اینستاگرام  _ راه های برتر برای جلب نظر بیشتر افراد در مورد پست های اینستاگرام شما

راه های جلب نظر بیشتر افراد پست اینستاگرام
راه های جلب نظر بیشتر افراد در پست های اینستاگرام

اینستاگرام بعد از فیس بوک پرکاربردترین شبکه اجتماعی است. با الگوریتم هایی که دائما در حال اصلاح هستند ، مهم است که بازاریابان و تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی به این روند ادامه دهند ، بنابراین در تغییر جزر و مد گم نمی شوند. یک استراتژی مناسب برای خود بیابید و همچنان که اینستاگرام الگوریتم خود را به روز می کند ، آن را به روز کنید. استراتژی شما باید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام برای شما به ارمغان بیاورد ، تعامل خود را افزایش داده و بخش نظرات خود را زنده کند. به زبان ساده ، هرچه میزان تعامل بیشتری در یک پست دریافت کنید ، اینستاگرام بیشتر شما را می شناسد و ارتقا می دهد.

توضیح الگوریتم جدید

الگوریتم اینستاگرام از زمانی که از تغذیه گاهشمار معروف و بسیار مورد علاقه فاصله گرفت ، سوالات و نگرانی های بسیاری را در بین تأثیرگذاران و کاربران ایجاد کرده است.

  • اینستاگرام به مردم نشان می دهد که فکر می کنند بیشتر به دیدن آن علاقه دارند. هرچه بیشتر اینستاگرام فکر کند که یک کاربر با پست شما ارتباط برقرار می کند ، بیشتر در فید خود ظاهر می شود. وقتی مرتباً پست می گذارید ، محتواهای شما به احتمال زیاد جذابیت بیشتری پیدا می کند. میزان تعامل کاربران به اینستاگرام می گوید که مردم به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. این سیگنال های مثبت را به الگوریتم می فرستد ، دید شما را افزایش می دهد و فرصت های بیشتری برای تعامل به شما می دهد.
  • اینستاگرام به موقع بودن علاقه دارد. به دنبال جدیدترین و جالب ترین پست برای نشان دادن کاربران است. با مشاهده بینش های خود می توانید این مورد را هک کنید. با توجه به مشارکت مخاطبان و فعال ترین ساعات ، بهترین زمان ارسال را پیدا کنید. اگر در زمانی پست می کنید که اکثر دنبال کنندگان شما آنلاین هستند ، به محتوای خود فرصتی برای مبارزه می دهید.
  • اینستاگرام به کاربرانی ترجیح می دهد که وقت بیشتری به آنها اختصاص دهند. به عنوان پلتفرم رسانه های اجتماعی که از قابلیت دید برخوردار است ، اینستاگرام می خواهد حضور شما را تقویت کند اگر پست های شما کاربران را ترغیب کند زمان بیشتری را در این پلتفرم بگذرانند.

در مورد الگوریتم جدید ، نظرات اینستاگرام مهمترین شکل تعامل است. بخش نظرات این است که چگونه می توانید با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید و حتی آنها را مجبور به تبلیغ محصولات خود کنید. هنگامی که صحبت از ایجاد رابطه با پیروان شما می شود ، اهمیت زیادی دارد و به این ترتیب اعتماد آنها را جلب می کنید.

بخش نظرات اینستاگرام یکی از ارزشمندترین بسترهایی است که می توانید از آن برای تعامل و تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید. علاوه بر این ، یک بخش کامنت های جذاب نیز به عنوان اثبات اینکه شما دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام دارید ، عمل می کند. با قوی شدن الگوریتم جدید ، فقط ارسال هر روز برای حفظ ارتباط در حوزه اجتماعی کافی نیست. ا

گر خواستگاری همان چیزی است که شما دنبال آن هستید ، باید هنگام پست در فید خود عادت های جدیدی را اتخاذ کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید از آنها برای حرکت در الگوریتم جدید استفاده کنید و در عین به دست آوردن پیروان جدید ، همچنان مرتبط باشید.

قبل از وارد شدن به استراتژی های جذب نظرات بیشتر ، بیایید چند مورد را که ابتدا باید برای افزایش دید خود انجام دهید ، بررسی کنیم:

  • رفتن به یک حساب عمومی

کاربران جدید فقط در صورتی می توانند محتوای شما را پیدا کنند که نمایه شما عمومی باشد.

  • اعلان های فشار را فعال کنید

این اعلان ها به شما کمک می کند تا به سرعت به تعاملاتی که در پست خود دریافت می کنید پاسخ دهید. به یاد داشته باشید که تنها زمانی می توانید پیروان خود را حفظ کنید که با آنها در ارتباط باشید.

  • محتوای جذاب و جذاب

مردم درباره محتوایی که برای آنها جالب نیست اظهار نظر نمی کنند. خوراک خود را جالب و تازه نگه دارید.

  • تقویم تحریریه تهیه کنید.

زمان ارسال خود را هوشمندانه انتخاب کنید. به موقع بودن عامل بزرگی در الگوریتم جدید است. قبل از ارسال ، بینش ها و فعالیت مخاطبان را بررسی کنید.

استراتژی هایی که نظرات بیشتری را به خود جلب می کند.

بیایید وارد استراتژی هایی شویم که نظرات شما را تقویت می کند:

1. به نظرات پاسخ دهید

پاسخ دادن به نظرات نه تنها مؤدبانه است، بلکه در را برای نظرات بیشتر و در نتیجه تعامل بیشتر باز می کند. هرچه تعداد نظرات روی پست شما بیشتر باشد، یک کاربر معمولی احتمال بیشتری دارد که از پست شما سر بزند و با آن پست تعامل کند، حتی یک نظر خود را اضافه کند. پاسخ دادن به نظرات همچنین به شما امکان می دهد بین خود و مفسر مکالمه ایجاد کنید. این باعث می‌شود در حین بالا بردن نامزدی با شخصیت ظاهر شوید.

2. یک مسابقه یا هدیه برگزار کنید

میزبانی هدیه یک راه سرگرم کننده برای جلب نظر پیروان در مورد پست های شما است. پست های بعدی شما باید هدیه را تبلیغ کند و از فالوورها بخواهید که با نظر دادن و تگ کردن دوستان خود وارد شوند. این نه تنها باعث افزایش تعداد نظرات در پست شما می شود، بلکه کاربران جدیدی را نیز به نمایه شما هدایت می کند.

شما می توانید قوانین هدیه خود را تعیین کنید. یک راه هوشمندانه برای میزبانی این است که مسابقه را در مورد کاربران خود ایجاد کنید. از آنها بخواهید یک تصویر را دوباره ایجاد کنند، یا چیزی را در نمایه خود پست کنند و شما را تگ یا منشن کنند. این باعث می شود که فالوورهای شما احساس کنند درگیر هستند در حالی که تمرکز روی شما باقی می ماند.

استراتژی هایی که نظرات بیشتری را جلب می کند.
استراتژی هایی که نظرات بیشتری را جلب می کند

3. میزبانی تصاحب اینستاگرام را بر عهده بگیرید.

تصرفات اینستاگرام راهی عالی برای همکاری با دوستان و همفکران تأثیرگذار است. خریدهای جدید محتوای تازه را به نمایه شما معرفی می کند ، کاربران جدیدی را جذب می کند و تعامل بیشتری ایجاد می کند. به خصوص اگر میهمان دلخواه شما از قبل دنبال کنندگان پر جنب و جوش خود را داشته باشد. تصاحب اینستاگرام شامل یک کاربر است که مدت زمان از پیش تعیین شده تغذیه شما را بر عهده می گیرد. این می تواند یک ساعت ، یک روز یا حتی یک هفته باشد. تصرفات نظرات بیشتری ایجاد می کند و پیروان هر دو نمایه را درگیر می کند.

4. از افراد بخواهید به طور خلاقانه در نظرات شرکت کنند.

یک راه آسان برای دریافت نظرات بیشتر ، درخواست نظرات بیشتر است. شما می توانید این کار را با دستور کلاسیک “نظر بدهید!” یا خلاقیت بیشتری را انتخاب کنید. محتوایی که در اینستاگرام ارسال می کنید باید به اندازه کافی برای اشتراک گذاری و جذاب باشد.

با طرح س questionsال در زیرنویس های خود ، جذابیت را افزایش دهید. این باعث می شود کاربران با افکار و نظرات خود پاسخ دهند. یک س simpleال ساده “آیا موافق هستید؟” یا “نظر شما چیست؟” کافی است. شما می توانید با ارسال یک عکس به دنبال آن “در زیرنویس این!” آن را جالب تر کنید.

5- چیزی تحریک آمیز ، خنده دار یا شگفت انگیز ارسال کنید.

ویروسی ترین لحظات اینترنتی ناشی از محتواهایی است که باعث برانگیختن احساسات برانگیزنده مانند پیش بینی ، تعجب ، کنجکاوی و عدم اطمینان می شود. دنبال کنندگان شما با پست هایی که به نظرشان کنجکاو ترین و قابل تامل است تعامل خواهند داشت. که در بیشتر موارد ، چیزی خنده دار ، شگفت آور ، غیر متعارف یا تحریک آمیز است.

در میان این لحظات ویروسی همچنین پست هایی وجود داشت که احساسات شادی را تحریک می کرد. اطمینان حاصل کنید که پست های شما احساساتی را القا می کند – به حدی که دنبال کنندگان شما مجبور می شوند افکار خود را در مورد آن در بخش نظرات اضافه کنند. این نوع پست ها نباید مخصوص برند شما باشد. محتواهایی که برای مخاطبان گسترده تر لذت بخش است ، احتمالاً نظرات بیشتری را به خود جلب می کند.

6. بازی هشتگ خود را بالا ببرید.

هشتگ های طاقچه راه خوبی برای ایجاد جامعه ای است که با نام تجاری شما شناخته می شود. این همچنین نظرات مربوط به اینستاگرام را ایجاد می کند. استفاده از هشتگ های خاص برای محتوای شما نیز به شما کمک می کند رتبه بالاتری داشته باشید و به افراد اجازه دهید با سهولت بیشتری با استفاده از مرورگر هشتگ شما را پیدا کنند. وقتی از هشتگ های مرتبط استفاده می کنید ، پست شما به مراتب بیشتر در برگه کاوش ظاهر می شود و به دنبال کنندگان جدید بالقوه اجازه می دهد شما را کشف کنند.

اینفلوئنسرها و کاربران از اظهارنظر در مورد پست هایی که با آنها آشنا هستند و به آنها علاقه مند هستند ، الهام می گیرند. از دنبال کنندگان خود بپرسید که چگونه #روزهای یکشنبه خود را جشن گرفتند ، هر پنجشنبه #TBT (پنجشنبه بازگردانی) یا چهارشنبه ها #WCW (Woman Crush Wednesday) ارسال کنید. به وقتی شروع به استفاده درست از هشتگ ها می کنید ، گزینه های شما بی پایان هستند.

7. ارسال فیلم

در سال 2016 تعداد افرادی که در اینستاگرام فیلم می بینند 40 درصد افزایش یافته است. ویدئوهای جذاب ارسال کنید تا فالوورها متوقف شوند و خود را در محتوای شما غوطه ور کنند. مطمئن شوید ویدیوی شما جذاب است و چیزی است که احساسات را برانگیخته است. وقتی صحبت از محتوای رسانه های اجتماعی می شود ، به احتمال زیاد ویدئوها نظرات را جلب می کنند.

8. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید.

داستانها راهی آسان برای تعامل با مخاطبان شما هستند. از زمان پیاده سازی داستان ها ، کاربران مانند پروانه ها به سمت شعله سوار شده اند. وقتی استوری ارسال می کنید ، فالوورهای شما تمایل پیدا می کنند تا تصویر شما را در بالای فید اینستاگرام خود کلیک کنند تا کنجکاوی خود را برآورده کنند. داستانها همچنین به شما این امکان را می دهند که مستقیماً با دنبال کنندگان خود با استفاده از نظرسنجی ، آزمونها ، انتخاب دکمه ها ، پرسش و پاسخ به س etc.الات و غیره قصه ها راهی ساده برای ایجاد یک جامعه قوی از فالوورهای وفادار باشند.

داستانها همچنین در مرورگر هشتگ و صفحه کاوش نشان داده می شوند. علاوه بر این ، می توانید پست های خود را در داستانها مجددا ارسال کنید و آنها را با یک سوال جالب برچسب گذاری کنید. این امر باعث افزایش دید می شود و در عین حال احتمال وجود قسمت پر از نظرات در پست مشترک را افزایش می دهد.

9. برندها ، افراد و مکانها را برچسب گذاری کنید.

با برچسب گذاری سایر کاربران در پست خود ، توجه آنها را جلب می کنید و محتوای شما در بسیاری از مکان های جدید و متفاوت ظاهر می شود. این امر شانس شما را برای کشف توسط کاربران جدید و دوستان آنها افزایش می دهد. نشان کردن مکان ها می تواند به افراد آن منطقه در یافتن شما کمک کند. اگر شما یک تجارت محلی را اداره می کنید ، این امر اهمیت بیشتری پیدا می کند. وقتی سایر مارک ها یا اینفلوئنسرها را برچسب گذاری می کنید ، حتی ممکن است با حساب هایی که برچسب گذاری کرده اید دوباره ارسال شوند. این شما را به مجموعه کاملاً جدیدی از دنبال کنندگان نشان می دهد.

ابتدا به تعامل فکر کنید. به عنوان یک شخصیت رسانه ای ، بازاریاب یا تأثیرگذار ، باید استراتژی خود را مطابق با تغییرات در الگوریتم رعایت کنید. پستهای خود را در زمان نخست برنامه ریزی کنید ، از داستانها استفاده کنید ، شخصیتها و مارکهای معروف را برچسب گذاری کنید ، از برچسب مکان استفاده کنید و غیره. همچنان تجزیه و تحلیل Instagram و ابزار بینش پیش فرض خود را بررسی کنید تا دیدگاه خود را در مورد زمان ، نحوه و چه چیزی ارسال کنید.

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه