چگونه تمرکز اینستاگرام بر روی ویدیو، بازی را برای اینفلوئنسرها تغییر خواهد داد؟

چگونه تمرکز اینستاگرام بر روی ویدیو، بازی را برای اینفلوئنسرها تغییر خواهد داد؟
چگونه تمرکز اینستاگرام بر روی ویدیو، بازی را برای اینفلوئنسرها تغییر خواهد داد؟

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان در حال حاضر اعلام کرد که از این پس بر روی محتوای ویدیویی تمرکز خواهد کرد. این مدت طولانی است که حدس زده می‌شود، اما اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس که زمانی محبوب بود، اکنون اولویت‌های خود را به سمت رقبا تغییر می‌دهد.

با افزایش محتوای ویدئویی کوتاه در سال‌های اخیر، اینستاگرام تصمیم گرفته است تا TikTok را با ویژگی‌های قرقره‌های خود مورد حمله قرار دهد. قرقره‌ها ویدیوهای دهه 30 در حالت‌های عمودی هستند که ساختاری مشابه ویدیوهای TikTok دارند.

ظهور عظیم TikTok دست اینستاگرام را وادار کرد تا نسخه مخصوص خود را از میزبانی ویدیوی کوتاه داشته باشد. این عالی است زیرا بسیاری از مردم اکنون مجبور نیستند برای مشاهده ویدیوهای کوتاهتر به برنامه دیگری سوئیچ کنند.

اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود، TikTok اکنون محدودیت خود را به جای مدت زمان ۱ دقیقه ای به ۳ دقیقه افزایش داده است. با توجه به اینکه هر دو پلتفرم دارای جمعیت‌شناسی با هم تداخل دارند، فقط یک مسئله زمان است که اینستاگرام نیز محدودیت‌های خود را افزایش دهد.

تماشای تایمز

از آنجایی که مردم زمان زیادی را روی قرقره ها صرف می کنند، به این معنی است که شما شانس بیشتری برای برندسازی در این بخش دارید. تبلیغات روی قرقره ها راهی عالی برای جذب فالوورهای بیشتر است. تنها با داشتن دهه 30 در اختیار شما، باید محتوایی تولید کنید که تعامل بسیار بالایی داشته باشد و سریع به اصل مطلب برسید.

 

برای اینفلوئنسرها چه معنایی دارد؟

با انتشار ویژگی های جدید به این معنی است که دسترسی و تعامل ارگانیک بالا خواهد بود. Reels اولین بار یک سال پیش معرفی شد و از آن زمان تاکنون بر بازار تسلط داشته است. فرمول کوتاه و شیرین برای اکثر افراد معجزه کرده است و شما به راحتی می توانید فقط با ارسال منظم قرقره ها، دنبال کننده بسازید.

قرقره ها شامل طیف گسترده ای از ابزارهای ویرایش ویدیو مانند کنترل های سرعت و جلوه های AR هستند. این آن را به یک قالب جدید و هیجان انگیز تبدیل می کند که در آن آسمان محدودیت دارد. همچنین به شما شانس رشد ارگانیک را می دهد که در زمان های اخیر کاهش یافته است. این نه تنها به شما امکان می‌دهد لایک‌ها و فالوورهای جدیدی دریافت کنید، بلکه به شما کمک می‌کند جامعه‌ای پیرامون خود بسازید. این خبر خوبی هم برای برندها و هم برای اینفلوئنسرها است. شما به راحتی می توانید از این ویژگی های جدید استفاده کنید و بدون هیچ مشکلی محتوای هیجان انگیز بسازید.

اگر حساب شما عمومی است، حلقه ها می توانند در صفحه کاوش دیگران ظاهر شوند که به شما شانس زیادی برای کشف شدن توسط افراد جدید می دهد. شما می توانید بدون تلاش زیاد به یک جمعیت جدید دسترسی پیدا کنید. ساخت قرقره آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. شما فقط باید آن را کوتاه و شیرین نگه دارید زیرا زمان زیادی برای توضیح چیزها ندارید. اینجاست که مهارت های ویدیویی و کپی رایتینگ شما مورد آزمایش قرار می گیرد.

در اینجا چند مورد وجود دارد که به شما کمک می کند مخاطبان بیشتری در اینستاگرام داشته باشید.

اگر در یوتیوب ویدیوهای طولانی‌تری مانند آن می‌سازید، ممکن است در ابتدا تنظیم کردن به یک ویدیوی کوتاه‌تر چالش‌برانگیز باشد. به قرقره هایی مانند تاثیرگذارترین دهه 30 طولانی ترین ویدیوهای خود فکر کنید. اینها تا حدی در دنیای امروز محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، زیرا به هیچ وجه در اطراف بوش قرار نمی گیرند.

موثرترین چیزهایی که می‌توانید روی آن‌ها بسازید، پرسش‌های متداول، درس‌های سریع، وصل کردن محصولات دیگر یا به‌طور کلی وبلاگ‌نویسی است. وبلاگ نویسی به عنوان یک روند در سال 2021 نیز به رشد خود ادامه می دهد، بهتر است سعی کنید و کمی در قرقره ها نیز وبلاگ نویسی کنید. مردم عاشق دیدن کارهایی هستند که دیگران انجام می دهند و تجربه های جالبی را تجربه می کنند.

به آن‌ها نگاهی اجمالی به دنیای شگفت‌انگیزتان در دهه 30 بدهید و بگذارید از شما وحشت کنند. به این ترتیب شما محتوای روزانه را دریافت می کنید و به راحتی می توانید خودتان روی الگوریتم قرار بگیرید.

چگونه تمرکز اینستاگرام بر روی ویدیو، بازی را برای اینفلوئنسرها تغییر خواهد داد؟
چگونه تمرکز اینستاگرام بر روی ویدیو، بازی را برای اینفلوئنسرها تغییر خواهد داد؟

حالت پرتره

از آنجایی که قرقره ها به شدت از TikTok استفاده می کنند، بهتر است که به صورت عمودی فیلم برداری کنید. این فرمت ویدیویی جدید است که به یک هنجار جدید تبدیل شده است. ویدیوهای عمودی در قرقره ها با صفحه نمایش مطابقت دارند و هیچ نوار سیاهی در جایی که قرار است ویدیو وجود داشته باشد وجود ندارد. این یک راه عالی برای فیلمبرداری از خودتان در حال انجام کارها و همچنین حضور در تمام صفحه است.

استفاده از تمام طول صفحه به بینندگان شما دیدگاه متفاوتی نسبت به چیزها می دهد و شما به راحتی می توانید با این موضوع ارتباط برقرار کنید.

افکت های صوتی و تصویری را اضافه کنید

چه جلوه های صوتی، متنی یا ویدیویی باشد، این تغییرات کوچک واقعاً می توانند حلقه های شما را زنده کنند. آنها می توانند قرقره های شما را بسیار جذاب تر و جالب تر کنند. چه افکت‌های واقعیت افزوده، فیلترها یا حتی آهنگ‌های محبوب، این موارد می‌توانند حلقه‌های شما را بی‌نهایت بهتر کنند.

از آنها تا حد ممکن استفاده کنید تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی توجه مردم را به خود جلب کنید. به یاد داشته باشید که حلقه‌ها فرمت‌های ویدیویی کوتاهی هستند و باید از همان ثانیه اول آن را جالب نگه دارید. اگر توجه افراد را جلب نکنید، به راحتی می توانید از دست بدهید.

با برندها و سایر تأثیرگذاران شریک شوید

شما می توانید با برندها شریک شوید تا محصولات و خدمات را به سبک خود تبلیغ کنید. از آنجایی که این یک تبلیغ پولی است، شما همچنین فرصتی برای نمایش محصول در زمان واقعی دارید. این یک راه عالی برای اعتبار بخشیدن به شخصیت آنلاین شما و ایجاد اعتماد در بین مردم است.

حتی می‌توانید با اینفلوئنسرهای دیگر همکاری کنید تا متقاطع‌هایی را به مخاطبان خود بیاورید که انتظارش را نداشتند. این کار را می توان با ویژگی Remix قرقره ها انجام داد. بازاریابی ویدئویی همچنان پادشاه است و شما باید آن را در حالی که دسترسی ارگانیک بالا است، بپذیرید.

ریمیکس

ویژگی Remix Reels یک راه عالی برای واکنش یا همکاری با افراد دیگر در برنامه است. می توانید از ویدیوی آنها استفاده کنید و یک ویدیوی موازی از شما در حال بازی در کنار آن داشته باشید. افرادی که کمدی کار می کنند از این ویژگی بسیار استفاده کرده اند و در آینده نیز به این کار ادامه خواهند داد. این یک روش جدید برای استفاده از ویدیوهای رسانه های اجتماعی و واکنش به افراد و محتوای آنها در برنامه است.

برچسب ها و هشتگ های مربوطه

فقط به این دلیل که این یک ویژگی جدید است، به این معنا نیست که اینستاگرام از پایه های اصلی قدیمی خود رها شده است. هشتگ‌ها و برچسب‌گذاری اکانت‌های مربوطه، بدون هیچ زحمتی، جذابیت مورد نیاز را برای شما به ارمغان می‌آورد و در آینده نیز همیشه مرتبط خواهد بود.

می‌توانید افراد یا برندها را در ویدیوی خود برچسب‌گذاری کنید و به احتمال زیاد حساب‌های برچسب‌گذاری شده پاسخ خواهند داد. این همچنین یک راه عالی برای کشف شدن توسط مشاغلی است که به طور کلی به بازاریابی تأثیرگذار علاقه دارند.

در IG Story و IGTV تبلیغ کنید

می توانید حلقه هایی بسازید که مقدمه ای کوتاه برای محتوای IGTV شما باشد. این یک راه عالی برای نگه داشتن افراد در کانال شما و همچنین باعث می شود که آنها برای مدت طولانی تری نیز بمانند. اگر ویدیوهای شما به اندازه کافی جذاب هستند، ممکن است به محتوای دیگر نیز نگاه کنند. به این ترتیب می توانید افراد بیشتری را در کانال خود نگه دارید.

تبلیغ قرقره های خود در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی ضروری است و می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند. اکثر مردم در یک پلتفرم رسانه اجتماعی فعال هستند. این بدان معنی است که اگر در چندین پلتفرم تبلیغ کنید، دید شما افزایش می یابد.

حلقه‌های خود را برای حداکثر تأثیرگذاری تبلیغ کنید تا بتوانید لایک‌های اینستاگرام و فالوورهای اینستاگرام بیشتری داشته باشید. اگر موارد ذکر شده در بالا را دنبال کنید، به دست آوردن فالوورهای واقعی اینستاگرام چندان سخت نیست.

ویدیوی اینستاگرام از زمانی که آنها تغییر خود را به سمت فرمت های ویدیویی به جای برنامه عکس قبلی اعلام کردند، موضوع بحث شهر بود.

روندها

مانند Reels، هرازگاهی یک روند یا روند دیگری در جریان است. شما باید این روندها را دنبال کنید و ویدیوهایی بسازید که به شما نشان می دهد این روند را انجام می دهید. خواه یک چالش رقص باشد یا حتی یک چالش ویدیویی با استفاده از این روندها برای جذب مخاطب، یک راه عالی برای جذب دنبال کنندگان جدید است.

فرهنگ جوانان به این گرایش‌ها مربوط می‌شود و می‌توانید در میان آن‌ها پایگاهی از طرفداران داشته باشید. اکثر افرادی که در شبکه های اجتماعی حضور دارند جوان هستند و به این گرایش ها علاقه مند هستند.

استفاده از برنامه های بازاریابی شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ

بسیاری از برندها برنامه های خود را برای بازاریابی در بازاریابی اجتماعی و اینفلوئنسر نیز دارند. شما باید سعی کنید در این برنامه ها شرکت کنید و برای فرصت های پولی ثبت نام کنید. نشان دادن آنچه شما باید به مردم ارائه دهید عالی است، اما دریافت پول برای آن فقط معامله را شیرین می کند.

به این ترتیب نه تنها پایگاه هواداران بهتری ایجاد می‌کنید، بلکه برای تمام زحمتی که برای محتوا انجام می‌دهید، پول دریافت می‌کنید. زمان آن فرا رسیده است که مردم به جنبه های رسانه های اجتماعی این پلتفرم ها احترام بگذارند و از آنها درآمد کسب کنند. تا خالقان نیز بتوانند زندگی مورد نظر خود را داشته باشند. ساختن ویدیوهای اینفلوئنسر و ویدیوهای زنده آسان نیست و باید به این حقایق توجه بیشتری شود.

اگر به دنبال هک‌های مرتبط با استراتژی و نحوه استفاده از ویژگی‌های جدید برای جذب فالوورهای بیشتر هستید، خوشحال می‌شویم به شما کمک کنیم. ما سال ها تخصص در راه حل های بازاریابی رسانه های اجتماعی داریم و کارشناسان ما بیش از حد مایل هستند که شما را در این سفر راهنمایی کنند.

ا دیدگاه

مدیریت
8 آبان , 1400

این مقاله به نظر شما چطور بود ؟

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه