راهنمای نهایی برای میزبانی بهترین هدایای اینستاگرام برای ایجاد فالوورهای بیشتر

 

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

وقتی صحبت از رویدادهای اینستاگرام به میان می‌آید، هدایا راهی عالی برای افزایش سریع تعداد فالوورها است. بسیاری از اینستاگرامرهای موفق در گذشته هدایایی را میزبانی کرده‌اند و در تلاش برای ارتقای نردبان اینستا به این کار ادامه خواهند داد.

با این حال، میزبانی یک هدیه (که به اندازه کافی ساده است) یک چیز است و برای استفاده کامل از آن چیز دیگری است. بنابراین، اگر یک اینستاگرامری هستید که به دنبال بازدیدها و فالوورهای بیشتر اینستاگرام هستید، ادامه مطلب را بخوانید.

در این مقاله، تمام راه‌هایی را که می‌توانید از هدایا در اینستاگرام برای افزایش تعداد فالوورها و بزرگ‌تر شدن در یکی از بزرگترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی جهان استفاده کنید، مورد بحث قرار می‌دهیم.

1. در وهله اول بر روی دلیلی که می خواهید میزبانی هدیه بدهید تمرکز کنید

میزبانی یک هدیه بدون هدف به احتمال زیاد منجر به عدم افزایش بازدید و/یا فالوور می شود. اگر در سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز فعال هستید، می‌توانید از هدایای اینستاگرام برای افزایش فالوور در آن پلتفرم‌ها نیز بهره ببرید.

به عنوان مثال، اگر صفحه فیس بوک شما در مقایسه با صفحه اینستا شما فاقد فالوور است، می توانید یک جایزه با هدف هدایت شرکت کنندگان به صفحه فیس بوک خود میزبانی کنید.

اگر اولویت شما فروش محصولات یا خدماتتان است، بهترین کار این است که روی افزایش تعداد مشترکین ایمیل خود تمرکز کنید. به طور معمول، اینفلوئنسرها زمانی که از طریق ایمیل با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند، می‌توانند کارهای بیشتری از نظر فروش انجام دهند.

این به این دلیل است که ایمیل‌ها می‌توانند ارزش بیشتری داشته باشند، که اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و/یا خدمات شما به مخاطبان شما ارائه می‌کند. بنابراین، اولین کاری که باید قبل از میزبانی هدیه اینستاگرام انجام دهید این است که در وهله اول تصمیم بگیرید که چرا آن را میزبانی می کنید.

2. جایزه را انتخاب کنید

هنگامی که دلایل میزبانی جایزه را شناسایی کردید، وقت آن است که جایزه ای را که قرار است اهدا کنید انتخاب کنید. جایزه ای که انتخاب می کنید کاملاً به شما بستگی دارد، اما بهتر است آن را متناسب با مخاطبان خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر شما یک تأثیرگذار در مد و سبک زندگی هستید، می توانید یک محصول مناسب را بر اساس جایگاه خود انتخاب کنید. اگر شما صرفاً یک تأثیرگذار هستید و هیچ محصولی برای فروش ندارید، بهتر است با برندی در جایگاه خود همکاری کنید. با ارائه محصولات برند، به آن کمک می کنید تا مخاطبان جدیدی را نیز جذب کند.

با این حال، اگر محصولاتی برای فروش دارید، بهتر است نمونه هایی از آن محصولات را به برندگان بدهید. برای مثال، اگر می‌خواهید محصول جدیدی را راه‌اندازی کنید، می‌توانید یک جایزه را میزبانی کنید و نمونه‌هایی از محصولی که قرار است عرضه شود را به عنوان جایزه ارائه دهید.

این کار فالوورها و مخاطبان هدف شما را که هنوز شما را دنبال نمی‌کنند تشویق می‌کند تا در این جایزه شرکت کنند. برندگان همچنین می توانند محصولات شما را به صورت رایگان امتحان کنند. اگر محصولی با کیفیت بالا باشد، مطمئناً اعتبار برند شما را به عنوان محصولی که می توان به آن اعتماد کرد، تثبیت می کند.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

3. روش مشارکت را انتخاب کنید

بنابراین، اکنون شما جایزه خود را نیز انتخاب کرده اید، و در این مرحله، باید روشی را انتخاب کنید که از طریق آن فالوورهای شما در رقابت اینستاگرام شما شرکت کنند. اگر می‌خواهید این هدایا بازدیدهای اینستاگرام را افزایش دهد، می‌توانید از فالوورهای خود بخواهید یکی از دوستان خود را در نظرات تگ کرده و پست را لایک کنند.

این تاکتیک معمولاً برای افزایش سریع آگاهی از برند استفاده می شود. در صورتی که هدف اصلی شما افزایش بازدید در پلتفرم هایی غیر از اینستاگرام باشد، می توانید در وب سایت یا وبلاگ خود سوالی را مطرح کنید. اما در این شرایط باید به شرکت کنندگان بگویید که پاسخ سوال را در خود اینستاگرام ارائه دهند.

اگر میزبان یک جایزه با همکاری یک برند هستید، می توانید از شرکت کنندگان بخواهید که صفحه اینستاگرام برند را لایک کنند. جایزه در این شرایط می تواند یکی از محصولات این برند باشد.

4. در مورد محدودیت زمانی تصمیم بگیرید

هدایایی در اینستاگرام وجود دارد که برای یک هفته تمام طول می کشد و در عین حال هدایایی وجود دارد که فقط 24 ساعت طول می کشد. به عبارت ساده تر، هر چه مدت هدایا کوتاه تر باشد، احساس فوریت بیشتری در میان شرکت کنندگان مشتاق ایجاد می شود.

در حالت ایده آل، هدایای شما نباید بیش از یک هفته طول بکشد، و بهتر است 3 تا 4 روز را به عنوان مدت زمان هدایا انتخاب کنید.

اگر هدایا را فراتر از محدودیت 3 تا 7 روزه برسانید، به احتمال زیاد این اضطرار طی چند روز از بین می‌رود. وقتی این کار انجام شد، دیگر هیچ فایده ای برای ادامه دادن هدایا وجود ندارد، زیرا باید تلاش زیادی برای تبلیغ آن انجام دهید.

5. پستی را برای اعلام جایزه ایجاد کنید

طرح اولیه مسابقه اینستاگرام شما انجام شده و گرد و غبار گرفته شده است، و اکنون زمان جمع آوری پستی است که هدایایی را به دنبال کنندگان شما اعلام می کند. باید پست را تا حد امکان دعوت‌کننده بسازید، اما به یاد داشته باشید که زبان را ساده و قابل فهم نگه دارید. به هر حال، ممکن است انگلیسی زبان مادری شما باشد، اما این لزوماً به این معنا نیست که همه فالوورهای شما در اینستاگرام به خوبی به این زبان مسلط هستند.

همچنین، به یاد داشته باشید که تمام دستورالعمل های مربوط به قوانین مشارکت را درج کنید. در حالت ایده آل، توصیه می کنیم قوانین را ساده نگه دارید. خیلی دقیق بودن ممکن است فالوورهای شما را از بین ببرد و آنها را از شرکت در رویدادهای اینستاگرام شما باز دارد. به یاد داشته باشید که یک هشتگ کمپین برای هدیه خود نیز ایجاد کنید.

کمپین‌های هشتگ به شما امکان می‌دهند اخبار هدایای شما مانند آتش منتشر شود و احتمال کشف کمپین‌ها و لایک شدن صفحه شما توسط کاربران و برندهای جدید اینستا را افزایش می‌دهد.

6. هدایا را تبلیغ کنید

بنابراین، اکنون که پست را ایجاد کرده‌اید و آن را در اینستاگرام منتشر کرده‌اید، وقت آن است که هدیه را تبلیغ کنید. اینجا جایی است که باید بیشترین تلاش را بکنید زیرا اگر هدایای اینستاگرام را تبلیغ نکنید، به احتمال بسیار زیاد تأثیری را که شما می‌خواهید نخواهند گذاشت. وقتی صحبت از برندهای بزرگ با صدها و هزاران فالوور به میان می‌آید، دیده شدن و اشتراک‌گذاری پست هدیه کار چندان دشواری نیست.

با این حال، برای صفحات اینستاگرام با تعداد انگشت شماری فالوور، کار بسیار سختی است.

با این حال، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای اطمینان از تبلیغ هر چه بیشتر این هدیه استفاده کنید. برای شروع، باید به دنبال کنندگان خود در مورد هدایای آتی راهنمایی مختصری بدهید. این اطمینان حاصل می کند که فالوورهای شما به فید اینستاگرام شما چسبیده اند تا به روز رسانی های معمول را بررسی کنند و احتمال بیشتری برای مواجه شدن با این هدایا برای آنها ایجاد می کند.

اینستاگرام همچنین دارای یک ویژگی بسیار قدرتمند به نام Stories است. شما باید تا حد امکان از این ویژگی برای تبلیغ جایزه استفاده کنید و نه فقط در طول مسابقه، بلکه قبل و بعد از آن نیز. همچنین می توانید برای تمام فالوورهای موجود خود ایمیل ارسال کنید. چه کسی می داند؟ آنها ممکن است در مورد هدایا خبر بدهند و از طرف شما تبلیغاتی انجام دهند.

همچنین اخبار هدایای خود را در سایر صفحات رسانه های اجتماعی خود در پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر و واتساپ به اشتراک بگذارید.

7. برنده را انتخاب کنید

هنگامی که جایزه شما به پایان می رسد، زمان آن است که از بین تمام آثار، یک برنده انتخاب کنید. اگر صدها مورد وجود داشته باشد، می توانید چندین برنده را انتخاب کنید. با این حال، اگر تعداد ورودی ها در سمت پایین باشد، بهتر است یک برنده را انتخاب کنید.

در نهایت، انتخاب با شماست که چه تعداد برنده را می خواهید انتخاب کنید. راه های مختلفی وجود دارد که از طریق آنها می توانید برنده را انتخاب کنید. زمان‌برترین روش استفاده از یک مولد نام تصادفی است. استفاده از چنین ژنراتوری مستلزم آن است که نام همه شرکت کنندگان را به صورت دستی وارد کنید. هنگامی که همه نام‌ها در ژنراتور وارد شدند، فقط باید روی دکمه‌ای کلیک کنید تا ژنراتور به‌طور تصادفی یک نام بیاورد.

اگر می‌خواهید بدون تلاش زیاد برنده را انتخاب کنید، می‌توانید از مولد اعداد تصادفی Google نیز استفاده کنید. برای استفاده از آن، به سادگی 1 را به عنوان حداقل تعداد و تعداد کل ورودی ها را به عنوان حداکثر وارد کنید. در مرحله بعد، روی “Generate” کلیک کنید، به دنبال آن Google یک عدد تصادفی به شما می دهد.

اگر هدایای شما بر این اساس است که شرکت کنندگان نظرات خود را روی پست گذاشته اند، این روش برای انتخاب برنده ایده آل است. پس از دریافت شماره، به سادگی در نظرات مرور کنید تا برنده را پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر عدد تصادفی تولید شده توسط گوگل 26 باشد، کاربری که بیست و ششمین نظر را در پست هدیه شما نوشته است برنده خواهد بود.

نتیجه

بنابراین، این در مورد این پست است. ما تمام اطلاعاتی را که می‌خواهید درباره میزبانی یک هدیه در اینستاگرام بدانید، به شما داده‌ایم. قبل از میزبانی یک هدیه اینستاگرامی، مهم است که حداقل چند صد دنبال کننده داشته باشید.

اگر تعداد فالوورهای فعلی شما در اینستا کم است، چرا خدمات آقای اینستا را در نظر نمی گیرید؟ مستر اینستا سرویسی است که به اینستاگرامرها اجازه می دهد فالوورها و لایک های رایگان اینستاگرام را دریافت کنند. بنابراین، اگر علاقه مند به افزایش سریع تعداد فالوورهای اینستاگرام خود هستید، مستر اینستا سرویسی است که حتما باید در نظر داشته باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه