چگونه بینش قرقره های اینستاگرام خود را بررسی کنیم؟

 بینش قرقره های اینستاگرام  را بررسی کنیم؟
بینش قرقره های اینستاگرام را بررسی کنیم؟

حلقه های اینستاگرام یک ویژگی جدید است که اخیراً معرفی شده است. کاربران اینستاگرام می توانند کلیپ های ویدیویی کوتاه 15 ثانیه ای برای اشتراک گذاری استوری های خود یا معرفی محصولات جدید ایجاد کنند. این قرقره ها را می توان از برگه Reels در نمایه و از طریق Explore Feed مشاهده کرد. اگر می خواهید ویدیوهای بیشتری را مشاهده کنید، می توانید این کار را از طریق صفحه کاوش انجام دهید. با این کار دیدن ویدیوهای پرطرفدار و پرطرفدار و تعداد فالوورها و لایک های اینستاگرام آسان می شود. نماهای حلقه تحت تأثیر مکان، حساب‌های دنبال شده و محتوایی که برای تعامل با آن انتخاب می‌کنید، می‌شوند.

چگونه یک قرقره ایجاد کنیم؟

اگر می خواهید فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید و محصولات خود را بفروشید، می توانید حلقه های خود را ایجاد کنید. حلقه های اینستاگرام یک راه عالی برای استفاده موثرتر از پلتفرم اینستاگرام است. مراحل زیر به شما در ایجاد و ویرایش موثر ویدیوها کمک می کند.

  1. روی Reels که زیر دوربین اینستاگرام است کلیک کنید. سپس طیف وسیعی از ابزارها را در سمت چپ صفحه خود مشاهده می کنید.
  2. صدا: از ویژگی صوتی برای انتخاب موسیقی یا آهنگ مورد علاقه از کتابخانه اینستاگرام استفاده کنید. شما می توانید از موسیقی خود نیز استفاده کنید.
  3. جلوه‌های AR: جلوه‌های زیبای زیادی وجود دارد که بخشی از گالری افکت‌ها هستند. می توانید از هر یک از آنها برای ایجاد یک ویدیوی اصلی استفاده کنید.
  4. از تایمر و شمارشگر معکوس استفاده کنید تا مطمئن شوید که برای مدت زمان دقیقی که می خواهید ضبط می کنید.
  5. همچنین می توانید از ویژگی Align برای ردیف کردن اشیایی که می خواهید در ویدیوهای خود قرار دهید استفاده کنید. انتقال و افزودن ویژگی های جدید با تمرین آسان تر می شود.
  6. ویژگی سرعت نیز ابزار خوبی است. می‌توانید ویدیو را با موسیقی همگام‌سازی کنید یا سرعت آن‌ها را کاهش دهید.

نکاتی برای ایجاد بهترین حلقه های اینستاگرام

رسانه های تصویری ابزاری قدرتمند برای ترویج ایده ها و محصولات هستند. حلقه‌های اینستاگرام می‌توانند رشد کسب و کار را تقویت کرده و دسترسی شما را گسترش دهند. چگونه می توانید نتایج بهتری بگیرید؟

  1. آموزش هایی را بررسی کنید که به شما کمک می کند ظاهر و احساس مناسبی را برای محصول خود ایجاد کنید.
  2. یک تابلوی داستان و آنچه می خواهید با بینندگان خود به اشتراک بگذارید ایجاد کنید. این به شما کمک می کند اولین قرقره خود را درست طراحی و اجرا کنید.
  3. قبل از ضبط و انتشار، ویدئوها را تمرین و ضبط کنید. شما باید سعی کنید تا آنجا که می توانید ویژگی های بیشتری را در خود جای دهید. ویدیوها را به خوبی ویرایش کنید تا یک حلقه خوب داشته باشید که بتوانید آن را به اشتراک بگذارید.
  4. ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا به شما یک کانال رسانه اجتماعی دیگر می دهد تا از آن استفاده کنید. شما باید از این رسانه محبوب برای دستیابی به مخاطبان گسترده تری استفاده کنید. از تخصص صنعت خود برای کسب علاقه بیشتر و فروش بیشتر استفاده کنید.
  5. اطمینان حاصل کنید که به خوبی با فالوورهای خود ارتباط برقرار می کنید. می توانید با ارائه ویدیوهای سرگرم کننده، محتوا را تغییر دهید تا فالوورهای خود را درگیر خود نگه دارید. هرچه بینندگان بیشتری داشته باشید و مدت طولانی تری در ارتباط باشند، چشم انداز کسب و کار شما بهتر می شود.

چگونه حلقه‌های اینستاگرام به گسترش کسب‌وکارها کمک کرده‌اند؟

حلقه های اینستاگرام در بین افراد و مشاغل برای نمایش محصولات و علایق خود بسیار محبوب می شوند. در اینجا آمده است که چگونه یک ویدیوی کوتاه می تواند بر استراتژی های بازاریابی شما تأثیر بگذارد:

  • با ایجاد محتوا با مخاطبان طنین انداز می شود. ویدیوهای کوتاه و معتبر با ایده‌های منحصربه‌فرد تخیل مخاطب را جذب می‌کند. با نشان دادن جنبه انسانی تر، محصول یا برند خود را به نمایش بگذارید.
  • Reels یک راه عالی برای به اشتراک گذاری فیلم های آموزشی و آموزشی نیز می باشد. کلیپ های زیادی در مورد نحوه استفاده از یک محصول به روش های مختلف و صرفه جویی در هزینه وجود دارد.
  • حلقه های اینستاگرام یک پلت فرم فوق العاده برای معرفی برند شما به مخاطبان در سراسر جهان و افزایش فروش است.

اکنون که می‌دانید قرقره‌ها چگونه ایجاد می‌شوند و چگونه می‌توانند به بازاریابی یک برند کمک کنند، اهمیت Instagram Analytics را بیاموزید. این ویژگی می تواند به هر کسی کمک کند تا مخاطب مناسب را هدف قرار دهد، محتوا را تغییر دهد و به مخاطبان گسترده تری دست یابد.

Instagram Analytics اطلاعات را بر اساس مخاطبان، زمان فعال بودن آنها و محتوایی که دوست دارند تماشا کنند تجزیه می کند. این بینش‌ها برای ایجاد استراتژی‌های محتوایی که نتایجی را که می‌خواهید برای برندتان به دست می‌آورند، مهم هستند. اهداف کسب و کار خود را بنویسید تا بتوانید معیارهای مربوطه را برای بررسی تصمیم بگیرید.

گسترش کسب و کارها در اینستاگرام
گسترش کسب و کارها در اینستاگرام

دسترسی به آنالیتیکس اینستاگرام

این ویژگی فقط برای حساب‌های سازنده و تجاری در دسترس است. کارشناسان توصیه می کنند برای دریافت بهترین بینش، به نمایه کسب و کار بروید. اگر قبلاً یک نمایه تجاری Insta دارید، از تب Insights برای دسترسی به ابزار Analytics استفاده کنید.

  • روی نماد منو که در گوشه سمت راست بالای نمایه شما قرار دارد ضربه بزنید.
  • روی تب Insights کلیک کنید تا ابزار Analytics باز شود. همچنین می توانید از طریق دکمه Insights برای دریافت همان اطلاعات حرکت کنید.
  • بخش Insights اطلاعاتی در مورد تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام، تعداد لایک های اینستاگرام در هر پست/ویدیو و جمعیت شناسی مخاطبان ارائه می دهد.

به خاطر داشته باشید که فقط آن پست‌ها/داستان‌هایی که پس از تغییر به حساب تجاری آپلود می‌کنید قابل مشاهده خواهند بود.

Instagram Analytics همچنین بینش هایی را در مورد بهترین زمان برای ارسال پست ارائه می دهد (این در برنامه پیشرفته/رشد موجود است). استوری‌های ۳ ماهه و اینکه کدام پست‌ها بیشترین لایک‌ها و نظرات را دریافت کرده‌اند را دنبال کنید. تجزیه و تحلیل به شما امکان می دهد اطلاعات را بر روی هر معیاری که مهم می دانید فیلتر کنید. رشد خود را در جنبه های زیر از طریق داشبورد خود پیگیری کنید.

  1. تجزیه و تحلیل مخاطبان: این معیار مهم است زیرا شما می‌دانید که فالوورهای اینستاگرام شما چه کسانی هستند و چگونه محتوای خود را تغییر دهید. شما می توانید تا 4 هفته در مورد رشد فالوورهای خود، موقعیت مکانی، جنسیت، سن و زمانی که بیشترین فعالیت را دارند اطلاعات کسب کنید. به عنوان مثال، اگر پس از ارسال یک حلقه فالوورهای بیشتری به دست آورید، می دانید چه زمانی باید بیشتر پست کنید، همچنین می دانید چه محتوایی محبوب است.
  2. تجزیه و تحلیل پست فید: از دو طریق می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. اولین مورد از طریق Insights و زبانه Content Shared است. از 2 سال قبل در طیف وسیعی از معیارها اطلاعات دریافت کنید. روش دیگر بررسی نحوه عملکرد هر پست با جزئیات است. اگر متوجه شدید که با استفاده از هشتگ ها لایک و فالوور زیادی دریافت می کنید، این بازتاب خوبی در استراتژی هشتگ شماست.
  3. تجزیه و تحلیل داستان ها: دقیقاً مانند تجزیه و تحلیل پست خود، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد استوری های خود از طریق برگه Insights دریافت کنید. ویژگی اشتراک‌گذاری محتوا را بررسی کنید که چه داستان‌هایی را پسندیده‌اند و غیره. بررسی نحوه اجرای بهترین داستان‌ها به شما امکان می‌دهد بدانید کدام یک برند شما را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارند.
  4. Reels Analytics: از آنجایی که این ویژگی اخیراً معرفی شده است، اطلاعات تجزیه و تحلیل کمی محدود است. همچنان می‌توانید معیارهای اساسی مانند تعداد بازدیدها و نظراتی که هر حلقه دریافت کرده است را کنترل کنید. زمانی که این ویژگی کشش بهتری پیدا کرد، باید بتوانید در چند ماه بینش بیشتری به دست آورید.
  5. IGTV: اطلاعات مربوط به این ویژگی نیز مهم است زیرا می دانید بینندگان شما چه چیزی را دوست دارند تماشا کنند و چه چیزی باعث بازگشت آنها می شود. ویدئوهای IGTV با بیشترین بازدید باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند تا بتوانید ویدیوهای جدید را بهتر ایجاد و تبلیغ کنید.
  6. تجزیه و تحلیل خرید: اگر به بینندگان گزینه خرید محصولات را از طریق پست های خود ارائه می دهید، مراقب باشید که کدام محصولات بیشترین تعداد یا خرید را داشته اند. اگر Instagram Checkout را در حساب خود فعال کرده اید، پست ها را بر اساس معیارهای خاص محصول مرتب کنید. نقاط داده مانند کلیک دکمه ها و بازدید از صفحه به شما اطلاع می دهند که باید کارهای بیشتری روی تصویر یا قیمت انجام دهید. پس از ایجاد تغییرات، می توانید فروش را افزایش دهید.
  7. داده‌های زنده اینستاگرام: این تنها جنبه‌ای است که از طریق تب Insights نمی‌توان به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد. می توانید تعداد افرادی را که برای تماشای پخش شما مراجعه کرده اند بررسی کنید.
  8. راهنمای اینستاگرام: این به پست‌ها و محصولات انتخاب‌شده اشاره دارد، بنابراین راهی برای دریافت اطلاعات تحلیلی وجود ندارد. شما می توانید بفهمید که برخی از پست ها به دلیل تعداد بازدید چقدر خوب کار کرده اند. امیدوارم در آینده این موضوع تغییر کند.

ردیابی و گزارش با استفاده از آنالیتیکس اینستاگرام

همانطور که اطلاعات بالا نشان می دهد، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنالیتیکس اینستاگرام ردیابی کنید. شما همچنین می توانید گزارش تولید کنید، اما باید تصمیم بگیرید که کدام مهم است. یک ایده واضح از اهداف برندسازی شما به شما کمک می کند معیارهای مناسب را انتخاب کنید و استراتژی های جدید را به طور موثر ایجاد کنید. می توانید تمام اطلاعات معیارهای کلیدی را در یک فایل نوع csv. دانلود کنید. این ایده خوبی است که چندین شی را آزمایش کنید، تاکتیک ها و محتوای خود را تغییر دهید تا بفهمید چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد.

با توجه به اینکه حلقه های اینستاگرام تنها در آگوست 2020 عرضه شد، این ویژگی به اندازه Tiktok محبوب شده است. اگرچه تغییر کاربری ایده خوبی است، این کار را اغلب انجام ندهید زیرا بینندگان خسته خواهند شد. با ارائه محتوای منحصر به فرد که با دامنه و صدای برند شما مطابقت دارد، متمایز شوید. قبل از آپلود محتوا را تست کنید و محدودیت های احتمالی حلقه های اینستاگرام را دریابید. هنگامی که فرآیند فیلمبرداری، ویرایش و آپلود را درک کردید، می توانید از ابزار Analytics برای پیگیری رشد خود استفاده کنید. تمرین و ایجاد حلقه‌های بیشتر به شما کمک می‌کند در هنر درست کردن محتوا تسلط پیدا کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه