دلایلی که فالوورهای اینستاگرام شما رشد نمی کنند و چگونه این اشتباه را اصلاح کنید

دلایلی که فالوورهای اینستاگرام شما رشد نمی کنند و چگونه این اشتباه را اصلاح کنید
دلایلی که فالوورهای اینستاگرام شما رشد نمی کنند و چگونه این اشتباه را اصلاح کنید

اینستاگرام دیگر فقط یک پلتفرم رسانه اجتماعی نیست – همچنین یک پلتفرم بازاریابی قدرتمند برای کسب و کارها است تا خود را همراه با پیشنهادات خود تبلیغ کنند.

در سال‌های اخیر، صدها و هزاران شرکت در اندازه‌های مختلف به روی تریبون رفته‌اند تا طعم موفقیت اینستاگرام را بچشند. با این حال، همه مشاغل موفق نبوده اند.

اگر کسب و کار شما نیز به سرنوشت مشابهی دچار شده است، ممکن است از خود بپرسید که چه مشکلی پیش آمده و چرا صفحه کسب و کار اینستاگرام شما راکد شده است.

در این مقاله، شما را با تمام دلایل احتمالی توقف رشد صفحه اینستاگرام کسب و کارتان آشنا خواهیم کرد.

ما همچنین نکات مفیدی را برای بازگرداندن آن به مسیر موفقیت با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. بنابراین، بدون تاخیر بیشتر، بیایید این مقاله را ادامه دهیم!

دلیل شماره 1: مسائل سازگاری

یکی از دلایل اصلی رکود صفحه اینستاگرام کسب و کار شما ممکن است عادت ناسازگار پست شما باشد. به عبارت ساده، الگوریتم اینستاگرام از صفحاتی پشتیبانی می کند که به طور مداوم و مداوم پست می کنند. بنابراین، باید کاری کنید که محتوای مرتبط با مخاطب هدف خود را به روشی ثابت پست کنید.

وقتی یک صفحه کسب و کار اینستاگرام به تعداد فالوورهای 5 یا 6 رقمی برسد، همه چیز چالش برانگیزتر می شود. در این مرحله، الگوریتم اینستاگرام انتظار دارد که صفحه محتوای بیشتری برای حمایت از رشد صفحه ارسال کند. بنابراین، در مجموع، ثبات در اینستاگرام کلیدی است.

چگونه این اشتباه را اصلاح کنیم:

بهترین راه برای دستیابی به یکپارچگی پست، ایجاد یک تقویم محتوا و پایبندی به آن است. این امر مستلزم برنامه ریزی و استراتژی بسیار است. با این حال، در دراز مدت، به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام و اطمینان از رشد صفحه کسب و کار اینستاگرام شما سودمند است.

اگر به یاد داشته باشید که تعادل بین کمیت و کیفیت را نیز حفظ کنید، مفید خواهد بود. به عبارت ساده، کیفیت محتوای اینستاگرام شما به خاطر ارسال ویدیوهای بیشتر نباید کاهش یابد.

دلیل شماره 2: شما به نظرات پاسخ نمی دهید

وقتی یک فالوور اینستاگرام روی یکی از پست های شما نظر می دهد، انتظار می رود که به کامنت پاسخ دهید. مطمئناً پاسخ دادن اجباری نیست. با این حال، اگر در تمام پست‌های خود به نظرات پاسخ ندهید،

احتمالاً فالوورهای شما شما را به عنوان فردی که برایشان اهمیتی ندارد درک می‌کنند. در چنین سناریویی، این احتمال وجود دارد که صفحه شما آنفالو شود. فالوورهای بالقوه نیز ممکن است از دنبال کردن صفحه اینستاگرام شما کوتاهی کنند، اگر ببینند که شما به سختی زحمت پاسخ دادن به نظرات را می‌دهید.

اینستاگرام در هسته خود همچنان یک پلتفرم شبکه اجتماعی است. بنابراین، حتی اگر در زندگی واقعی یک پروانه اجتماعی نیستید، باید تلاش کنید تا به فالوورهای اینستاگرام خود نشان دهید که به حرف های آنها اهمیت می دهید.

چگونه این اشتباه را اصلاح کنیم:

رفع این اشتباه بسیار آسان است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع به پاسخ دادن به نظرات و پیام های ارسال شده توسط دنبال کنندگان خود کنید. هرچه بیشتر به نظرات فالوورهای خود پاسخ دهید، احتمال اینکه صفحه کسب و کار شما توسط الگوریتم اینستاگرام به عنوان صفحه ای فعال، جذاب و قابل بحث در نظر گرفته شود، بیشتر می شود.

در نهایت، این منجر به این خواهد شد که الگوریتم صفحه شما را جلوتر از صفحاتی که در طاقچه شما پاسخگو نیستند، تبلیغ کند.

اگر در حال حاضر فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارید، ممکن است پاسخ دادن به هر نظر به صورت جداگانه برای شما سخت باشد. شما می توانید در چنین سناریویی پست های مفصلی ایجاد کنید و از فالوورهای خود برای ارسال نظرات خود تشکر کنید.

توصیه می‌کنیم یک یا دو بار در هفته چند ساعت وقت صرف کنید و فقط به نظرات پاسخ دهید.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

دلیل شماره 3: اولین برداشت صفحه شما بد است

صفحه کسب و کار اینستاگرام شما باید تأثیر درستی در ذهن مخاطبان هدف شما بگذارد. در این صورت، صفحه شما تضمین می‌شود که فالوورهای بیشتری دریافت کند، که برای موفقیت اینستاگرام حیاتی است.

با این حال، اگر اینطور نباشد، این احتمال وجود دارد که مخاطبان هدف شما به دنبال چیز دیگری باشند. اما چه چیزی اولین تأثیر صفحه شما را در ذهن مخاطب ایجاد می کند؟ پاسخ این سوال در اولین چیزی است که کاربران هنگام بازدید از صفحه اینستاگرام شما می بینند.

به طور معمول، عناصر صفحه اینستاگرام شما که برای اولین بار هنگام بازدید کاربر قابل مشاهده هستند عبارتند از:

عکس پروفایل صفحه شما
نام و نام کاربری
بخش بیو
به بیان ساده، اگر حتی با یکی از این عناصر مشکلی وجود داشته باشد، مطمئناً اولین تصور بدی ایجاد می کند.

چگونه این اشتباه را اصلاح کنیم:

بهترین راه برای ایجاد یک برداشت اول عالی، بهینه سازی عناصری است که به آنها اشاره کردیم. برای شروع، عکس نمایه صفحه شما باید با کیفیت و شفاف باشد. به یاد داشته باشید که عکس های پروفایل اینستاگرام دایره ای هستند. صفحه کسب و کار شما نیز باید دارای یک نام قابل شناسایی و منحصر به فرد باشد.

در آخر، به محتوای بخش بیو خود توجه کنید. در حالی که اینستاگرام فقط به بخش‌های بیو اجازه می‌دهد 150 کاراکتر داشته باشند، اگر در نوشتن آن مهارت داشته باشید، می‌توانید کارهای زیادی در محدوده تعیین‌شده انجام دهید. بایوس های خوب نوشته شده هرگز تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

بخش بیو همچنین به شما امکان می دهد پیوندهای قابل کلیک و دکمه های فراخوان را درج کنید. بنابراین، از این ویژگی ها نهایت استفاده را ببرید.

دلیل شماره 4: شما از هشتگ استفاده نمی کنید

هشتگ ها نقش مهمی در اینستاگرام دارند. قرار دادن آنها در پست های خود باعث می شود که کاربران بیشتر آنها را پیدا کنند. بنابراین، اگر فالوورهای اینستاگرام شما در حال افزایش نیستند، استفاده نکردن از هشتگ ممکن است یکی از دلایل آن باشد.
اگر قبلاً در هیچ یک از پست‌های خود از هشتگ استفاده نکرده‌اید، ممکن است از انجام آن برای اولین بار کمی احساس ناراحتی کنید. با این حال، هنگامی که به آن دست پیدا کردید، در نهایت بر هنر استفاده از هشتگ های مناسب برای همه پست های خود مسلط خواهید شد.

چگونه این اشتباه را اصلاح کنیم:

منظور ما از هشتگ های «درست»، هشتگ های مرتبط است. به یاد داشته باشید، اگر مخاطبان هدف شما ببینند که پست های شما هیچ ارتباطی با هشتگ هایی که استفاده کرده اید ندارد، تحت تاثیر قرار نمی گیرند. حتی برخی از صفحات اینستاگرام به دلیل استفاده از هشتگ های نامربوط گزارش شده اند.

همچنین، استفاده از هشتگ‌ها ضروری است تا زیرنویس پست‌های شما فشرده و شلوغ به نظر نرسد. اگرچه اینستاگرام اجازه 30 هشتگ در هر پست را می دهد، ما 3 تا 5 هشتگ برای هر پست را توصیه می کنیم.

دلیل شماره 5: شما بیش از حد تهاجمی تبلیغ می کنید

تبلیغات تهاجمی در یک مقطع زمانی کار می کرد. با این حال، به دلیل استفاده روزافزون از مسدود کننده های تبلیغات، آن روزها مدت هاست که از بین رفته اند. امروزه تبلیغات در همه جا حتی در اینترنت وجود دارد. در چنین سناریویی، کاربران اینترنت تمام تلاش خود را می کنند تا از تبلیغاتی که به طور مکرر ظاهر می شوند دوری کنند.

اگر در نحوه تبلیغ کسب و کار و محصولات و خدمات آن بسیار پرخاشگر بوده اید، وقت آن است که چند قدم به عقب بردارید. در حالت ایده آل، استراتژی تبلیغاتی شما در اینستاگرام باید ظریف باشد. مخاطبان هدف خود را از کسب و کار و پیشنهادات آن آگاه کنید، اما آنها را آزار ندهید.

چگونه این اشتباه را اصلاح کنیم:

تبلیغات ظریف بیش از آنکه سبک باشد نیاز به محتوا دارند. به عنوان مثال، اگر یک ژاکت می فروشید، باید از پست های تبلیغاتی خود با عنوان هایی پشتیبان تهیه کنید که به مخاطبان هدف شما بگوید چرا باید آن را بخرند. این رویکرد بسیار ظریف‌تر در مقایسه با رویکردی است که در چهره مخاطبان خود به آنها می‌گویید که کت را بخرند، بدون اینکه دلیل مناسبی برای این کار داشته باشند.
پست های تبلیغاتی شما نیز باید کمی تخیلی باشد. این احتمالا باعث جذابیت بیشتر پست‌ها می‌شود که منجر به لایک‌ها و نظرات بیشتر می‌شود.

دلیل شماره 6: صفحه کسب و کار شما و پست های آن فاقد اعتبار هستند

برای رشد طولانی مدت در اینستاگرام، صفحه کسب و کار شما باید معتبر باشد. شما در ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطب هدف خود بدون اصالت شکست نخواهید خورد. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که با تظاهر به چیزی که نیستید، دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

برای اینکه بدانید صفحه اینستاگرام شما فاقد اعتبار است یا خیر، باید چند سوال از خود بپرسید. به عنوان مثال، آیا زیرنویس‌های شما روباتیک هستند؟ آیا عکس های شما مصنوعی به نظر می رسند و بیش از حد پردازش شده اند؟ آیا صرفاً برای افزایش تعداد فالوورها خریداری کرده اید؟ اگر پاسخ به این سؤالات مثبت است، باید تغییرات خاصی ایجاد کنید.

چگونه این اشتباه را اصلاح کنیم:

برای شروع، زیرنویس‌های شما باید ارگانیک باشند. همچنین باید از محتوای تبلیغاتی خود با عکس‌ها و ویدیوهایی که به دنبال‌کنندگانتان نگاهی اجمالی به کارهای پشت صحنه کسب‌وکارتان می‌دهد، نسخه پشتیبان تهیه کنید. این جنبه معتبر کسب و کار شما را به مخاطبان هدف شما متصل می کند، که باعث می شود کسب و کار شما برای آنها قابل اعتمادتر به نظر برسد.

اگر از خرید فالوور در قالب ربات نیز خودداری کنید، کمک خواهد کرد، زیرا چنین اقداماتی منجر به موفقیت طولانی مدت اینستاگرام نمی شود. همچنین در صورتی که مدیران اینستاگرام متوجه شوند که صفحه شما ربات محور است، می توانید با اقدامات سختگیرانه روبرو شوید.

نتیجه

بنابراین، شما آن را دارید – 6 دلیل که فالوور اینستاگرام شما راکد شده است. اگر می‌خواهید رکود را به پایان برسانید، در حالت ایده‌آل باید روش‌های اصلاحی را که ذکر کرده‌ایم در اسرع وقت اجرا کنید.
همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار نرم‌افزاری مانند MrInsta، فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید تا کاربران بتوانند فالوور اینستاگرام بخرند. MrInsta فقط با فالوورهای واقعی معامله می کند، به این معنی که شما هیچ نگرانی از به مشکل خوردن با مدیران اینستاگرام ندارید. بنابراین، اگر صفحه اینستاگرام شما در به دست آوردن فالوور، لایک و کامنت جدید پیشرفت چندانی نکرده است، MrInsta سرویسی است که باید در نظر بگیرید.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه