آنچه برند شما می تواند از این اکانت های محبوب اینستاگرام بیاموزد

برندهای غذا و رستوران
برندهای غذا و رستوران

به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام و لایک های اینستاگرام برای محتوایی که پست می کنید، هدفی است که ارزش آن را دارد که به عنوان یک تجارت برای رسیدن به آن تلاش کنید. با ویژگی‌های جدیدی که اغلب به پلتفرم اضافه می‌شوند، طیف وسیعی از گزینه‌ها وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، که می‌تواند به شما در ایجاد محتوای جالب کمک کند که تعامل و رشد کسب‌وکار را افزایش دهد.

جلب توجه کاربران اینستاگرام با محتوای خود به نوبه خود تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام شما را افزایش می دهد.

ابداع محتوای عالی یک ضرورت است، و برای اینکه به شما ایده بدهیم چگونه می توانید در مورد آن اقدام کنید، در اینجا برخی از حساب های تجاری در اینستاگرام در سراسر صنایع وجود دارد که با تلاش خود رشد فوق العاده ای را تجربه کرده اند.

برندهای غذا و رستوران

کاستارد یخ زده و استیک برگر فردی

در حالی که فید اینستاگرام این رستوران زنجیره ای غذاهای خوشمزه ای را که سرو می کنند، نشان می دهد، چیزی که آنها را متمایز می کند، برجسته کردن مالک، فردی است. چنین استراتژی به برند اعتبار می بخشد و احساس جامعه را به ارمغان می آورد.

برجسته کردن افراد مهم در کسب و کار شما، چه مالک، مدیر عامل، موسس یا حتی کارمندانی که کسب و کار را ادامه می دهند، راهی عالی برای کمک به دیگران برای ارتباط با کسب و کار شما در سطح شخصی است. همچنین فرصتی عالی برای نمایش فرهنگ کسب و کار شماست.

داشتن یک داستان برجسته برای مهمانی‌های رسمی، جشن‌ها و گردش‌ها مطمئناً به عنصر لمس شخصی می‌افزاید.

بازار کشاورزان جوانه

Sprouts Farmers Market از به تصویر کشیدن محصولات خود در خوراکی پر از رنگ های رنگین کمانی ابایی ندارد. به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی متعهد به تغذیه سالم، کار بسیار خوبی در استفاده از رنگ و الگوها برای محتوا انجام می دهد.

یک سایه معمولاً توسط آنها برای بیش از شش تا نه پست قبل از رفتن به رنگ بعدی در دنباله استفاده می شود. نتیجه یک جشن بصری برای کاربرانی است که در فید آنها قرار می گیرند، که به طور خودکار کاربران را مجذوب می کند و فالوورهای بیشتری در اینستاگرام جذب می کند.

از رنگ استفاده کنید تا فید خود را از بقیه متمایز کنید. یک یا دو رنگ که نمایانگر موضوع اصلی شما هستند را می‌توان در پست‌ها گنجاند تا عکس ارسال شده در هنگام مشاهده برجسته شود.

قبل از تصمیم به انتشار، از پیش نمایش های شبکه برای بررسی اینکه آیا دید شما از طریق شبکه شما زنده می شود یا خیر، استفاده کنید.

مت آدلارد – بیکر برهنه

مت آدلارد که قبلاً بیکر بی‌پرده نامیده می‌شد، اینفلوئنسر نانوایی اینستاگرام است که دسرهایش فقط با استفاده از تصاویر کوچک باورنکردنی زیباتر می‌شوند.

استوری های او فالوورهای اینستاگرامش را علاقه مند می کند، در حالی که بیوگرافی او به دلیل توصیف خود به عنوان یک نانوایی خودآموخته که دائماً دستور العمل های جدید را یاد می گیرد، توجه را جلب می کند.

اصالت در داستان‌های او زمانی به دست می‌آید که او کل فرآیند آزمایش یک دستور العمل جدید و اشتراک‌گذاری سفر و همچنین نتایج را ثبت می‌کند – حتی اگر این یک شکست بزرگ باشد.

موفقیت او تا حدی ناشی از این واقعیت است که خلاقیت های او تماشایی به نظر می رسند. علاوه بر این، اگرچه در اولین تلاش او در پختن هر چیزی حرفه ای به نظر می رسد، اما استوری هایش او را انسانی می کند و به فالوورهای اینستاگرامش کمک می کند در سطح شخصی تری با هم ارتباط برقرار کنند.

برند خود را از طریق محتوای خود انسانی کنید و محتوای پشت صحنه را به اشتراک بگذارید که فالوورهای واقعی اینستاگرام را تشویق می کند در صفحه شما بمانند.

چیپوتل

عکس‌های غذا یک برد بزرگ در اینستاگرام هستند، اما Chipotle توانسته است از طریق پست‌هایی از اسکرین‌شات‌ها و همچنین میم‌های خود که شخصیت برند و همچنین جذابیت غذایی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد، آن را ارتقا دهد.

اگر برند شما شخصیتی شوخ طبع و سبک دارد، پست های شما نیز باید نمایانگر آن باشند. به جای تمرکز بر جذابیت بصری آپلودهای خود، با استفاده از میم ها، عکس ها یا ویدیوهای خنده دار، یا حتی اسکرین شات های توییتر، کمی شخصیت به آن اضافه کنید.

برندهای زیبایی و مد

لوازم آرایشی سرسبز

Lush نه تنها به خاطر محصولاتش بلکه به خاطر تلاش هایش برای حفظ محیط زیست محبوب است. آنها از نمایش محصولات و فرآیندهای تولید سازگار با محیط زیست و همچنین ارتباط با مؤسسات خیریه ای که انتخاب سبک زندگی پایدار را تقویت می کنند، ابایی ندارند.

امروزه مصرف‌کنندگان برای حمایت از کسب‌وکارهای آگاهانه اجتماعی انگیزه دارند، بنابراین از اینستاگرام به‌عنوان یک پلتفرم برای نشان دادن اینکه چگونه برند شما به جنبش‌های محلی و جهانی و همچنین خیریه‌ها و سازمان‌های غیردولتی کمک می‌کند، استفاده کنید. مطمئناً فالوورهای اینستاگرام بیشتری را به شما علاقه مند می کند.

Teva
Teva از ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر برای به نمایش گذاشتن صندل های تمام زمینی خود سود می برد. انجام این کار همچنین تمام مکان‌های مختلفی را که افراد صندل می‌پوشند بدون نیاز به هزینه‌های زیادی برای تولید محتوا روشن می‌کند.
هشتگی ایجاد کنید که مشتریان شما بتوانند از آن استفاده کنند و از آنها بخواهید که برند شما را در تصاویر گرفته شده با محصولات شما تگ کنند.

شما به راحتی به کتابخانه ای از محتوای تولید شده توسط کاربر دسترسی خواهید داشت و می توانید پست هایی را که به خوبی برای فید خود روشن هستند انتخاب کنید. ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر نیز اعتبار بیشتری دارد زیرا به دیگران نشان می دهد که کاربران محصول شما را دوست دارند.

دربان حلقه 
Ring Concierge، یک برند جواهرات الماس، کارهای زیادی بیش از نورپردازی الماس های زیبای خود برای جلب توجه و جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام انجام می دهد. آنها با برچسب گذاری محصولات موجود در هر عکس، از ویژگی های خرید اینستاگرام نهایت استفاده را می برند.

کاربران حتی می‌توانند کاربردهای مختلف محصولاتی که چندین بار برچسب‌گذاری شده‌اند را ببینند و آنچه را که توجه آنها را جلب می‌کند خریداری کنند.

از ابزار خرید اینستاگرام برای نمایش محصولات خود استفاده کنید، تجربه خرید را برای فالوورهای اینستاگرام خود آسان کنید و رشد خود را از نظر حجم فروش آغاز کنید.

برندهای سلامت و تناسب اندام

9 دور 
9Round، یک باشگاه ورزشی کیک بوکسینگ با مکان‌های امتیازی متعدد، با ارسال وبلاگ‌ها و همچنین تصاویر افرادی که از مراکز ورزشی خود استفاده می‌کنند، دنبال‌کنندگان بیشتری در اینستاگرام جذب می‌کند. دعوت به عمل در بیوگرافی آنها عالی است زیرا به نحوه رایگان بودن تمرین مشت در باشگاه اشاره می کند که به افراد امکان می دهد قبل از پیوستن به کیک بوکسینگ آن را امتحان کنند.

همچنین پیوندی وجود دارد که کاربران را به فرم تماس هدایت می‌کند تا در جلسه رایگان ثبت‌نام کنند.

پیوندهایی در بایوس که کاربران را به معاملات، پیشنهادات و مشوق‌ها هدایت می‌کند، راهی عالی برای جذب افراد و وادار کردن آنها به انجام آنی از طریق کلیک‌ها و همچنین ثبت‌نام است. بنابراین از آنها نهایت استفاده را ببرید تا بیشترین بهره را از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود ببرید.

لولولمون 
Lululemon، یک شرکت پوشاک ورزشی، با به نمایش گذاشتن محصولات خود از طریق گروه‌ها، قصد دارد افراد را از طریق خوراک خود الهام بخشد تا ورزش کنند. چنین استراتژی به نفع آنهاست و فالوورهای اینستاگرام آنها را وادار می کند تا به این فکر کنند که چگونه می توان از محصولات آنها در فعالیت های روزانه استفاده کرد.

نمایش محصولات در عمل راهی عالی برای الهام بخشیدن به فالوورهای اینستاگرام برای خرید آنهاست زیرا در مقایسه با یک تصویر ساده که فقط محصول را نشان می دهد، پست های جالب تری ایجاد می کنند.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

برندهای طراحی داخلی و دکوراسیون منزل

IKEA 
IKEA طی سال‌ها برای محصولاتش و همچنین پیکان‌هایی که مشتریان را به اتاق‌های ویترینی هدایت می‌کند، محبوبیت پیدا کرده است و تجربه یک سفر کوچک جاده‌ای را به آنها می‌دهد. در اینستاگرام، خلاقیت‌های خود را از طریق تصاویر به تصویر می‌کشد، با جمله آخر کپشن، «عکس‌های اینستاگرام ما را بخرید»، که کاربران را به یک لینک هدایت می‌کند.

صفحه فرود آنها دارای پیوندهایی برای همه این تصاویر است و می تواند بازدیدکنندگان را به صفحه محصول خاص در وب سایت خود راهنمایی کند.

از ابزارهایی برای افزودن لینک در بایوس و ایجاد صفحات فرود برای پیشنهادات خود به جای لینک دادن به وب سایت برند خود استفاده کنید.

پیوندهای محصول خاص به صفحه وب‌سایت مربوطه می‌تواند به کاربران کمک کند مستقیماً با آنچه در فید اینستاگرام شما می‌بینند در تماس باشند و تجربه کاربری را آسان‌تر کنند.

غرب نارون
West Elm، یک فروشگاه مبلمان با مکان‌های مختلف، از محتوای تولید شده توسط کاربر، IGTV، عکس‌های بصری جذاب و همچنین نکات برجسته Story برای ایجاد تعامل و ترویج رشد کسب‌وکار استفاده می‌کند.

نکات برجسته داستان آنها شامل گشت‌های خانگی، ویدیوهای آموزشی عمودی، و پیوندهای بالا رفتن است که بینندگان را به تورهای کامل موجود در وب‌سایتشان هدایت می‌کند.

از Highlights برای ذخیره حیاتی ترین استوری های خود استفاده کنید تا فالوورهای اینستاگرام شما نیز بتوانند آنها را مشاهده کنند و از ویژگی هایی مانند IGTV برای ساختن ویدیوهای باکیفیتی استفاده کنند که مخاطبان هدف شما را جذب کند. آموزش‌ها را ادغام کنید تا کاربران نحوه تفکیک ویدیویی محصولات شما را با جزئیات دریافت کنند و انگیزه استفاده از آنها را داشته باشند.

برندهای مسافرتی
Expedia
Expedia، یک وب‌سایت خدمات مسافرتی، از محتوای تولید شده توسط کاربر و عکس‌های استوک مکان‌های سراسر جهان در فید خود استفاده می‌کند. آنها همچنین مسابقات و جوایز بزرگ را از طریق اینستاگرام خود تشویق می کنند و در نتیجه باعث جذب مخاطب می شوند.

مسابقات و هدایا روشی عالی برای جلب توجه فالوورهای اینستاگرام و ترویج رشد کسب و کار است.

الزامات ورود مانند لایک کردن، فالو کردن، و همچنین تگ کردن دوستان در پست های خود می تواند به شما کمک کند فالوورهای واقعی اینستاگرام بیشتری به دست آورید، حداکثر لایک اینستاگرام را جمع آوری کنید و آگاهی از برند را ایجاد کنید.

JetBlue 
JetBlue عکس‌های فوری پرواز را به عنوان یک شرکت هواپیمایی به اشتراک می‌گذارد و از هشتگ #WingCrushWednesday برای اشتراک‌گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر هر چهارشنبه، که شامل بخشی از بال هواپیمای JetBlue است، استفاده می‌کند. آنها علاوه بر مشارکت دادن مشتریان در این استراتژی، از شناخت بیشتر برند نیز بهره مند می شوند.

ایجاد یک هشتگ که به شما امکان می دهد محتوای تکراری را پست کنید، روند تولید محتوا را آسان می کند زیرا یک موضوع دنبال می شود. علاوه بر این، مخاطبان شما را علاقه مند نگه می دارد و در مورد آنچه در آینده پست می کنید حدس می زنند.

می‌توانید از نکات تلاش‌های آن‌ها استفاده کنید و آن‌ها را با نیازهای کسب‌وکارتان تطبیق دهید تا رشد را به حداکثر برسانید.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه