قالب جدیدی برای به اشتراک گذاری مطالب سرپرستی شده در اینستاگرام با نام راهنمای اینستاگرام وجود دارد. این یکی از جدیدترین ویژگی هایی است که توسط برنامه در سال 2020 معرفی شده است. به کاربران این امکان را می دهد تا توصیه ها و نکات را در قالب بدون عارضه ای که درک آن آسان است ، مصرف کرده و به اشتراک بگذارند. در ابتدا ، راهنمای اینستاگرام برای برخی از حامیان سلامتی و سلامتی در آغاز همه گیری COVID-19 ارائه شد. با این حال ، اکنون برای همه کاربران عرضه شده است.

راهنمای Instagram را می توان با استفاده از پست های از پیش منتشر شده ، لیست محصولات یا مکان ها ، بین یک پست وبلاگ و یک چرخ فلک اینستاگرام متصل کرد. هر راهنمای اینستاگرام شامل عنوان ، تصویر جلد ، مقدمه و توضیحات اختیاری برای مدخل ها است که به کاربران امکان می دهد از طریق جریان تنظیم شده پست ها حرکت کنند. این پست ها اغلب با تفسیر همراه هستند ، در نتیجه آنها به خوبی راهنماها ، توصیه ها و نکات گام به گام عمل می کنند.

سه نوع راهنمای اینستاگرام: برای محصولات ، مکان ها و پست ها

هر کسی می تواند بدون توجه به اندازه حساب یا صنعت خود ، راهنمای اینستاگرام ایجاد کند. وقتی نمایه خود را در اینستاگرام باز می کنید ، ویژگی راهنما را می توانید در گزینه هایی که هنگام فشار دادن علامت بعلاوه در گوشه سمت راست بالا ظاهر می شود ، پیدا کنید. از آنجا ، می توانید بین سه قالب راهنما یکی را انتخاب کنید تا ببینید کدام برای مارک شما مناسب تر است.

مکانها:  این گزینه به شما اجازه می دهد تا راهنمای اینستاگرام را در مورد مکان خاصی که مایل به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد آن هستید ایجاد کنید. می توان از پست های از پیش منتشر شده آنها استفاده کرد یا حداکثر پنج عکس یا فیلم از یک مکان خاص را با استفاده از برچسب مکان جستجو کرد. پس از آن ، یک عنوان راهنما به همراه توضیحاتی برای توضیح برخی از مکانها اضافه می شود. از همین فرایند می توان برای افزودن همه مکان های راهنما استفاده کرد و پس از آن می توان آن را منتشر کرد.

محصولات: می توانید از گزینه فروشگاه اینستاگرام برای برجسته کردن محصولات برند یا شرکای خود استفاده کنید. این کار را می توان در چند مرحله ساده انجام داد ، با جستجوی لیست محصولاتی که می خواهید شامل شوند. توجه به این نکته ضروری است که فقط از محصولات موجود در فروشگاه اینستاگرام می توان استفاده کرد. یک ورودی واحد می تواند حاوی چندین پست باشد که سپس مانند یک چرخ فلک نمایش داده می شوند. حدود 5 مورد از پررنگ ترین تصاویر و ویدئوها را برای هر محصول انتخاب کنید و سپس عنوان ، تصویر جلد ، توضیحات و سایر اطلاعات متفرقه را اضافه کنید. می توانید این مراحل را برای افزودن چند محصول به یک روش تکرار کنید.

پست ها: مارک ها همچنین می توانند از پست های موجود خود برای ایجاد راهنمای اینستاگرام استفاده کنند. شما می توانید پست های خاصی را انتخاب کنید و سپس آنها را در کنار یک راهنما ، با عنوان و توضیحات ، علاوه بر سایر اطلاعات مربوطه ، سفارشی کنید. این فرایند تقریباً یکسان است و می توان آن را برای چندین پست تا زمان تکمیل راهنما تکرار کرد.

 

چگونه از راهنمای اینستاگرام برای افزایش تعامل با نام تجاری استفاده کنیم؟

1. استوری داستانی برند شما
پشت سرگذشت هر برند داستانی وجود دارد. راهنمای اینستاگرام می تواند ابزاری عالی برای آشنایی مصرف کنندگان با سفر یک نام تجاری باشد ، دلیلی که ممکن است راه اندازی شود و معنای رسالت این برند. این روایت منحصر به فرد را می توان با استفاده از پست های روشنگری در راهنمای اینستاگرام ایجاد کرد ، که به یک ابزار بازاریابی عالی برای جذب کاربران جدید و درگیر نگه داشتن کاربران فعلی تبدیل می شود. این راهنما داستان نام تجاری شما را به گونه ای ارائه می دهد که توجه کاربران را جلب کرده و از کلیک روی آنها جلوگیری کند.

اگر نام تجاری هنوز نسبتاً جدید است و داستان آنها در جریان است ، می توانید هر از گاهی اطلاعات جدید را به راهنمای خود اضافه کنید. این اطلاعات را می توان از پست های مربوطه یا برخی از نوشته های فروشگاه Instagram دریافت کرد. همچنین می توانید از گزینه ی مکان ها برای بافتن داستان برند در اطراف مکانی که مخصوص نام تجاری است استفاده کنید. محتوای داستان برند می تواند شامل تصاویر قابل توجه سایر سازندگان ، علاوه بر پست های از پیش منتشر شده شما باشد. از زیرنویس ها می توان برای برجسته کردن شخصیت برند استفاده کرد.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

2. ارتقاء محصول یا خدمات جدید
مواقعی وجود دارد که ما همه راهها را برای تبلیغ نام تجاری خود امتحان کرده ایم و هر استراتژی بازاریابی را برای جلب مشارکت با برند به پایان رسانده ایم. یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ خدمات یا محصول جدید از برند شما ، کمک از راهنمای اینستاگرام است. این راهنما به عنوان راهی عالی برای راه اندازی محصولات و خدمات جدید در قالب نمونه کارها ارائه می شود. پس از انتخاب محصولات خاص برای ایجاد راهنمای متمرکز بر راه اندازی ، می توانید فراخوانی برای اقدام به توضیحات محصول اضافه کنید. این راهنما را می توان برای ایجاد جذابیت و علاقه بیشتر با به اشتراک گذاشتن آن در استوری یا حلقه های اینستاگرام برجسته کرد. حتی پس از اتمام تبلیغ محصول جدید ، راهنمای متمرکز بر راه اندازی می تواند داستان تلاش های شما باشد. وقتی کاربران در محصولات شما حرکت می کنند ، می توانند از راهنماها به عنوان مرجع استفاده کنند.

3. ایجاد نکات برجسته محصول
راهنماهای اینستاگرام ابزارهای عالی برای انتخاب ، سازماندهی و برجسته سازی محصولات برای دنبال کنندگان شما هستند. اگر محصولات مرتبطی با رویداد آینده مانند تعطیلات دارید ، یا محصول یا خدمات شما طیف وسیعی از راه حل ها را برای مشکلات خاص ارائه می دهد ، می توانید از آن برای ایجاد یک راهنمای جامع استفاده کنید. در چنین راهنمایی ، محصولات یا خدمات را می توان بر اساس دسته بندی ها ، پرفروش ها ، نسخه های جدید ، جمعیت شناسی یا هر دسته دیگری از این دسته بندی کرد.

اولین گام این فرآیند انتخاب موضوع برای راهنما است که لیستی از محصولات دارای ویژگی های مشترک را نشان می دهد. می توانید زیرنویس ها را به این پست ها اضافه کنید تا کاربران را با برجسته ترین طیف محصولات یا خدمات آشنا کنید. فرایند فروش نیز در این فرآیند ساده می شود زیرا کاربران می توانند روی محصولات خاصی که علاقه مند به خرید هستند کلیک کنند. هر مورد در چنین راهنمایی می تواند به یک پست اینستاگرامی یا فروشگاه اینستاگرام پیوند دهد ، که باعث افزایش مشارکت ارگانیک و فروش می شود. این راهنماها را می توان با به اشتراک گذاشتن آنها در استوری های اینستاگرام برجسته کرد.

4. راهنمای هدیه ایجاد کنید
راهنماهای هدیه تنظیم شده یک راه حل عالی برای افزایش فروش شما است. یک راهنمای با موضوع تعطیلات که شامل محصولات با محوریت موضوعات خاص است می تواند پیروان را با هدف محصولات خاص آشنا کند. توضیحات را می توان در زیرنویس اضافه کرد تا کاربران بتوانند ایده های منحصر به فردی برای هدیه دریافت کنند ، و همچنین هدایای مشابه را از برگه فروشگاه Instagram مشاهده کنند. راهنماهای هدیه را می توان در موضوعات مختلفی مانند “خانه” ، “لوازم جانبی” ، “سلامتی” و موارد دیگر در یک جمع بندی دسته بندی کرد ، که ترکیبی از پست های چرخ فلک و استاندارد به همراه پیوندهایی به محصولات است. نکته خوب دیگر ارائه کدهای تبلیغاتی برای محصولات ویژه در این راهنمای هدیه است تا فروش شما را با تخفیف ایجاد کند. حتماً با افزودن عناوین جالب ، ایموجی و قیمت محصولات ، توضیحات را جذاب کنید.

5. ایجاد راهنمای نحوه کار
با کمک راهنماهای اینستاگرام ، مارک ها می توانند راهنمای عمیقی در مورد برخی مسائل یا لیست گسترده ای از نکات و ترفندها ایجاد کنند. این یک روش خلاقانه برای استفاده از راهنماهای اینستاگرام است که به مارک ها اجازه می دهد اطلاعات کلی مربوط به برخی محصولات یا خدمات را اضافه کنند. از آنجا که داستانها از نظر ایجاد یک لیست کامل بسیار محدود هستند ، راهنمای اینستاگرام می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد. مزیت دیگر این است که راهنما برای همیشه در زیر برگه راهنماهای نمایه مارک موجود است. این نه تنها به دنبال کننده ها الهام نمی بخشد ، بلکه باعث افزایش مشارکت در محتوای گذشته می شود ، که بر الگوریتم تأثیر قابل توجهی می گذارد و در نتیجه تعامل با نام تجاری را افزایش می دهد.

6. به سوالات متداول پاسخ دهید
چه شما یک کسب و کار کوچک باشید یا بزرگ ، همیشه هجوم زیادی از DM ها در مورد سوالات مربوط به نام تجاری و محصولات و خدمات آن وجود دارد. و از آنجا که پاسخ به هر پرسش می تواند کارساز باشد ، می توان یک راهنمای اینستاگرام برای پاسخ به سوالات متداول (سوالات متداول) در مورد یک موضوع ایجاد کرد. اولین قدم در این فرایند ، طرح سوالات متداولی است که برند باید به آنها پاسخ دهد.

پس از آن ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از گزینه ها در میان پست ها ، محصولات و مکان های موجود در راهنمای اینستاگرام برای ایجاد سوالات متداول استفاده می شود. سوالات و پاسخ های آنها را می توان در عنوان عنوان تایپ کرد و از زیرنویس ها برای افزودن به زمینه پرس و جوها استفاده کرد.

محتوای این سوالات متداول می تواند به محصولات خاصی در کاتالوگ شما پیوند داده شود ، که به کاربران امکان می دهد به راحتی تصمیم خود را بگیرند. پس از ایجاد بخش پرسش های متداول ، نام تجاری می تواند هر زمان که سوالات متداول در مورد نام تجاری را بپرسد ، طرفداران را به آن هدایت کند. این به صرفه جویی در زمان کمک می کند و همچنین کارها را برای مصرف کنندگان بسیار آسان می کند.

نتیجه

راهنمای اینستاگرام یک ابزار عالی برای اهداف مختلف است زیرا می تواند تعامل ارگانیک را برای یک نام تجاری به طور قابل توجهی افزایش دهد. راهنمای اینستاگرام خواه شما یک تجارت کوچک یا بزرگ باشید ، می تواند ماندگاری محتوای شما را به حداکثر برساند و آن را همیشه سبز کند. کاربران همیشه می توانند محصولات و خدمات قدیمی شما را که اغلب در فید دفن می شوند ، بررسی کنند. آنها یک جایگزین عالی برای پست های وبلاگ هستند زیرا بیشتر قابل اشتراک گذاری هستند زیرا نیازی به پیوند خارجی ندارد.

البته توجه داشته باشید فالوفون میتواند به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن فالوئر های پیج خودتون رو افزایش بدید که میتوانید از اینجا دانلود کنید

 

دانلود فالوفون از بازار :

دانلود فالوفون

دانلود فالوفون از مایکت :

دانلود فالوئر بیگر فالوفون

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه