راهنمای شما برای تغییر برند اکانت تجاری اینستاگرام شما

راهنمای شما برای تغییر برند اکانت تجاری اینستاگرام شما
راهنمای شما برای تغییر برند اکانت تجاری اینستاگرام شما

شما به اینستاگرام خود نگاه می کنید و متوجه می شوید که آنقدر که دوست دارید فالوور ندارید. شما محتوای خود را دوست دارید، اما بینندگان زیادی را جذب نمی کند.

امیدوارید با استفاده از رسانه های اجتماعی به رشد در کسب و کار خود برسید و تصمیم بگیرید که می خواهید رویکرد متفاوتی داشته باشید. در این مقاله به چند روش می پردازیم که از طریق آنها می توانید اینستاگرام خود را تغییر دهید تا بتوانید حداکثر تعداد لایک و فالوور اینستاگرام را برای برند خود به دست آورید.

چرا باید از اینستاگرام برای تجارت استفاده کنید؟

تحقیقات نشان می دهد که بیش از 25 میلیون حساب تجاری در اینستاگرام وجود دارد. در سال 2019، برندها تقریباً 7 میلیارد دلار برای تبلیغات در اینستاگرام هزینه کردند که بسیار کمتر از هزینه های امسال آنها است. برخلاف تصور اکثر مردم، هر سازمان یا کسب و کاری می تواند از تبلیغات در اینستاگرام بهره مند شود.

سازماندهی استراتژیک و ورودی خلاقانه به جمع آوری اکثر فالوورهای اینستاگرام کمک می کند، که باعث افزایش تعامل بین مشاغل و مخاطبان آنها می شود.

داشتن یک اکانت اینستاگرام می تواند از جهات مختلفی تاثیرگذار باشد.

بیشتر مشتریان جوان تمایل دارند سازمان ها را در کانال های رسانه های اجتماعی جستجو کنند تا درباره آنها بیشتر بیاموزند. ایجاد یک حساب به مردم امکان می دهد بدانند شما وجود دارید و آماده تجارت با آنها هستید.

در حالت ایده آل، یک کانال اینستاگرامی که علاقه مند به رشد سریع است، باید حداقل 5 تا 10 بار در هفته پست بگذارد. حتی اگر قادر به ارسال مداوم محتوا نیستید، حداقل باید یک عکس نمایه، نام کسب و کار، اطلاعات تماس و تعدادی عکس برای نشان دادن نام تجاری خود داشته باشید.

نداشتن چنین اطلاعاتی ممکن است باعث شود مشتریان بالقوه شما در عوض به دنبال رقبای شما باشند.

وقتی کاربران شما بدانند که شما در اینستاگرام هستید، باعث ایجاد اعتبار و اعتماد می شود.

مردم می دانند که شما یک سازمان واقعی هستید و شما را ارزشمند می دانند. به همین ترتیب، ارائه محصولات با کیفیت خوب و خدمات سریع ممکن است افراد را ترغیب کند تا شما را در اینستاگرام تگ کنند و نظر درخشانی را به شما ارائه دهند.

وقتی مردم از خریداران دیگر در مورد شما می شنوند، این باعث می شود بیشتر به شما اعتماد کنند و محصولات شما را امتحان کنند.

اینستاگرام همچنین می تواند به شما در فروش بهتر محصولات کمک کند. هنگام اشتراک گذاری محتوا، پیشنهادات خود را تگ کنید و از هشتگ ها استفاده کنید.

همچنین می توانید با هدایت کاربران با استفاده از گزینه toggle sharing در فیس بوک یا توییتر، ترافیک بیشتری برای وب سایت خود ایجاد کنید.

معتبر بودن و به اشتراک گذاری مداوم محتوا به ایجاد شهرت آنلاین و بهبود رتبه بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند.

همچنین می توانید از اینستاگرام برای ایجاد یک شبکه حرفه ای استفاده کنید.

رقبای خود را با دنبال کردن محتوای آنها و ایجاد همکاری با آنها در طول زمان بشناسید.

این همچنین یک پلت فرم عالی برای جذب استعدادهای جدید است که می توانند از طریق حضور در رسانه های اجتماعی در مورد کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

عواملی که می توانند جذابیت اکانت اینستاگرام شما را افزایش دهند

اکنون که متوجه شدیم اینستاگرام چه تاثیری بر رشد برند شما می‌تواند داشته باشد، اجازه دهید به برخی از ویژگی‌هایی که باید به طور خاص بر روی آنها تمرکز کنید نگاهی بیاندازیم.

اولین عنصر تم است که به عنوان پایه ای برای حضور شما در اینستاگرام عمل می کند.

ایجاد یک تم حساب اینستاگرام شما را از رقبای شما جدا می کند. همچنین به برند شما صدای منحصر به فردی می دهد.

ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد که محتوایی ارسال کنید که هر بار با موضوع شما طنین انداز شود.

شما می توانید با تمرکز بر تصویر بزرگ و توسعه محتوایی که شباهت هایی به یکدیگر دارند، بر این بازداری غلبه کنید. از یک فیلتر برای همه محتوا استفاده کنید یا از تکنیک ویرایش یکسانی برای هر پست استفاده کنید.

شما همچنین می توانید یک رنگ یا قاب عکس ثابت بگنجانید. به این ترتیب، اینستاگرام شما بیشتر شبیه یک افزونه برند شما خواهد شد.

پس از تصمیم گیری در مورد یک موضوع، انتخاب محتوا آسان تر می شود.

تصور کنید که می خواهید دیگران برند شما را چگونه ببینند و برای رسیدن به آن چه کاری می توانید در رسانه های اجتماعی انجام دهید. لیستی از عکس ها و ویدیوهایی که می خواهید به مخاطبان هدف خود نشان دهید تهیه کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید آن را برای آنها جذاب کنید.

برای الهام گرفتن، به صفحات اینستاگرام رقبای خود و سایر سازمان هایی که میلیون ها فالوور به دست آورده اند نگاه کنید.

در محتوای شما، صدایی که پیام را منتقل می‌کند باید سازگار باشد.

داشتن یک لحن و سبک خاص برای گفتن چیزها، مخاطبان شما را قادر می سازد تا برند شما را بشناسند و با آن ارتباط برقرار کنند. به انتظارات مخاطب از شما فکر کنید و صدایی را انتخاب کنید که فکر می کنید بهترین ارتباط را با آنها برقرار می کند.

مراحل تغییر برند اینستاگرام

رسانه های اجتماعی برخلاف کانال های تبلیغاتی سنتی، نزدیکی زیادی به مردم دارند. موفقیت هر حساب رسانه اجتماعی که برای تجارت استفاده می شود به استفاده مداوم از یک روایت دقیق ساخته شده بستگی دارد.

مشتریان ممکن است از دنبال کردن یک برند خاص منصرف شوند، اگر برند خاصی با آنها ارتباط برقرار نکند.

اگرچه تغییر نام تجاری ممکن است در ابتدا برای بسیاری دلهره آور به نظر برسد، کسانی که می خواهند در بازاریابی رسانه های اجتماعی به موفقیت برسند از استفاده از اینستاگرام سود خواهند برد.

در اینجا لیستی از مراحلی وجود دارد که می تواند فرآیند تغییر برند اینستاگرام را سازماندهی و موثرتر کند:

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

یک برنامه توسعه دهید:

زمانی که سعی می کنید به کسب و کار خود جهت جدیدی بدهید، ایجاد یک طرح کلی استراتژیک از آنچه می خواهید به انجام برسانید و نحوه برنامه ریزی برای رسیدن به آن مفید است. برای پروژه تغییر برند اینستاگرام، یک استراتژی روابط عمومی با ذکر دیدگاه جدید خود طراحی کنید.

یک برنامه محتوای روزانه با فهرست اطلاعاتی که می خواهید هر روز به اشتراک بگذارید، تدوین کنید. اهدافی را که می‌خواهید به آن برسید، مانند تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام یا لایک‌های اینستاگرام در یک بازه زمانی مشخص بیان کنید و سعی کنید تا حد امکان به این اهداف برسید.

یک فضای بصری را به صورت مجازی پیاده سازی کنید:

سوار شدن به برند بصری مسلماً یکی از مفیدترین تکنیک هایی است که به شما امکان می دهد در مورد اینکه چگونه می توانید یک برند را از نظر بصری زنده کنید، تجدید نظر کنید.

حتی سازمان هایی که قادر به سرمایه گذاری بر روی یک طراح گرافیک نیستند، می توانند از تفکر استراتژیک در مورد این مفهوم بهره مند شوند.

بهترین راه برای انجام این کار این است که در تمرینی شرکت کنید که در آن به عناصر مختلف لوگوی برندتان در حال حاضر نگاه کنید و آنها را به ترکیبات مختلف مرتب کنید. به عنوان مثال، رنگ‌ها و زبان خاصی را انتخاب کنید و روش‌هایی را برای استفاده متفاوت از آنها در نظر بگیرید.
تصاویر اولیه ای که می توانید ایجاد کنید بیشتر در مورد تغییر برند شما صحبت می کند و مسیر جدیدی را که به حساب اینستاگرام خود می دهید نشان می دهد.

ابزارهایی مانند Photoshop، Illustrator یا Canva می توانند به شما در توسعه این تصاویر کمک کنند. ابتدا آن‌ها را در پلتفرم‌های دیگر پیاده‌سازی کنید تا ببینید مخاطب شما چگونه به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

ایجاد لحن برندسازی مجدد:

به عنوان یک برند، می توانید پس از راه اندازی مجدد برند، محتوای بصری قبلی خود را آزمایش کنید.

این به شما کمک می کند وثیقه بازاریابی خود را جمع آوری کرده و بسازید که می توانید از آن برای نشان دادن تلاش های جدید خود برای برندسازی استفاده کنید. از عناصر خلاقانه جدید و زیرنویس‌های جالب برای تثبیت لحن خود استفاده کنید.
یک نظرسنجی نشان داد که 93٪ از متخصصان بازاریابی پس از ارسال یک ویدیو در رسانه های اجتماعی مشتری جدیدی پیدا کردند اما تقریباً 75٪ از آنها تمایلی به ارسال مجدد ویدیو ندارند. مطالب خلاقانه مانند ویدیوهای YouTube در همه نسل‌ها محبوب هستند و می‌توانند به انتقال اطلاعات به روش‌های معنادار کمک کنند.

به اشتراک گذاری آنها در فید اینستاگرام شما همچنین می تواند به ایجاد وفاداری مشتری کمک کند و در نتیجه ویدیوها را دارایی های خوبی برای تغییر نام تجاری می کند.

با مخاطبان خود تعامل داشته باشید:

با هر پروژه تغییر نام تجاری، معمولاً مخاطبان معمولی شما در ابتدا احساس سردرگمی می کنند.

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد – مخاطبان شما به تدریج به حضور جدید شما در رسانه های اجتماعی عادت خواهند کرد. به یاد داشته باشید که در مرحله اولیه تغییر نام تجاری، ممکن است سوالات زیادی از مخاطبان دریافت کنید. مهم است که درگیر بمانید تا مخاطب همچنان به شما اعتماد کند.

به هر نظر، ایمیل، DM، و متن پاسخ دهید. حتما از فالوورهای خود به خاطر لایک های اینستاگرامشان تشکر کنید. هرچه تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید، احتمال اینکه آنها محتوای شما را دوست داشته باشند و به اشتراک بگذارند بیشتر است.

تغییرات را به تدریج معرفی کنید:

نکته مهمی که باید در مورد رفتار انسان به خاطر بسپارید این است که اکثر مردم معمولاً تغییر را دوست ندارند.

به‌روزرسانی‌های لوگو، تصویر نمایه و زیبایی‌شناسی فید اینستاگرام شما ممکن است باعث نگرانی یا حتی انتقاد شود. در چنین مواردی، در پیشبرد اهداف تغییر برند خود به صورت تدریجی تردید نکنید.

مخاطبان شما در نهایت یاد خواهند گرفت که با سبک جدید و شخصیت اینستاگرام شما سازگار شوند.
چالشی که ممکن است در رابطه با تغییر نام تجاری با آن روبرو شوید این است که سطح تعامل شما در ابتدا شروع به کاهش می کند و ممکن است افراد شما را لغو کنند. این می تواند بسیار دلسرد کننده باشد و ممکن است باعث شود فکر کنید که احتمالاً کارها را به درستی انجام نمی دهید.

با این حال، در وهله اول دلیل تغییر نام تجاری را به خود یادآوری کنید و اینکه تصمیم برای تغییر چیزها آگاهانه و هدفمند بوده است. شما در حال تلاش برای ایجاد جایگاه ویژه ای هستید که به شما امکان می دهد با جمعیت هدف خود ارتباط برقرار کنید.

فالوورهای ناپدید شده در نهایت دوباره ظاهر می شوند تا زمانی که شما با تلاش های بازاریابی خود سازگار و آگاه باشید.

ارتباط با اینفلوئنسرها و سایر سازمان های مستقر:

رسانه های اجتماعی عمدتاً در مورد تعامل با دیگران و ایجاد یک جامعه هستند. یک جامعه آنلاین وجود دارد که برای شما مرتبط است زیرا شامل مخاطبان هدف شما می شود. شما می توانید این انجمن را با تعامل با افراد و برندهایی که آنها دنبال می کنند پیدا کنید.
هشتگ های مرتبط را زیر نظر داشته باشید، پست های اینستاگرام مناسب را لایک کنید و نظر بدهید.

افرادی را که در بحث های آنلاین شرکت می کنند دنبال کنید. این افراد که ممکن است به محتوای شما علاقه مند باشند، مورد توجه قرار خواهید گرفت. علاوه بر این، می توانید با یک تأثیرگذار که دنبال کنندگانش ممکن است به برند شما علاقه مند باشند، شریک شوید.

شما می توانید این رویکرد را حتی با بودجه اندک با ارتباط با شخصی که می تواند نماینده برند شما باشد و آن را در میان مشتریان متنوع تبلیغ کند، اتخاذ کنید. این می تواند به اعتبار برند شما و به تدریج محبوبیت آن کمک کند.

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه