چگونه در سال 2021 از الگوریتم اینستاگرام پیشی بگیریم؟

چگونه در سال 2021 از الگوریتم اینستاگرام پیشی بگیریم؟
چگونه در سال 2021 از الگوریتم اینستاگرام پیشی بگیریم؟

الگوریتم اینستاگرام همیشه در حال پیشرفت است. این یک جنایتکار گرسنه است که سعی می کند زمان برنامه را بیشتر و بیشتر از افرادی که آنلاین نشسته اند بدزدد. این تضمین می کند که کاربران آنلاین به صورت دوره ای تبلیغاتی را مشاهده می کنند که به درآمد هنگفت آن کمک می کند.

بنابراین به عبارت ساده تر، هر حساب کاربری یا کاربری که به الگوریتم کمک می کند تا زمان بیشتری را برای کاربر به دست آورد، بیشترین سود را خواهد برد. این می تواند از محتوای جذاب، حلقه ها، پست های چرخ و فلک یا حتی IGTV باشد. از نظر روشی، هر چیزی که فالوورهای شما را مجذوب خود نگه دارد و نرخ تعامل بالاتری را با لایک ها، نظرات، اشتراک گذاری ها و ذخیره ها تحریک کند، این کار را انجام می دهد.

اما دقیقاً چه کاری باید انجام دهید تا توجه آن را جلب کنید؟ و چگونه می‌توانید یک مکان دنج را در فهرست ویژگی‌های بسیار خامه‌ای آن پیدا کنید؟ قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، بیایید انواع کاربران و آمار اولیه مربوط به آن را درک کنیم.

اینستاگرام 11 سال پیش سفر خود را آغاز کرد و تا به امروز حتی یک بار هم شاهد کاهش آمار کاربران خود نبوده است. با نزدیک شدن به پایان سرنوشت‌ساز سال 2020، این اپلیکیشن شاهد رکورد خیره‌کننده 1.074 میلیارد کاربر بود که هر ماه با این پلتفرم درگیر بودند. درباره پایانی باشکوه برای یک سال فاجعه بار صحبت کنید. اما این نیست. همچنین گفته می شود که با توجه به اینکه اینستاگرام از نظر فنی یک اپلیکیشن موبایلی است، ششمین وب سایت پربازدید در جهان است.

این حقایق نشان می دهد که کسب درآمد ثابت چقدر ساده و در عین حال به همان اندازه رقابتی می تواند باشد. به عنوان فردی که به دنبال افزایش دسترسی و کسب و کار خود از طریق اینستاگرام است، انطباق با آخرین روندهای آن به همراه الگوریتم های پیچیده طراحی شده آن باید از اهمیت اساسی برخوردار باشد.

تأثیرگذاران سبک زندگی و مد، افراد مشهور، فروشگاه‌های آنلاین، صفحات آشپزی، حساب‌های سفر و عکاسی چند مورد از صدها دسته‌بندی موجود در این اکوسیستم بزرگ هستند. سرعت نگران‌کننده‌ای که این پلتفرم در حال رشد است، علاوه بر عدم اطمینان ناشی از همه‌گیری، باعث می‌شود افراد بیشتری به این نوع زندگی شبه از پیش ساخته باور کنند. بنابراین اگر ذهن خلاقی دارید (یا نه، مهم نیست – هر کسی می‌تواند اینجا برنده شود!!) و آخرین الگوریتم برای شما خوب نبوده است، چند تغییر زیر مطمئناً به شما کمک می‌کند تا اوضاع را زنده کنید. پایان.

اما پیشی گرفتن از جدیدترین الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 یک بازی کودکانه نیست. سطوحی برای آن وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که تا انتها دنبال کنید تا بهترین نتایج را بگیرید. خوب، در اینجا می رویم:

1. قرقره ها هنجار جدید هستند.

حلقه‌ها یا #Instagramreels در زمان اوج همه‌گیری منتشر شدند و تقریباً فوراً شعله‌ور شدند. این ویدیوهای کوچک 30 ثانیه ای بیش از هر چیز دیگری در اینستاگرام در حال حاضر خلاقیت و محتوا را شامل می شود. اساساً، الگوریتم اینستاگرام با مطالعه علایق کاربران بر اساس لایک‌های آن‌ها، محتوای جذاب و تعامل بین کاربران دیگر کار می‌کند. این برنامه بر میزان زمان صرف شده در برنامه نظارت می کند و یک نمایه مجازی برای هر کاربر ایجاد می کند تا دقیقاً نیازها و علایق آنها را برآورده کند.

قرقره‌ها می‌توانند هر چیزی باشند، از چالش‌ها، کارهای DIY گرفته تا قطعه‌های رقص، ویدیوهای غذا/سفر و غیره. این کاملاً به جایگاه شما بستگی دارد. اگر قرقره های شما کاملاً موفق هستند و پوشش زیادی پیدا می کنند، شانس بیشتری برای برجسته شدن در صفحه کاوش دارید. پوشش به معنای لایک، ذخیره، اشتراک‌گذاری، نظرات و غیره است. این کار پیدا کردن افراد همفکر بیشتر و ایجاد هجوم عظیم (تکرار می‌کنم) از فالوورها است. هر روز یا حداقل هر 2 تا 3 روز یک حلقه بسازید تا مطمئن شوید که دنبال کنندگان شما به طور منظم با شما در ارتباط هستند.

2. داستان های جذاب.

همانطور که همه ما می دانیم استوری ها برای هر کسی که می تواند مطالب روزانه خود را به صورت آنلاین با سایر کاربران به اشتراک بگذارد. این همان پلیور است که هرگز دور نمی اندازید، حتی وقتی می دانید که بیش از حد از آن استفاده شده است. استوری های اینستاگرام راهی عالی برای تعامل با مخاطبان شماست زیرا این الگوریتم به طور فعال نظرات و dm (پیام های مستقیم) شما را نظارت می کند. به علاوه، استوری ها جایگزین بسیار خوبی برای پست ها هستند و درصد بیشتری از تعامل کاربران را نشان می دهند.

تبلیغات معمولاً هنگام انتقال بین داستان های مختلف ظاهر می شوند. وقتی یک رشته استوری پست می‌کنید، فالوورهای شما را روی «گرام» می‌چسبانید و هر حسابی که به IG کمک کند زمان کاربر بیشتری را افزایش دهد، همانطور که قبلاً ذکر کردم، پاداش زیادی دریافت می‌کند.

علاوه بر اینکه کاربران را اشغال می کند، یک شخصیت فعال از شما/صفحه شما به صورت آنلاین نیز ایجاد می کند. این به دسترسی بیشتر و تغییر پیوسته مخاطبان شما کمک می کند. بنابراین، نکات کلیدی این است که استوری ها را به طور مکرر پست کنید، اگر نه روزانه. نیازی به خلاقیت نیست مرتبط بودن بیشتر از خلاقیت به فروش می‌رسد، پس خودتان باشید و بدون فکر دوم پست کنید.

3. دسته IG تعاملی

آیا متوجه شده اید که هنگامی که با یک کاربر خاص به صورت آنلاین تعامل برقرار می کنید، فوراً در همه جا بیشتر از آن صفحه/فرد را به شما نشان می دهد؟ اینجوری کار میکند. وقتی از طریق داستان‌ها از طریق واکنش‌ها یا پاسخ‌ها شبکه می‌کنید، الگوریتم تعامل شما را پیگیری می‌کند و یک حلقه دوست شبه ایجاد می‌کند که گمان می‌رود دوستان نزدیک شما باشند. بنابراین به طور خودکار هرکسی که بیشترین تعامل را با آنها داشته اید در اولویت قرار می گیرد. وقتی برنامه را باز می‌کنید، محتوای آنها (اعم از پست‌ها، داستان‌ها یا حلقه‌ها) همیشه اول نشان داده می‌شود.

اکنون می خواهیم فالوورهایمان حداقل به نحوی با ما تعامل داشته باشند تا محتوای ما ابتدا در فید آنها نمایش داده شود. تنها یک راه برای انجام آن وجود دارد. به آن دی‌ام‌های شبح‌شده، نظرات روی پست‌ها، حلقه‌ها و IGTV‌های شما، مردم پاسخ دهید. این یک کار خسته کننده است اما ارزش زیادی دارد. به یاد داشته باشید که در صفحات دیگر کاربران نیز پاسخ/نظر دهید.

هنگامی که این فرآیند مکانیکی را شروع کردید، الگوریتم حلقه های نزدیکی را برای دنبال کنندگان شما و همچنین خودتان ایجاد می کند. این اساسا راه را برای تعامل بیشتر کاربر در صفحه شما هموار می کند.

 

چگونه در سال 2021 از الگوریتم اینستاگرام پیشی بگیریم؟
چگونه در سال 2021 از الگوریتم اینستاگرام پیشی بگیریم؟

4. جایگاه خود را ایجاد کنید.

یک پیشرفت کلیدی برای سازندگان محتوای کوچک یا کسب و کارهای کوچک این بود که همه آنها دارای جایگاه ویژه ای بودند. با پایان سال 2020، رونق گسترده ای در بخش خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیک در اینستاگرام رخ داده است. تعداد کسب و کارهای کوچک با افزودن ویژگی های جدید مانند صفحات کسب و کار محلی اینستاگرام، خرید و غیره به سطح فوق العاده ای افزایش یافته است.
این یک رقابت جدی است. این احتمال وجود دارد که قبلاً شخص دیگری به صورت آنلاین وجود داشته باشد که همان محصول/خدمات شما را می فروشد. بنابراین در چنین مواقعی که همه در تلاش هستند نشان خود را بگذارند، ایجاد جایگاه خود بسیار مهم است.

این می تواند چیزی شبیه به یک پس زمینه فرهنگی، قومی یا قدیمی باشد. روی آن قسمت از محصول/خدمت خود تمرکز کنید و آن را تا حد ممکن تبلیغ کنید. امروزه مصرف کنندگان در جستجوی محصولاتی هستند که منحصر به فرد یا مدت ها فراموش شده اند. به سادگی می‌توان به وضعیت فعلی اشاره کرد که مد وینتیج همراه با کرست و کیف‌های باگت در قلمرو مد در حال بازگشت بزرگی است.

این یک واقعیت آشکار است که الگوریتم اینستاگرام به نفع همه کسانی است که از آخرین ویژگی های خود استفاده می کنند. بنابراین حلقه ها، پست ها و داستان های فراوان بسازید. گهگاه تخفیف های کوچکی برای جذب کاربران جدید ارائه دهید و بدون شک قادر خواهید بود از این الگوریتم حیله گر غلبه کنید.

5. زیرنویس های میکرو وبلاگ نویسی

وقتی به اینفلوئنسرها اشاره می کنیم اولین چیزی که به ذهنمان می رسد صفحه فعال آنهاست. آیا دقت کرده اید که اکثر اینفلوئنسرهای سفر، غذا و سبک زندگی که دنبال می کنید، زیر پست هایشان زیرنویس های بسیار طولانی دارند؟ این به عنوان میکرو وبلاگ نویسی شناخته می شود. این نوعی ارتباط است که تضمین می کند کاربران زمان بیشتری را برای محتوای خود صرف می کنند که به طور غیر مستقیم منجر به زمان بیشتری در برنامه می شود. بنابراین، مهارت های نوشتاری را تقویت کنید و زمان بیشتری را در وبلاگ نویسی میکرو سرمایه گذاری کنید.

برای پست‌های جایگزینی که در صفحه شما بالا می‌روند، زیرنویس‌های طولانی و مرتبط ایجاد کنید. این می تواند یک روال ساده صبحگاهی یا فرآیند مشارکتی پشت عکس گرفته شده شما باشد. حتی می توانید افکار خود را در مورد برخی موضوعات غیرسیاسی به اشتراک بگذارید و از فالوورهای خود در مورد آن بخواهید. آن را ساده و جذاب نگه دارید.

6. پست چرخ فلک، IGTV

یکی دیگر از ویژگی هایی که اینستاگرام را کاربرپسندتر کرد، قرار دادن پست های چرخ و فلک بود. اگر نمی‌دانید پست‌های چرخ فلک چیست، از نظر فنی مجموعه‌ای از حداکثر 10 عکس است که الگوریتم به شما اجازه می‌دهد در یک پست آپلود کنید. این ترفند دیگری است که افراد بیشتری را به ماندن در برنامه جذب می کند. با زیرنویس‌های جذاب و پست‌های چرخ و فلک، مطمئناً به نرخ تعامل کاربر بالاتری در صفحه خود خواهید رسید.

7. زمان بندی همه چیز است

حتی با وجود تمام نکات کلیدی ذکر شده، سازندگان کوچک و بزرگ در اینستاگرام با دسترسی و فالوورها دست و پنجه نرم می کنند. این به دلیل 3 واقعیت است: زمان، ثبات و فراوانی. گفته می شود که کاربران اینستاگرام در ساعات خاصی در طول روز فعال تر هستند. ا

گر در زمانی غیر از ساعات اوج ارسال پست کنید، محتوای شما در دریای پست‌های دیگر گم می‌شود و هرگز به آن چیزی که مد نظر شما بود، نخواهد رسید. بنابراین بیشتر دنبال کنندگان خود را در زمان اوج آنلاین خود دریابید و دقیقاً در آن ساعات پست ارسال کنید. جکپات! حتی اگر یک پست نامرغوب باشد، آستانه معینی از لایک، بازدید، اشتراک گذاری و کامنت دریافت می کند.

8. ثبات کلید است.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، ثابت قدم بمانید زیرا کلید هر زمینه‌ای در زندگی است. اگر روزانه یا حداقل به صورت متناوب پست نگذارید، تمام کار سخت را از دست خواهید داد.

بنابراین به خاطر داشته باشید که یک صفحه فعال یک صفحه شکوفا است. تو متوجهش شدی!

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه