیت افزوده باشند یا نه، به رشد خود ادامه می‌دهند و به نفع شماست که با این پیشرفت‌ها همراه باشید. داشتن یک کنترل خوب در مورد چیزهای پرطرفدار باعث می شود که شما را از سایرین متمایز کنید، اما با مخاطبان جوان تر نیز ارتباط بیشتری خواهید داشت.

اینها افراد تأثیرپذیری هستند که وارد نیروی کار می شوند و شما می توانید از آن سرمایه گذاری کنید.

آنها یک مخاطب عالی برای مشاغل هستند زیرا از همان ابتدا قدرت خرید زیادی دارند. نسل جوان به دنبال استراتژی های بازاریابی سرگرم کننده ای هستند که ارزش به اشتراک گذاری در فید رسانه های اجتماعی خود را داشته باشد. اگر بتوانید بازاریابی خود را سرگرم کننده و فراگیر کنید، در این دهه یک تجارت پررونق خواهید داشت.

با توجه به روندها و چالش‌هایی که چشم‌انداز رسانه‌های اجتماعی را فراگرفته است، همگامی با جوانان قطعا به کسب‌وکار شما کمک خواهد کرد.

فیلترهای سفارشی AR اینستاگرام چیست و چگونه از آنها برای ایجاد حضور و دیده شدن نام تجاری خود توسط تیم آقای Insta، 17 مه 2021 استفاده کنیم

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه