چگونه بازاریابی اینستاگرام خود را با بازاریابی پینترست خود هماهنگ کنید

 بازاریابی اینستاگرام خود با بازاریابی پینترست
چگونه بازاریابی اینستاگرام خود را با بازاریابی پینترست خود هماهنگ کنید

اینستاگرام یک پلت فرم جهانی به اشتراک گذاری عکس و ویدیو است که توسط افراد و مشاغل به طور یکسان مورد استفاده قرار می گیرد. مردم از آن برای لذت بردن از دسترسی نامحدود به محتوای بصری سازندگان در سراسر جهان استفاده می کنند، در حالی که مشاغل و شرکت ها از آن برای گسترش بازارهای خود و افزایش سود استفاده می کنند.

این پلتفرم اکنون به مهم ترین مقصد برای بازاریابی رسانه های اجتماعی تبدیل شده است و طبیعتاً هر کسی می خواهد از آن حداکثر استفاده را ببرد. کسب‌وکارها و اینفلوئنسرهای موفق با تعداد زیادی فالوور واقعی اینستاگرام این را می‌دانند و در نتیجه از پلتفرم دیگری که در دسترس آنهاست استفاده می‌کنند. پلتفرم دوم Pinterest است و بسیار مهم است که استراتژی بازاریابی دیجیتال اینستاگرام خود را با حساب Pinterest خود هماهنگ کنید.

اهمیت بازاریابی و رشد اینستاگرام

به دست آوردن فالوور در اینستاگرام به آسانی گذشته نیست. این به این معنی نیست که غیرممکن است، اما به این معنی است که رقابت فزاینده در برنامه را نمی توان نادیده گرفت. صرف نظر از جایگاه محتوای شما، کسب و کارهای رقیب یا تولیدکنندگان محتوا در این زمینه وجود خواهند داشت.

با این حال، استفاده از ابزارهای مناسب و هوشمندی در مورد تصمیماتی که می‌گیرید، می‌تواند تأثیر ماندگاری بر رشد اینستاگرام شما داشته باشد.

برند شما به آن بستگی دارد

چه یک کسب و کار کوچک یا یک خالق فردی باشید، برندی در اینستاگرام هستید که محتوا و محصولات آن توسط فالوورهای شما مصرف می شود. اینکه برند شما چقدر خوب عمل می‌کند، چقدر دنبال کننده جذب می‌کنید و چقدر محصولاتتان را به طور موثر می‌فروشید، همه عوامل تعیین‌کننده در عملکرد برند شما هستند.

این به داشتن یک استراتژی بازاریابی قابل اعتماد در اینستاگرام و استفاده کامل از آن خلاصه می شود. استراتژی‌های بازاریابی و کسب‌وکارها دست به دست هم می‌دهند و حضور در یک پلتفرم آنلاین، برند شما را از آن مستثنی نمی‌کند. برعکس، داشتن دید واضحی از استراتژی خود برای شما بسیار مهمتر می شود.

دسترسی بیشتر و سود بیشتر

هر کسب‌وکاری در اینستاگرام دائماً در تلاش است تا مخاطبان بیشتری را گسترش دهد و دنبال‌کنندگان خود را به محصول یا محتوای خود علاقه‌مند کند. وقتی استراتژی خود را بشناسید، همچنین دید واضحی از کارهایی که برای دستیابی به مخاطبان جدید باید انجام دهید و در عین حال سرمایه گذاری فالوورهای قدیمی و قدیمی را حفظ کنید، خواهید داشت.

محصولات شما توسط فالوورهایی مصرف می شود که مدت طولانی شما را دنبال می کنند و به کیفیت شما اعتماد دارند. آنها همچنین توسط مشتریان جدیدی خریداری می شوند که می خواهند آن را امتحان کنند. هنگامی که دنبال کنندگان بیشتری به دست آورید، تعداد مصرف کنندگان جدید نیز به نسبت افزایش می یابد.

چرا با بازاریابی پینترست هماهنگ شوید؟

پینترست یکی دیگر از پلتفرم های بصری بزرگ است، و در اینجا دلیلی است که شما برای پیشبرد چشم اندازها و اهداف اینستاگرام خود به آن نیاز دارید.

به یک مخاطب گسترده تر گسترش دهید

همیشه دامنه ای برای دستیابی به فالوورهای جدید وجود دارد و Pinterest این کار را با معرفی محتوای شما به مشتری احتمالی انجام می دهد.

دامنه نمایی رشد

اینستاگرام شما از مزیت جذب فالوور از طریق پینترست برخوردار خواهد بود.

پلتفرم پیوند دوستانه

پین های ساخته شده در Pinterest را می توان بیشتر به پست اینستاگرام خاص شما پیوند داد. اگر کاربر پین را جالب بداند، ممکن است روی پیوند منتسب کلیک کرده و از صفحه اینستاگرام شما بازدید کند.

ترافیک ارجاعی بالا

با قابلیت ارسال فالوور مستقیم به اینستاگرام، ترافیک صفحه شما به تدریج افزایش می یابد. با گذشت زمان، سطح تعامل و دنبال کردن شما نیز افزایش می یابد.

راه هایی برای هماهنگ کردن بازاریابی اینستاگرام با بازاریابی پینترست

اکنون می دانید که چرا مهم است که نقشی را که Pinterest می تواند در رشد اینستاگرام شما ایفا کند، شناسایی کنید. هنگامی که اهمیت آن را دانستید و درک کردید، می توانید از این ترفندهای تجارت استفاده کنید که به شما در رسیدن به هدفتان کمک می کند.

از ابزارهای موتور جستجو استفاده کنید

سئو بهترین دوست هر کسی است که می‌خواهد محتوای خود را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کند و دسترسی قابل احترامی به دست آورد. در ابتدایی ترین سطح خود، Pinterest به سادگی یک موتور جستجوی بصری است که روزانه میلیون ها نفر از آن بازدید می کنند. کاری که می خواهید انجام دهید این است که از این آمار بازدید روزانه استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی هدف خاص برای محصول یا محتوای شما در متن توصیفی به محتوا این امکان را می دهد که توسط مشتریان یا دنبال کنندگان بالقوه مشاهده شود. محتوای بهینه‌سازی شده بهترین راهی است که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که افرادی که این جایگاه به آنها مربوط است می‌توانند شما را در Pinterest و متعاقباً در اینستاگرام پیدا کنند.

چگونه بازاریابی اینستاگرام خود را با بازاریابی پینترست خود هماهنگ کنید
بازاریابی اینستاگرام

حساب IG خود را مطالبه کنید

شاید مهم‌ترین مرحله در همسوسازی حساب‌های اینستاگرام و پینترست، ابتدا ادعای حساب IG خود باشد. این اساساً به این معنی است که حساب های پینترست و اینستاگرام شما اکنون پیوند می شوند و هر پستی که از حساب اینستاگرام شما پین شده است به شما نسبت داده می شود.

این کار حتی اگر شخص دیگری محتوای اینستاگرام شما را پین کند، کار می کند. یک دکمه «فالو» زیر پین ظاهر می‌شود و به راحتی می‌توانید ترافیک دریافت کنید و وقتی مخاطب روی پین کلیک می‌کند اینستاگرام لایک می‌کند.

حساب‌های ادعا شده همچنین آمار بیشتری از پین‌های ساخته شده دریافت می‌کنند و همه می‌دانند که چقدر در بازاریابی و رشد آنلاین مؤثر هستند.

پین محتوایی که در اینستاگرام منتشر کرده اید

ابتدا یک پست را در اینستاگرام منتشر کنید و سپس از URL آن برای پین کردن آن در Pinterest استفاده کنید. هنگامی که پیوند را کپی کردید و تابلوی مربوطه را برای پست انتخاب کردید، آن را پین کنید و منتظر بمانید تا ترافیک بالا بیاید. با هدف نهایی شما افزایش فالوور یا کامنت های بیشتر در اینستاگرام، طبیعی است که ابتدا باید در آنجا پست کنید

پس از انتشار و سپس استفاده از پیوند برای Pinterest، پست به طور خودکار به شما نسبت داده می شود. بنابراین بسیار مهم است که این مرحله نباید نادیده گرفته شود.

روی کیفیت تمرکز کنید

وقتی می‌خواهید مخاطبانتان روی یک پین کلیک کنند، باید مطمئن شوید که کیفیت محتوای شما باعث می‌شود که این کار را انجام دهند. Pinterest همه چیز در مورد زیبایی شناسی و بصری است و محتوای بصری شما باید بتواند فالوورهای شما را به کلیک بر روی آن لینک اینستاگرام سوق دهد.

تنها وضوح تصویر نیست که در این موقعیت استفاده می شود، بلکه باید به موضوع پست خود و اینکه در کدام تابلو آن را برچسب گذاری می کنید نیز توجه داشته باشید. از خود بپرسید که آیا محتوای شما برای فالوورهای شما ارزش دارد یا خیر اگر بخشی از مخاطبان خود بودید، محتوا باعث می شد روی آن کلیک کنید.

وقتی این پاسخ‌ها را دارید، می‌دانید چه چیزی را باید پست کنید. طوفان فکری و ارائه ایده های بدیع همیشه در رسانه های اجتماعی نتیجه می دهد. هرچه محتوای شما منحصر به فردتر باشد، بیشتر به اشتراک گذاشته می شود. شما مجبور نیستید به چیزی ظالمانه بپردازید که قبلا هرگز انجام نشده است، شما به سادگی می توانید به روش منحصر به فرد خود بخشی از جایگاه خود باشید.

از هشتگ ها هوشمندانه استفاده کنید

مانند اینستاگرام، پینترست نیز از هشتگ استفاده می کند. ترفند در استفاده از چند هشتگ است که بسیار مرتبط با حساب کاربری شما یا پست خاص هستند. وقتی توصیفی را که دارای کلمات کلیدی ایده آل است با چند هشتگ که متن را تقویت می کند ترکیب می کنید، ترافیک ارگانیک را به پین خود جذب خواهید کرد.

همانطور که پین های شما به تابلوهای سایر کاربران Pinterest پین می شود، به آرامی اما مطمئناً متوجه افزایش آمار بازدید اینستاگرام خود خواهید شد. پین‌های خوب تضمین می‌کنند که محتوای شما در طولانی‌مدت پخش می‌شود و حتی زمانی که پست اینستاگرام شما به یک خبر قدیمی تبدیل شده است، در بازی باقی می‌ماند.

عناوین جذاب همه تفاوت را ایجاد می کنند

از آنجایی که Pinterest اساساً یک موتور جستجو است، طبیعی است که عنوانی نیز داشته باشد که چشم یک دنبال کننده بالقوه را به خود جلب کند. پس از یک عکس با کیفیت خوب، عنوان پین شما چیزی است که کاربر را مجبور می‌کند بماند و آنچه را که ارائه می‌دهید بخواند.

اگر عنوان شما خسته کننده است و برای فالوورها جذابیت خاصی ندارد، ممکن است پین را ذخیره کنند، اما دریافت کلیک به حساب اینستاگرام شما دشوار خواهد بود. اینجاست که سئو نقش کلیدی دارد. شما باید بدانید که دنبال کنندگان شما چه می خواهند و چه چیزی فالوورهای جدید را جذب می کند.

محتوای ویدیویی IGTV یا Reels خود را دوباره به اشتراک بگذارید و داستان‌های پین کنید

تصاویر، همچنین به اشتراک گذاری ویدیو را به عنوان گزینه دیگر دارد. اکنون کسب‌وکارها از IGTV و Reels استفاده می‌کنند تا به پایگاه مشتریان خود اطلاعات بیشتری بدهند و سرمایه‌گذاری بیشتری روی برندشان داشته باشند.

مانند پست های عکس خود، می توانید محتوای ویدیوی خود را نیز به Pinterest تغییر دهید. از کارهای DIY و لایف هک گرفته تا فیلم های آموزشی، می توانید هر چیزی را که برای مخاطبان عمومی خود ارزشمند می دانید پست کنید. اگر یک ویدیوی IGTV یا یک حلقه کوتاه در اینستاگرام عملکرد خوبی داشت، دلیلی وجود ندارد که این کار را در Pinterest انجام ندهد.

هر دو اینستاگرام و پینترست الگوریتم های منحصر به فرد خود را دارند و قابل درک است که استراتژی های بازاریابی آنها نیز متفاوت است. با این حال، همسو کردن استراتژی شما برای هر دو پلتفرم می تواند تفاوت زیادی در حضور آنلاین و قرار گرفتن در معرض برند شما ایجاد کند. قوانین برای دستیابی به اهداف آنلاین شما به طور دقیق تنظیم نشده است. راز این امر در دانستن اصول اولیه و استفاده از آزمون و خطا برای دستیابی به بهترین نتیجه برای شما نهفته است. وقتی این را فهمیدید، رشد به اندازه کافی دور خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه