راهنمای غواصی عمیق شما برای توسعه شخصیت منحصر به فرد برند اینستاگرام شما

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

اینستاگرام یکی از قهرمانان شبکه های اجتماعی است. این اپلیکیشن که در ابتدای ظهور فقط یک ویژگی اشتراک عکس را ارائه می کرد، اکنون توسط بیش از یک میلیارد کاربر هر ماه استفاده می شود.

در حالی که اینستاگرام در روزهای اولیه به سادگی راهی برای ارتباط و تفریح مردم ارائه می‌کرد، اکنون، اکنون چیزی فراتر از مکانی برای سرگرمی است.

امروزه اینستاگرام یکی از قوی‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در جهان است و تعداد بیشتری از کسب‌وکارها و تأثیرگذاران به گروه اینستاگرام می‌پیوندند تا خود را به گوش توده‌ها برسانند.

با این حال، موفقیت از طریق تلاش‌های اینستاگرام شما فقط به این معنی نیست که مکررا پست کنید.

این همچنین در مورد توسعه شخصیت برند است. این چیزی است که بسیاری از اینفلوئنسرهای مشتاق اینستاگرام و تولیدکنندگان محتوا با آن دست و پنجه نرم می کنند. با این حال، در این مقاله، ما قصد داریم برخی از بهترین نکاتی را که می‌توانید برای ایجاد شخصیتی منحصر به فرد و خاطره‌انگیز برای برند به‌کار ببرید، به اشتراک بگذاریم.

بنابراین، بیایید یک شیرجه عمیق انجام دهیم!

شخصیت برند چیست و چرا اهمیت دارد؟

قبل از اینکه به اشتراک گذاری نکات بپردازیم، برای شما مهم است که بدانید شخصیت برند چیست و چرا نقش مهمی در ایجاد کسب و کار شما ایفا می کند.

به سادگی، شخصیت برند به ویژگی های انسانی نسبت داده شده به یک برند اشاره دارد. این فراتر از مزایای عملکردی است که یک کسب و کار باید به مشتریان خود ارائه دهد، و پایه و اساس ارتباط عاطفی است که بین مشاغل و مشتریان آنها اتفاق می افتد.

در زمان‌های امروزی که بسیاری از کسب‌وکارها به صورت دیجیتالی در حال انجام است، برای کسب‌وکارها مهم‌تر از همیشه است که شخصیت برند خود را تثبیت کنند.

به عبارت ساده، مصرف کنندگان همیشه به دنبال برندهایی هستند که شخصیت هایی شبیه به خودشان دارند. در اینجا برخی از دلایل اهمیت شخصیت برند آورده شده است:

  • شخصیت برند نگرش یک کسب و کار را نسبت به مصرف کنندگان تعریف می کند.
  • ارزش ویژه برند توسط شخصیت برند تقویت می شود.
  • شخصیت یک برند به کسب و کار کمک می کند تا مخاطبان مناسب را به سمت خود جذب کند.
  • این یک کسب و کار را از رقبای خود متمایز می کند.

در مجموع، پنج تیپ شخصیتی برند هستند که معمولاً توسط مشاغل مورد توجه قرار می گیرند – صداقت، ناهمواری، پیچیدگی، شایستگی و هیجان.

نکاتی برای ایجاد شخصیت برند منحصر به فرد در اینستاگرام

اکنون که از معنای اصطلاح «شخصیت برند» و چرایی اهمیت آن آگاه هستید، وقت آن است که نگاهی دقیق‌تر به تمام راه‌هایی بیندازید که از طریق آن می‌توانید یک شخصیت منحصر به فرد اینستاگرام ایجاد کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که نکاتی که در این پست با شما به اشتراک خواهیم گذاشت فقط برای راهنمایی شما هستند. در نهایت، همه چیز به اهدافی که برای صفحه اینستاگرام خود تعیین کرده اید خلاصه می شود.

همه چیز با تحقیق شروع می شود: قبل از اینکه شروع به تنظیم دقیق صفحه اینستاگرام خود برای ایجاد شخصیت برای برند خود کنید، بسیار مهم است که کمی زمان و فکر برای تحقیق بگذارید. ابتدا، باید نگاهی دقیق به رقبای خود و شخصیت های برندی که آنها انتخاب کرده اند بیندازید.

این به شما کمک می‌کند ویژگی‌های شخصیتی رقبایتان را به همراه ویژگی‌هایی که ندارند شناسایی کنید.

شما باید ویژگی هایی را هدف قرار دهید که رقبای شما در آن گنجانده نشده اند، زیرا این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد که خود را منحصر به فرد کنید. تحقیقات هشتگ همچنین برای موفقیت شما در اینستاگرام بسیار مهم است، زیرا به شما کمک می کند هم هشتگ های رایج و هم هشتگ هایی که به ندرت استفاده می شوند را کشف کنید.

در حالت ایده‌آل، باید مقداری از هر دو را در تمام پست‌های خود بگنجانید. ابزارهای تحقیقاتی متعددی در زمینه هشتگ وجود دارد که می توانید برای این منظور به آنها مراجعه کنید.

از روش تابلوی خلق و خوی برند استفاده کنید: تابلوی خلق و خوی برند به شما این امکان را می دهد که تمام ویژگی های شخصیتی را که می خواهید برند شما با آنها طنین انداز شود، تجسم کنید.

به عبارت ساده، این بیانگر احساسات و حالاتی است که شما می خواهید مخاطبان هدف شما هنگام تعامل با برند شما احساس کنند. در این مرحله، شما همچنین می توانید به تصاویر برند مناسب با شخصیت شما فکر کنید، که شامل رنگ ها، فونت ها و گرافیک می شود.

ایجاد تابلوی خلق و خوی ممکن است پیچیده تر از آنچه هست به نظر برسد. با استفاده از ابزارها و نرم افزارهای دیجیتالی مانند Canva یا Adobe Photoshop می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. همچنین باید از گوگل برای یافتن عبارات، کلمات و نقل قول هایی که به روحیه دلخواه کمک می کنند، نهایت استفاده را ببرید.

در آینده می توانید این عبارات و نقل قول ها را در برندسازی خود بگنجانید.

به برندسازی بصری توجه کنید: زمانی که تحقیقات و تابلوی خلق و خوی شما تکمیل شد، زمان آن رسیده است که توجه خود را به سمت عناصر بصری برندسازی معطوف کنید. این عناصر اهمیت زیادی دارند، زیرا اینستاگرام یک رسانه بصری است و عناصر بصری برندسازی را می توان به طور مداوم در پست های اینستاگرام شما گنجاند.

تایپ فیس شاید مهم ترین عنصر بصری برندسازی باشد، زیرا در هر پست اینستاگرام برای مخاطبان قابل مشاهده خواهد بود. حروف های مختلف دارای ویژگی های شخصیتی متفاوتی هستند. به عنوان مثال، اگر به سراغ تایپ فیس Serif بروید، ویژگی هایی مانند بلوغ و ظرافت را در خود خواهید دید.

می توانید راهنماهای مفید مختلفی را در اینترنت بیابید که به شما در درک ویژگی های حروف مختلف کمک می کند. اگر توانایی مالی دارید، توصیه می کنیم یک طراح گرافیک حرفه ای معتبر را نیز استخدام کنید.

رنگ‌های مناسب را انتخاب کنید: البته، عناصر برندسازی بصری فقط مربوط به فونت نیستند – رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید نیز اهمیت دارند.

درست مانند فونت‌فیس‌ها، رنگ‌های مختلف ویژگی‌های متفاوتی دارند. به عنوان مثال، قرمز نشان دهنده عشق و اشتیاق است، زرد نشان دهنده امید و شادی، و سیاه نشان دهنده ظرافت و رمز و راز است.

برای درک رنگ ها و تاثیر آنها بر روان انسان، باید کمی مطالعه کنید. منابع آنلاین زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که می تواند به عنوان راهنمای مفید عمل کند.

ما اکیداً توصیه می‌کنیم رنگ‌های تصادفی را انتخاب نکنید، زیرا می‌تواند سیگنال‌های متفاوتی را در رابطه با ویژگی‌ها و ویژگی‌هایی که برند شما نشان می‌دهد به مخاطبان هدف شما ارسال کند. همچنین، هنگامی که در مورد یک ترکیب رنگ خاص تصمیم می گیرید، نمی توانید آن را مرتباً خرد کرده و تغییر دهید، زیرا ایجاد شخصیت یک برند مستلزم ثبات است.

روی بیو تمرکز کنید: اینستاگرام فقط اجازه می دهد بایوس 150 کاراکتر داشته باشد. ممکن است فکر کنید که برای گرفتن ماهیت شخصیت برندتان کافی نیست.

با این حال، اگر چنین فکر کنید اشتباه می کنید. کلید نوشتن یک بیو به یاد ماندنی اینستاگرام این است که تا حد امکان واضح و مختصر باشد. همچنین می‌توانید از ایموجی‌ها استفاده کنید تا بیوگرافی خود را رنگارنگ کنید.

با این حال، در مورد ایموجی ها زیاده روی نکنید، زیرا آنها می توانند پیام اصلی برند شما را از بین ببرند. همچنین، از زبان ساده استفاده کنید تا مطمئن شوید که بیوگرافی شما با توده ها طنین انداز می شود.

استفاده از کلمات پیچیده شما را از مردم عادی دور می کند. از این گذشته، هیچ کس نمی‌خواهد از زیست‌شناسی عبور کند که نتواند آن را بفهمد، و اگر مردم نتوانند بیوگرافی شما را درک کنند، آیا حتی به درک برند و محصولات شما اهمیت می‌دهند؟

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

اشتباهاتی که باید در فرآیند توسعه شخصیت برند اینستاگرام اجتناب کنید

ما کم و بیش تمام نکاتی را که می توانید برای توسعه شخصیت برند موفق در اینستاگرام پیاده سازی کنید، پوشش داده ایم. با این حال، همانطور که در حال ساختن شخصیت برند خود هستید، ممکن است اشتباهاتی نیز مرتکب شوید.

در این بخش از مقاله، می‌خواهیم برخی از اشتباهاتی را که کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها معمولاً در اینستاگرام هنگام توسعه شخصیت برند خود مرتکب می‌شوند، روشن کنیم.

 

اتکای بیش از حد به پست‌های استاندارد: زمانی بود که اینستاگرام فقط به کاربران اجازه می‌داد عکس‌ها را به اشتراک بگذارند، یعنی تنها یک نوع ویژگی پست وجود داشت که کاربران می‌توانستند از آن استفاده کنند.

با این حال، آن روزها خیلی وقت است که گذشته است. این روزها اینستاگرام مملو از ویژگی های هیجان انگیزی است که به کاربران امکان می دهد مطالب متنوعی را به روش های جدید و هیجان انگیز به اشتراک بگذارند.

به عنوان مثال، استوری اینستاگرام وجود دارد، ویژگی که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌هایی را آپلود کنند که فقط برای یک روز در دسترس هستند. در حال حاضر، یکی از پرکاربردترین ویژگی های اشتراک گذاری اینستاگرام است.

همچنین حلقه های اینستاگرام برای کسانی که می خواهند محتوای ویدیویی کوتاه به اشتراک بگذارند وجود دارد. بنابراین، اگر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مخاطبان هدف خود فقط به پست های استاندارد اینستاگرام تکیه می کنید، این کار را اشتباه انجام می دهید.

بهترین راه برای استفاده حداکثری از ویژگی های اشتراک گذاری محتوای اینستاگرام، ترکیب و مطابقت برای تنوع و تنوع است.

برنامه ارسال متناقض: توسعه شخصیت برند شما یک شبه اتفاق نمی افتد – به زمان و تلاش مداوم نیاز دارد. به همین دلیل مهم است که یک برنامه زمان بندی پست ایجاد کنید و آن را به طور کامل دنبال کنید.

ناهماهنگی در پست کردن شما را در دراز مدت مجازات می کند. برای ایجاد یک برنامه زمان‌بندی ارسال که برای برند شما مناسب است، باید به تعداد دفعات ارسال رقبایتان نگاهی بیندازید.

همچنین باید از ویژگی های تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید تا بفهمید که آیا پست های شما در انجام آن چیزی که برای آن مقصود است موفق هستند یا خیر. نکته این است که رویکرد را انعطاف پذیر و پویا نگه دارید.
همچنین باید از استفاده بیش از حد هشتگ خودداری کنید، حتی اگر اینستاگرام به هر پست اجازه می دهد تا حداکثر 30 هشتگ داشته باشد. حداکثر 10 هشتگ برای هر پست کافی است. همچنین، از سرویس‌های مشکوکی که فالوورهای رایگان را در قالب ربات ارائه می‌کنند دوری کنید.

حتی اگر می‌خواهید از سرویسی که لایک و فالوور رایگان اینستاگرام ارائه می‌کند، نهایت استفاده را ببرید، باید یک سرویس واقعی مانند مستر اینستا را انتخاب کنید.

از طریق مستر اینستا می توانید فالوور اینستاگرام را بدون به خطر انداختن پیج اینستاگرام خود خریداری کنید.

همچنین می توانید با انتخاب کامنت رایگان اینستاگرام، آمار تعامل کاربران اینستاگرام خود را افزایش دهید. بنابراین، اگر می خواهید صفحه اینستاگرام خود را تقویت کنید، آقای اینستا را انتخاب کنید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه