تبلیغات اینستاگرام و چرا به آنها نیاز دارید

تبلیغات اینستاگرام و چرا به آنها نیاز دارید
تبلیغات اینستاگرام و چرا به آنها نیاز دارید

با افزایش محبوبیت اینستاگرام، جای تعجب نیست که برندها راه هایی را برای افزایش رشد کسب و کار از طریق این پلتفرم ارائه می کنند. نزدیک به یک سوم از پربازدیدترین استوری ها در اینستاگرام مربوط به مشاغلی است که 60 درصد از مردم محصولات جدید را در اینستاگرام کشف می کنند. ۷۵ درصد از کاربران اینستاگرام تمایل دارند پس از الهام گرفتن از یک پست اقدام کنند.

پتانسیل این پلتفرم برای ترغیب فالوورهای اینستاگرام برای اقدام بسیار زیاد است. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که از آن بهترین استفاده را می‌کنید. تبلیغات اینستاگرام می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام ممکن است به صورت پست یا استوری باشد که در فید کاربران اینستاگرام ظاهر می شود. آن‌ها توسط کسب‌وکار پرداخت می‌شوند و به دلیل برچسب «حمایت‌شده» با پست‌ها و داستان‌های معمولی متفاوت هستند.

ویژگی تبلیغات اینستاگرام در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد به کاربرانی دسترسی پیدا کنند که قبلاً فالوور اینستاگرام آنها نبوده‌اند.

تبلیغات اینستاگرام ممکن است انواع مختلفی داشته باشند و بسته به هدف تعیین شده می توانند شامل یک فراخوان برای اقدام مانند «بیشتر بدانید» یا «اکنون خرید کنید». هزینه چنین تبلیغاتی به عواملی مانند هدف گذاری، قالب تبلیغات، محل تبلیغات و همچنین زمان سال بستگی دارد.

صرف نظر از اینکه بودجه شما چقدر است، می توانید لایک اینستاگرام بیشتری دریافت کنید، تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام خود را افزایش دهید و با استفاده از تبلیغات اینستاگرام به اهداف تجاری خود برسید.

چه نوع تبلیغات اینستاگرامی وجود دارد؟
فرمت‌های تبلیغاتی زیادی در اینستاگرام وجود دارد که می‌توانند لایک‌های اینستاگرام و فالوورهای واقعی اینستاگرام را برای شما به ارمغان بیاورند.

هر یک از این انواع تبلیغات اهداف متفاوتی را ارائه می‌کنند و می‌توانند با دکمه‌های فراخوان برای دستیابی به هدف خاص استفاده شوند. انواع تبلیغات اینستاگرام عبارتند از:

تبلیغات داستانی

اینها تبلیغات تمام صفحه هستند که در بین استوری های کاربران اینستاگرام به گونه ای ظاهر می شوند که شبیه استوری های معمولی است و تجربه یکپارچه را به کاربران ارائه می دهند. با 500 میلیون کاربر که هر روز استوری ها را بررسی می کنند، این پتانسیل عظیمی را برای دستیابی به مخاطبان هدف شما ارائه می دهد.

این می تواند برای تحقق هدف افزایش دسترسی و تبدیل، ایجاد سرنخ، ترافیک، و بازدیدهای بیشتر ویدیو، و حتی برای ایجاد آگاهی از برند مورد استفاده قرار گیرد. دکمه Call to Action معمولاً از ویژگی «Swipe up» استفاده می‌کند و از کاربران می‌خواهد «اشتراک»، «بیشتر بدانید»، «ثبت‌نام»، «دریافت پیشنهاد» یا «اکنون خرید کنید». تصاویر داستانی باید 1080 x 1920 پیکسل باشند و نسبت تصویر 9:16 داشته باشند.

ویدئوهای داستانی می‌توانند تا 15 ثانیه با نسبت ویدئو حداکثر 9:16 و وضوح ویدئو حداقل 1080 در 1920 پیکسل باشند. 4 گیگابایت حداکثر حجم فایل برای ویدیوها است.

تبلیغات عکس

از چنین تبلیغاتی می توان برای نمایش محصولات و خدمات با استفاده از تصاویر چشم نواز استفاده کرد. این ها می توانند به صورت افقی یا مربعی باشند. تصاویر منظره باید 1200 x 628 پیکسل با نسبت تصویر 1.9:1 باشند. تصاویر مربعی باید دارای نسبت 1:1 و 1080 x 1080 پیکسل باشند. تصاویر عمودی باید 600 x 750 پیکسل و نسبت تصویر 4:5 داشته باشند.

دعوت به اقدام باید با در نظر گرفتن الزامات رشد کسب و کار با دقت انتخاب شود. فایل ها باید از نوع JPG یا PNG با حداکثر اندازه فایل 30 مگابایت و 600 پیکسل حداقل عرض تصویر باشند. 4:5 حداقل نسبت تصویر و 16:9 حداکثر است.

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی از محتوای جذاب بصری برای جلب توجه بینندگان و جذب فالوورهای واقعی اینستاگرام برای شما استفاده می کنند. این می‌تواند تا ۱ دقیقه طول بکشد، اگرچه تبلیغات ویدیویی کوتاه‌تر اغلب در دستیابی به اهداف تجاری و دریافت لایک‌های بیشتر اینستاگرام موفق‌تر هستند.

وضوح ویدیو حداقل 1080×1080 پیکسل و حداکثر اندازه فایل 4 گیگابایت برای ویدیوها مورد نیاز است. نسبت ویدیو باید حداقل 4:5 و حداکثر 16:9 باشد.

تبلیغات چرخ و فلک

چنین تبلیغاتی این امکان را برای کاربران مورد نظر شما فراهم می‌کند تا قبل از اقدام بر اساس دکمه تماس به اقدام انتخابی شما، چندین تصویر یا ویدیو را در یک پست تند بکشند. با این کار، می‌توانید چندین محصول را برجسته کنید، یک داستان چند قسمتی را به اشتراک بگذارید، یا حتی یک محصول یا خدمات خاص را در حداکثر 10 عکس یا ویدیو توضیح دهید.

همان الزامات ویدیویی و تصویری برای تبلیغات چرخ فلکی که می‌خواهید برای کسب و کار خود پست کنید اعمال می‌شود.

تبلیغات مجموعه

تبلیغات کالکشن به فالوورهای اینستاگرام این امکان را می دهد که مستقیماً محصولی را از آگهی خریداری کنند.

چنین تبلیغی یک ویژگی تجارت الکترونیک را برای بازاریابان ارائه می دهد که در آن کاربران روی تبلیغ کلیک می کنند و به طور خودکار به فروشگاه Instant Experience Instagram هدایت می شوند.

چنین تبلیغاتی می‌تواند به شما کمک کند تا در فروش کاتالوگ، ترافیک و تبدیل‌ها به رشد برسید و به بینندگان این امکان را می‌دهد که بیشتر بیاموزند یا مستقیماً خرید کنند.

تبلیغات را کاوش کنید

صفحه کاوش در اینستاگرام امکان کشف اکانت ها و محتوای جدید در اینستاگرام را فراهم می کند. تبلیغات کاوش مستقیماً در کانال های موضوع یا شبکه کاوش ظاهر نمی شوند. این تبلیغات به بینندگانی نشان داده می شود که روی یک عکس یا ویدیوی خاص در برگه کاوش کلیک می کنند.

تبلیغات IGTV

تبلیغات IGTV آخرین گزینه های اضافه شده به گزینه های فرمت تبلیغات اینستاگرام است که سازندگان 55٪ از درآمد حاصل از استفاده از چنین تبلیغاتی را دریافت می کنند.

تبلیغات خرید اینستاگرام

از پست های قابل خرید می توان در اینستاگرام به صورت تبلیغات خرید اینستاگرام استفاده کرد. با این کار، تجربه خرید برای فالوورهای اینستاگرام که می‌توانند مستقیماً به صفحه توضیحات محصول در اپلیکیشن اینستاگرام رفته و خرید کنند، آسان‌تر می‌شود.

به این ترتیب، می توانید فروش را افزایش دهید و تبدیل به برند خود را افزایش دهید و در عین حال به دنبال کنندگان اینستاگرام خود یک تجربه خرید بی نقص را ارائه دهید.

یک نوع تبلیغ را بر اساس اهداف کسب و کار SMART خود انتخاب کنید و آن را با دعوت به اقدام مناسب جفت کنید.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

چرا باید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید؟

رشد مخاطبان شما

ن را برای شما فراهم می کند تا به مخاطبان بسیار بیشتری فراتر از فقط فالوورهای اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید

. هنگامی که برای یک تبلیغ در اینستاگرام پرداخت می کنید، این پلت فرم تضمین می کند که محتوای شما در مقابل چندین مشتری بالقوه قرار می گیرد تا آنها بتوانند به فراخوان شما پاسخ دهند.

با توجه به اینکه افراد بیشتری هر روز گوشی های هوشمند دریافت می کنند و در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک حساب ایجاد می کنند، تبلیغات اینستاگرام می تواند به شما کمک کند از طریق بازاریابی سنتی به مخاطبانی دسترسی پیدا کنید که به آنها دسترسی نداشتید.

هدف گذاری

با ابزارهای موجود در این پلتفرم، می‌توانید از تبلیغات اینستاگرام برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب استفاده کنید. شما می توانید افراد را بر اساس منطقه، شهر یا کشور محل سکونتشان هدف قرار دهید. جزئیات جمعیت شناختی مانند جنسیت، سن و زبان؛ و حتی مخاطبانی که مشابه مشتریان فعلی شما هستند.

همچنین می‌توانید تبلیغات را بر اساس رفتارهای افراد در فیسبوک و خارج از فیس بوک و همچنین اینستاگرام هدف قرار دهید.

همچنین می‌توانید آگهی‌هایی را برای افراد بر اساس علایق، حساب‌هایی که دنبال می‌کنند، و همچنین مشتریان شناخته‌شده از طریق شماره تلفن‌های ذخیره‌شده و شناسه ایمیل‌شان ارائه دهید. این پلتفرم همچنین هدف گیری خودکار را ارائه می دهد تا به دیگرانی دسترسی داشته باشید

که ممکن است به برند شما علاقه مند باشند و بتوانند چنین افرادی را هدف قرار دهند. هدف گذاری کارآمد و خاص می تواند به نمایش گروه های مناسب در پیام شما کمک کند تا شانس بیشتری برای تبدیل وجود داشته باشد.

نیت و توجه

پلتفرم هایی مانند اینستاگرام امروزه نسبت به سایر اشکال بازاریابی راحت تر می توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند. ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم که تقریباً همه به تلفن هوشمند دسترسی دارند و می توانند در وب حرکت کنند. با این همه اطلاعات آنلاین، امکان اضافه بار اطلاعات وجود دارد

اینستاگرام از این نظر متمایز است زیرا به کاربران امکان دسترسی به محتوای جذاب بصری را می دهد که توجه آنها را جلب می کند. احتمالاً در یک پست جذاب بصری که به بینندگان ارزش ارائه می دهد، لایک های بیشتری در اینستاگرام دریافت کنید. این می تواند به دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام تبدیل شود.

کاربران در این پلتفرم همچنین قصد خرید دارند و در مورد مشاغل و پیشنهادات جدید اطلاعات کسب می کنند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا برای پیشبرد اهداف تجاری خود به مخاطبان پذیرا دسترسی پیدا کنید.

نتایج

اگر کاری برای شما به دست نیامده، مهم نیست که چند نفر در مورد آن صحبت می کنند، نباید انجام دهید. خوشبختانه، این چیزی نیست که در مورد استفاده از تبلیغات اینستاگرام نگران باشید. صرف نظر از اینکه هدف کسب و کار شما چیست، تبلیغات اینستاگرام بارها و بارها توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد زیرا نتایجی را ارائه می دهد.

آیا می خواهید آگاهی از برند خود را افزایش دهید یا افراد بیشتری را وادار به دانلود برنامه خود کنید؟ آیا می خواهید دسترسی خود را افزایش دهید و سرنخ های بیشتری ایجاد کنید؟ آیا می خواهید ترافیک وب سایت را افزایش دهید یا شاهد رشد در فروش باشید؟ شما می توانید همه این کارها را با استفاده از تبلیغات اینستاگرام انجام دهید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید از فراخوان مناسبی برای تبلیغ خود استفاده می کنید و منتظر بمانید تا نتایج حاصل از آن را ببینید.

نتیجه

تبلیغات اینستاگرام به شما مزیت منحصر به فردی را نسبت به سایر اشکال تبلیغات و بازاریابی ارائه می دهد زیرا به شما امکان دسترسی به مخاطبان آنلاینی را می دهد که هر روز شاهد رشد هستند. انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که می توان در پلتفرم از آنها استفاده کرد،

اما برای دستیابی به نتایج دلخواه باید یک نوع تبلیغات را بر اساس اهداف تجاری خود انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه