چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را وادار کنیم تا بیشتر نظر بدهند؟

چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را وادار کنیم تا بیشتر نظر بدهند؟
چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را وادار کنیم تا بیشتر نظر بدهند؟

اگر شما فردی هستید که روزانه چند ساعت را صرف پیمایش در فید اینستاگرام خود می کنید، ممکن است قبلا متوجه این موضوع شده باشید – الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده است. پست هایی که در فید خود می بینید دیگر به ترتیب زمانی نیستند. و از زمانی که لایک‌ها در اینستاگرام پنهان شده‌اند، کامنت‌ها به مهم‌ترین حالت تعامل برای دیده شدن تبدیل شده‌اند.

با الگوریتم اینستاگرام که مدام در حال تغییر است، همگام شدن با آن برای بازاریابان رسانه های اجتماعی ضروری است. در حال حاضر، پست ها بر اساس سطح تعامل آنها سازماندهی می شود. این بدان معناست که اگر پست‌های شما لایک و کامنت بیشتری دریافت کند، در فید اینستاگرام بالاتر ظاهر می‌شود. بنابراین، چگونه می توانید کاربران بیشتری را زیر پست های اینستاگرام خود نظر بگذارند؟

در این مقاله، نکات کاربردی اینستاگرام را گردآوری کرده ایم که می توانید از آنها برای دریافت نظرات بیشتر در مورد پست های خود و افزایش فالوورهای واقعی اینستاگرام خود استفاده کنید.

1. یک مسابقه اینستاگرامی یا Giveaway برگزار کنید

وقتی نوبت به مشارکت بیشتر در پست‌های شما می‌رسد، رقابت‌ها و هدایای اینستاگرام در اولویت قرار دارند. در مورد آن فکر کنید. همه ما عاشق برنده شدن چیزهای رایگان هستیم. با معرفی قوانین مسابقه که شامل دنبال کردن اکانت شما، لایک کردن پست و تگ کردن دوستان خود در بخش نظرات است، از آن به نفع برند خود استفاده کنید.

راه دیگر این است که می‌توانید مسابقه را به یک کمپین هفتگی تبدیل کنید که در آن کاربران باید هر روز نظر بدهند. در نهایت، می‌توانید از فالوورهای خود بخواهید عکس‌های خود را در حالی که برند شما را در پست تگ می‌کنند، پست کنند. این نه تنها لایک اینستاگرام شما را افزایش می دهد، بلکه باعث افزایش فالوور نیز می شود. برد-برد در هر بخش.

2. تعامل متقابل

این یکی از قوی ترین و مطمئن ترین راه ها برای دریافت نظرات بیشتر در اینستاگرام است. فهرستی از تمام حساب هایی که به طور منظم با پست های شما در تعامل هستند، تهیه کنید. پروفایل های آنها را یکی یکی مشاهده کنید و در آخرین پست های اینستاگرام آنها چند کامنت یا لایک بگذارید. این حرکت متفکرانه به تشویق آنها برای ادامه تعامل با پست‌های شما کمک زیادی می‌کند، زیرا می‌دانند که تلاش‌هایشان یک طرفه نیست. این همچنین با حساب هایی که قبلاً شما را دنبال می کنند نیز کار می کند. موافقم، این می تواند یک کار وقت گیر باشد، اما در درازمدت ارزشمند است.

3. به نظرات شما پاسخ دهید

یکی دیگر از ترفندهای ساده و مستقیم برای دریافت نظرات واقعی بیشتر در پست های اینستاگرام، پاسخ دادن به نظرات شما است. کامنت های بیشتر به شما دید و تعامل بیشتری در اینستاگرام می دهد. مانند هر شکلی از رسانه های اجتماعی، پاسخ دادن به نظرات در اینستاگرام نیز به دنبال کنندگان شما احساس اجتماعی می دهد. آنها احساس می کنند که بخشی از برخی علایق مشترک هستند. قبل از اینکه متوجه شوید، نظر یک کاربر ممکن است به یک رشته گفتگو منجر شود که سایر کاربران ممکن است بخواهند به آن بپیوندند. پاسخ دادن به نظرات، فالوورهای شما را تشویق می کند تا در آینده بیشتر مطالب را ترک کنند و رابطه شما را با آنها تقویت می کند.

4. میزبان تصاحب اینستاگرام

تصاحب اینستاگرام زمانی است که یک حساب اینستاگرام فید دیگری را معمولاً برای یک روز در اختیار می گیرد. آنها از دیدگاه یک تأثیرگذار، یک همکار یا شرکت دیگری در صنعت شما انجام می شوند. ایده این است که محتوای تازه تولید کنید و ایده های نوآورانه را به میز بیاورید که می تواند تعامل بیشتری را نیز ایجاد کند. این استراتژی برد-برد تضمین می کند که میزبان و مهمان از تصاحب سود می برند. بنابراین، چه شما حساب شخصی را در اختیار بگیرید یا کسی حساب شما را میزبانی کند، هر دوی شما از آن سود خواهید برد. Takeover برای تقویت نظرات در پست شما بسیار عالی عمل می کند، زیرا کانون توجه میزبان و مهمان را می درخشد.

5. در درخواست از مردم برای نظر دادن خلاق باشید

اگر می خواهید نظرات بیشتری در پست های اینستاگرام خود داشته باشید، واضح ترین چیز این است که آنها را بخواهید. با این حال، به‌جای اینکه ناامیدانه برای دریافت لایک‌ها و پست‌های بیشتر ناامید شوید، دور از انتظار باشید. وقتی در رویکرد خود خلاق باشید، فالوورهایتان مانند طاعون از شما دوری نمی‌کنند و فکر می‌کنند «اوه او دوباره می‌آید!».

به جای پینگ کردن همه کاربران اینستاگرام در لیست خود برای گذاشتن نظر، چرا یک عکس خنده دار با عنوان “این” پست نمی کنید؟ یا، پست‌هایی با زیرنویس‌هایی مانند «موافق یا مخالف؟» می‌توانید به دنبال‌کنندگان خود بگویید که بهترین پاسخ‌ها را فریاد بزنند و نظر آن‌ها را پین کنید. این می تواند چیزهایی را برای فالوورهای شما جالب و هیجان انگیز کند تقریباً مانند یک مسابقه مینی اینستاگرام. و می دانید بهترین قسمت چیست؟ شما حتی نیازی به ترتیب دادن جایزه ندارید!

6. عکس های دوستان خزدار خود را ارسال کنید

افرادی که دوست ندارند عکس ها و ویدیوهای زیبای حیوانات را ببینند به سادگی وجود ندارند. به همین دلیل است که اکانت‌های اینستاگرام حیوانات اغلب به صورت ویروسی در می‌آیند و مانند اینفلوئنسرهای انسانی، پول زیادی کسب می‌کنند. چه یک توله سگ بامزه در دفتر خود داشته باشید یا حیوان خانگی یک همکار، ببینید آیا مخاطبان شما به پست های شما پاسخ می دهند یا خیر.

7. سوالات مربوطه را در زیر پست های خود بپرسید

در اینجا یک نکته حرفه‌ای وجود دارد – اگر می‌خواهید بخش نظرات شما به موضوعی تبدیل شود که همه می‌خواهند بخشی از آن باشند، سؤالات فکری را بپرسید که کاربران با آن ارتباط برقرار می‌کنند. با پست کردن کپشن‌های خلاقانه مانند «آری یا نه؟» یا «موافق و مخالف» نیز درگیر اینستاگرام خواهید شد. اما اگر می‌خواهید مکالمه جریان داشته باشد، سؤالاتی بپرسید که کاربران شما را به مشارکت ترغیب کند. چه چیزی می تواند بهتر از پستی باشد که مردم را وادار به پاسخگویی و اظهار نظر کند بدون اینکه مجبور باشید آنها را برای آن تحت فشار قرار دهید؟ این بهترین سناریو است.

به عنوان مثال، اگر قصد دارید با شخصی از طریق فید زنده مصاحبه کنید، می توانید با ارسال پست های مرتبط، در مورد رویداد سر و صدا ایجاد کنید. می توانید از فالوورهای خود بخواهید در مورد آنچه که دوست دارند از شخصی که قصد مصاحبه با آن را دارید بپرسند، نظر بدهند.

چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را وادار کنیم تا بیشتر نظر بدهند؟
چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را وادار کنیم تا بیشتر نظر بدهند؟

8. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

مهم نیست که در کدام پلتفرم رسانه اجتماعی هستید، هشتگ ها نقش مهمی در ارتباط شما با افرادی دارند که علایق مشابهی با شما دارند. هنگامی که از هشتگ در یک پست خاص استفاده می کنید، هر زمان که شخصی همان هشتگ را جستجو می کند، پست شما ظاهر می شود. به عنوان مثال، اگر در حال انجام پست کتاب هستید، می‌توانید از هشتگ‌هایی مانند #BooksOnInstagram، #Booknerds، #Booklovers و #Bibliophiles استفاده کنید. وقتی یک علاقه‌مند به مطالعه، تب کاوش خود را باز می‌کند و یکی از این هشتگ‌ها را جستجو می‌کند، پست شما می‌تواند نمایش داده شود. طبق مطالعات، پست هایی با حداقل یک هشتگ نشان داده اند که 12 درصد تعامل بیشتری را به همراه دارند.

9. افراد، برندها و مکان ها را تگ کنید

همه ما دوست داریم دوستان خود را در پست هایی تگ کنیم که فوق العاده سرگرم کننده و مرتبط هستند. این به ایجاد ارتباط کمک می کند. همچنین با کاربران جدیدی که ممکن است محتوای شما را دوست داشته باشند، آشنا می شوید. بنابراین، همه می توانند از این مزیت بهره مند شوند. جدا از برچسب زدن افراد، باید مکان ها را نیز تگ کنید تا حس نزدیکی را تشویق کنید. فرض کنید یک کافه محلی دارید، برچسب زدن منطقه محلی خود در پست ها می تواند برند شما را تبلیغ کند و به افراد بیشتری کمک کند.

نکته حرفه ای: برچسب گذاری در عکس یا ویدیو بهتر از برچسب گذاری در عنوان است. این یک اعلان فوری برای افراد یا برندی که شما تگ می کنید ارسال می کند.

10. زمان اوج ارسال را انتخاب کنید

هیچ رویکرد یکسانی برای تعیین بهترین زمان برای ارسال پست اینستاگرام وجود ندارد. بسته به صنعتی که در آن هستید، دنبال کنندگان شما و نوع محتوایی که پست می کنید، زمان اوج ارسال شما می تواند متفاوت باشد. چه در وسط روز باشد و چه بعد از ظهر، متوجه شوید که فالوورهای شما چه زمانی بیشتر تمایل به تعامل دارند. بهترین کار این است که نرخ تعامل خود را در اینستاگرام در زمان‌های مختلف در طول روز و هفته پیگیری کنید. نتایج را رصد کنید و بخش نظرات خود را افزایش دهید.

11. پست ویدیوها

اینستاگرام ویژگی هایی مانند ویدیوهای Reels و IGTV را معرفی کرده است که محتوای ویدیویی را تشویق می کند. در سال 2016، بینندگان 40 درصد زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیو در اینستاگرام کردند و این تنها افزایش خواهد یافت. برای دعوت به نظرات بیشتر از طرفداران خود، پست کردن ویدیوهای جذابی را در نظر بگیرید که آنها را مجبور به توقف و توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما جذاب است یا می تواند به نوعی به آنها کمک کند – هر چیزی که آنها را وادار به اظهار نظر کند. می‌توانید در کپشن بنویسید و از فالوورهای خود بخواهید نظر خود را درباره ویدیو نظر دهند. اگر خوب باشد، به احتمال زیاد از اظهار نظر دوری نخواهند کرد.

12. با پست های خود منظم باشید

اگر یک حساب تجاری دارید، غیرفعال بودن یا ارسال پست پس از وقفه های طولانی می تواند به نمایه شما آسیب جدی وارد کند. وقتی به طور مرتب پست می کنید، مرتبط تر و به روزتر می شوید. پست کردن به طور منظم در ساعات اوج روز به برند شما اجازه می دهد تا افراد بیشتری را جذب کند. این می تواند به ایجاد ارتباطات و رشد فالوور کمک کند. در نهایت، افراد بیشتری برای نظر دادن و واکنش به پست های شما خواهید داشت.

خوراکی های کلیدی

نکات ذکر شده در اینستاگرام را در نظر بگیرید تا فالوورهای خود را وادار کنید تا در مورد پست های شما نظر بیشتری بگذارند. تعامل و تعاملی که در ازای پیروی از این نکات خواهید دید طبیعی خواهد بود و تعداد فالوورهای شما را نیز افزایش می دهد. هنگامی که شروع به دریافت نظرات بیشتر در مورد پست های خود کردید، دریابید که کدام نکات به نفع شما بهتر عمل می کنند. به آنها بچسبید تا حساب خود را هر بار یک پست به سطح بعدی ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه