بازاریابان اینستاگرام از مارک هایی که در نظرسنجی ها آسوده می شوند یادبگیرند

 

بازاریابان اینستاگرام
بازاریابان اینستاگرام

بازاریابی تعاملی یک مفهوم اخیر نیست. این موضوع قبل از اینکه رسانه های اجتماعی به کار گرفته شوند وجود داشت. به این ترتیب ، بازاریابی رسانه های اجتماعی با مسئولیت بزرگتر و بازار هدف بزرگتری همراه است ، و تأثیرگذاران تصمیمات صدها میلیون دنبال کننده را هدایت می کنند. اینستاگرام روش های هوشمندانه ای برای تبلیغ برندها و افزایش فروش دارد. این ابزار بازاریابی تعاملی جالب مانند نظرسنجی ، س questionsالات ، آزمونها و غیره را ارائه می دهد. دائماً روشهای جدید و خلاقانه ای را ایجاد می کند تا جذابیت و تعاملی را برای مخاطب ایجاد کند. وظیفه بازاریاب این است که حداکثر استفاده را از ابزارهای ارائه شده در اختیار آنها بکند.

در حالی که این چندان به نظر نمی رسد ، حرکت می تواند بسیار سخت باشد. جدیدترین افزودنی به زرادخانه بازاریابی تعاملی اینستاگرام ، ویژگی برچسب نظرسنجی است که برای استوری ها در دسترس است. نظرسنجی های اینستاگرام به بازاریابان اجازه می دهد تا با پرسیدن س questionsالات از مخاطبان خود و رای دادن به پاسخ ، با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند. اینستاگرام بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد. به همین دلیل است که همچنان باید بستر رویایی بازاریاب رسانه های اجتماعی باشد. مشتریان بالقوه عظیم هستند و فرصت ها برای ارتقاء و رشد نام تجاری بی پایان است.

جذابیت نظرسنجی اینستاگرام

نظرسنجی اینستاگرام می تواند ابزار بسیار مفیدی برای بازاریابان باشد. ویژگی نظرسنجی به خودی خود می تواند نقش مهمی در هدایت ترافیک به صفحه شما و ارتقاء تعامل با دنبال کنندگان داشته باشد. این نه تنها سطح اضافی از مشارکت برند را ارائه می دهد ، بلکه به شما امکان می دهد بینش های بسیار خاصی را نیز جمع آوری کنید. تیم بازاریابی شما می تواند از این بینش ها برای برنامه ریزی کمپین ها ، ارائه محصولات آینده و حتی تغییر کل چشم انداز نام تجاری استفاده کند.

از نظر مخاطبان ، رد نظرسنجی های اینستاگرام بسیار سخت است. به نظر می رسد نیاز ذاتی در روان انسان برای پاسخگویی و تعامل با یک نظرسنجی وجود دارد. به خصوص وقتی نظرسنجی به حسابی تعلق دارد که دنبال کننده هیچ ارتباط شخصی با آن ندارد. نظرسنجی ها معمولاً کنجکاوی طبیعی کاربر معمولی اینستاگرام را برانگیخته و آنها را وادار می کند تا با س questionالی که پرسیده می شود مشارکت داشته باشند.

بیش از 60 درصد از کسب و کارهایی که استوری اینستاگرام ارسال می کنند ، از ویژگی های تعاملی مانند نظرسنجی ها ، هشتگ ها و موارد ذکر شده برای افزایش بازدیدکنندگان و ارتقاء تعامل با نام تجاری استفاده می کنند. با همه ویژگی های جدیدی که اینستاگرام برای بازاریابان معرفی کرده است ، هیچ زمان بهتری برای توسعه کسب و کار و ایجاد مشتری وجود نداشت. چه در حال فروش کاپ کیک یا ارائه دوره های آنلاین هستید ، ویژگی های تعاملی اینستاگرام مانند نظرسنجی ها به رشد شما کمک می کند.

نظرسنجی ها چگونه کار می کنند؟

نظرسنجی های اینستاگرام به شما کمک می کند تا محتوای شما را هیجان انگیز ، جدید و تازه نگه دارید. می توانید برچسب نظرسنجی را به داستانهای خود اضافه کنید:

  1. ضربه زدن روی نماد برچسب در گوشه بالا سمت راست و
  2. به پایین بروید تا گزینه “نظرسنجی” را پیدا کنید.
  3. حالا س yourال خود را اضافه کنید و پاسخ ها را سفارشی کنید. اینستاگرام هیچ محدودیتی برای پرسش ها ندارد ، بنابراین می توانید خلاق باشید.
  4. با حذف سریع از داستان خود ، نحوه رای دادن دنبال کنندگان خود را بررسی کنید. بینش ها همچنین به شما نشان می دهد که چند نفر نظرسنجی شما را مشاهده کرده اند و چه تعداد به هر پاسخ رأی داده اند.
  5. پس از پایان نظرسنجی در 24 ساعت ، پاسخ را با پیروان خود به اشتراک بگذارید. وقتی پاسخ های آنها را به اشتراک می گذارید ، به آنها اطلاع می دهید که صدایشان شنیده می شود و شما به افکار آنها اهمیت می دهید.

از زمانی که ویژگی نظرسنجی اینستاگرام به کار گرفته شد ، مارک های برتر از این فرصت برای تبلیغ بیشتر و ایجاد پایگاه مشتری استفاده کرده اند. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید همین کار را انجام دهید.

اینستاگرام

روشهای خلاقانه برای استفاده از نظرسنجی در استوری های اینستاگرام

1. یک دور سریع چیزهای بی اهمیت بازی کنید.

پرسیدن س questionsالات ساده و در عین حال جذاب ، راهی عالی برای استفاده از نظرسنجی های اینستاگرام است. این ایده به ویژه برای مارک هایی که به دنبال ایجاد حضور خود در خارج از محصولاتی هستند که ارائه می دهند بسیار عالی است. نظرسنجی های بی اهمیت انعطاف پذیر هستند و به شما این امکان را می دهند که نظرسنجی را خودتان تنظیم کنید. می توانید سوالات عمومی بی اهمیت ، سوالات مربوط به محصولات ارائه شده ، سوالات مربوط به رویدادهای جاری و غیره را بپرسید.

شما می توانید این سوالات بی اهمیت را تا آنجا که می خواهید جزئی کنید ، مانند شروع با سوالات ساده تر و پیشرفت به سوالات سخت تر. شما می توانید با سطوح دشواری بازی کنید تا زمانی که سطحی از چیزهای بی اهمیت را پیدا کنید که برای مخاطبان شما بهترین کار را می کند و به شما امکان می دهد نام تجاری بیشتری داشته باشید. یک راه هوشمند برای بالا بردن سطح نظرسنجی های بی اهمیت این است که پیوند وب سایت خود را در انتهای چیزهای بی اهمیت وصل کنید. به این ترتیب ، پیروان شما می توانند نام تجاری شما را بیشتر کشف کنند.

2. یک مسابقه بسازید.

همانند چیزهای بی اهمیت ، آزمونها یک روش سرگرم کننده و سبک برای تعامل و جذب مخاطب است. احتمالاً هیچ فردی وجود ندارد که در مورد مسابقه ها در مورد غول رسانه ای که Buzzfeed است نشنیده باشد. آنها با ایجاد مسابقه های سرگرم کننده و بازیگوشانه برای دنبال کنندگان خود ، می توانند انرژی خود را در نظرسنجی های اینستاگرام خود حفظ کنند.

به عنوان مثال ، Buzzfeed News یک نظرسنجی هفتگی ترتیب می دهد و از پیروان خود می پرسد که آیا می توانند تشخیص دهند که کدام خبر جعلی است و کدام واقعی است. این نه تنها به دلیل ارزش خبری آن اطلاعاتی دارد ، بلکه بازیگوش است ، تصویر برند Buzzfeed و تعامل پیروان را تقویت می کند. این نوع آزمونها مخاطب را درگیر ، سرگرم و برای بازگشت بیشتر می کند.

3. محتوای دقیق.

یک راه واقعاً آسان برای پی بردن به اینکه آیا مخاطبان شما در واقع با نوع محتوایی که ارسال می کنید ارتباط دارد یا خیر ، این است که مستقیماً از آنها بخواهید. نظرسنجی های اینستاگرام می تواند کمک بزرگی در این زمینه باشد. قبل از ارسال محتوا در اینستاگرام ، وظیفه شما به عنوان بازاریاب رسانه های اجتماعی این است که مطمئن شوید آنچه را که در جهان ارائه می دهید همان چیزی است که دنبال کنندگان شما می خواهند ببینند. می توانید از بینش های فالوور اینستاگرام ، استراتژی های بازاریابی شخصی برند خود ، آگاهی از مخاطبان مورد نظر خود و به عنوان امتیاز ، اطلاعاتی که در نظرسنجی های خود جمع آوری کرده اید استفاده کنید.

نظرسنجی های اینستاگرام می تواند برای “آزمایش” محتوای شما ، قبل از برخاستن واقعی استفاده شود. اگر قصد دارید از محتوای معمول خود جدا شوید ، باید یک نظرسنجی سریع انجام دهید تا مشخص شود آیا محتوای جدید شما در واقع همان چیزی است که مخاطبان به دنبال آن هستند. به این ترتیب ، شما همچنین تصویری بزرگتر از علایق پیروان خود دارید ، که مطمئناً در خط اول مفید خواهد بود. یکی دیگر از مزایای نظرسنجی قبل از ارسال این است که اطمینان حاصل کنید که هیچ دنبال کننده ای را به دلیل محتوای نامربوط از دست نخواهید داد. درخواست اول نه تنها مودبانه است بلکه برای برند شما نیز مفید است.

4. محصولات خود را به نمایش بگذارید.

یک تصویر می تواند هزار کلمه را بیان کند. بنابراین چرا به مخاطبان خود نشان نمی دهید که چه چیزی می توانید به آنها ارائه دهید؟ شما می توانید محصولات مختلف خود را به رخ دیگران بکشید و از پیروان خود بخواهید که به خصوص کدام یک را ترجیح دهند. به این ترتیب ، شما به تنوع محصولاتی که ارائه می دهید آگاهی می رسانید و در عین حال به این نتیجه می رسید که کدام محصولات بهتر از سایرین عمل می کنند. تحقیقات بازار هرگز آسان نبوده است.

IKEA USA از این رویکرد استفاده کرد و از پیروان خود خواسته بود تا در مورد طیف وسیعی از ظروف آشپزخانه رای بیشتری بدهند. این نظرسنجی ها می توانند روی همه محصولات کار کنند تا زمانی که حداقل دو محصول برای مقایسه وجود داشته باشد. اگر می خواهید دید خطی از محصولات جدید را افزایش دهید ، این رویکرد به ویژه مفید است.

5. از مشتریان خود بپرسید که آنها چه می خواهند.

بازاریابی بر اساس نیازهای مشتری یکی از مهمترین وظایف بازاریاب رسانه های اجتماعی است. با ویژگی نظرسنجی اینستاگرام ، مدیریت این مسئولیت ده برابر آسان تر می شود. آیا در مورد نوع محصولاتی که دنبال کنندگان شما واقعاً می خواهند مطمئن نیستید؟ آنها اکنون می توانند مستقیماً از طریق ویژگی نظرسنجی به شما اطلاع دهند. میمی هامر ، برند معتبر شنا ، از ویژگی نظرسنجی استفاده کرد تا از پیروان خود بپرسد چه نوع مایو را ترجیح می دهند. این شامل جزئیات در مورد طرح ها ، رنگ ها ، برش ها و غیره بود.

نظرسنجی یک روش هوشمند برای ایجاد نظرسنجی از مشتریان است. س Theالات باید با تصاویری با کیفیت بالا همراه باشند تا در مورد آنچه که پرسیده می شود هیچ گونه سردرگمی وجود نداشته باشد. مهم این است که یک سازگاری بصری خوبی برای نام تجاری خود داشته باشید تا دنبال کنندگان شما دیگر تمایل نداشته باشند.

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه