نکاتی برای اینکه افراد بیشتری به سوال داستان شما پاسخ دهند

نکاتی برای اینکه افراد بیشتری به سوال داستان شما پاسخ دهند
نکاتی برای اینکه افراد بیشتری به سوال داستان شما پاسخ دهند

بسیاری از کسب و کارها از اینستاگرام برای افزایش دسترسی و سطح تعامل مخاطبان خود و دلایل خوبی استفاده می کنند. مشخص شده است که اکثر کاربران در پلتفرم حداقل یک صفحه تجاری را دنبال می کنند. علاوه بر این، مردم همچنین عاشق دنبال کردن حساب‌های اینفلوئنسر برای دریافت نظرات واقعی درباره محصولات و خدمات و اطلاع از آخرین روندها هستند.

برند شما هر چه باشد، اینستاگرام راهی عالی برای برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان شماست.

طی سال‌ها، این پلتفرم ویژگی‌های مختلفی را برای افزایش تعامل و افزایش آگاهی از برند ارائه کرده است.

استوری اینستاگرام که در سال 2016 منتشر شد، یکی از ویژگی‌هایی بود که دنیای تعامل رسانه‌های اجتماعی را تکان داد. این امکان را به مردم می داد تا با افزودن بسیاری از ویژگی های جذاب مانند GIF، استیکر، موسیقی و لینک، محتوای خود را به اشتراک بگذارند.

یکی از بهترین موارد اضافه شده به لیست ویژگی های استوری اینستاگرام استیکر سوال است. در این مقاله به بررسی عمیق ویژگی سوال اینستاگرام و روش هایی که می توان از آن برای جلب مشارکت بیشتر کاربران استفاده کرد، خواهیم پرداخت.

استیکر سوال اینستاگرام: چگونه کار می کند؟

استیکر سوال در استوری اینستاگرام برای اولین بار در جولای 2018 معرفی شد. این استیکر در اصل به

اجازه می دهد از فالوورهای خود سوال بپرسند یا از فالوورها دعوت به سوال بپرسند. هنگامی که تکنیک دوم استفاده می شود، پاسخ به سؤالات دنبال کنندگان را می توان در داستان های بعدی ارائه کرد.

پاسخ های فالوورها را می توان در بخش DM خواند، به این معنی که فقط توسط کاربر قابل مشاهده است. کاربر می تواند انتخاب کند که پاسخ را به صورت عمومی در استوری خود به اشتراک بگذارد. اما نام کاربری و عکس فالوور نمایش داده نخواهد شد.

بزرگترین مزیت استیکر سوال اینستاگرام این است که می توان از آن برای دعوت از فالوورها برای تعامل خصوصی با شما استفاده کرد. در عین حال، به اندازه ارسال پیام مستقیم به دنبال کنندگان تهاجمی نیست. همچنین می‌توانید از اسلایدر ایموجی یا استیکر نظرسنجی برای پرسیدن سؤال از دنبال‌کنندگان استفاده کنید.

با این حال، استیکر سوال به فالوورها اجازه می دهد تا در قالب متن پاسخ دهند.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

چگونه از استیکر سوال اینستاگرام استفاده کنیم؟

شما می توانید استیکر جعبه سوال اینستاگرام را مانند هر استیکر دیگری در استوری خود اضافه کنید. پس از افزودن یک تصویر یا ویدیو به استوری، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نماد استیکر را از گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید.

از منوی باز شده، می توانید برچسب جعبه سوال را انتخاب کنید و دستور را در آن تایپ کنید. پس از تکمیل این کار، می توانید برچسب سوال را در هر کجای صفحه که دوست دارید قرار دهید. شما همچنین می توانید رنگ استیکر را از گزینه های رنگی تغییر دهید.

هنگامی که یک استوری سوال اینستاگرام ارسال می کنید، دنبال کنندگان شما می توانند پاسخ های خود را در عرض 24 ساعت به آن ارسال کنند. می‌توانید پاسخ‌های دنبال‌کنندگان را در DM‌های خود مشاهده کنید، و می‌توانید انتخاب کنید که در اوقات فراغت خود به آنها پاسخ دهید. همچنین می‌توانید پاسخ‌های انتخابی را به‌عنوان استوری اینستاگرام مشخص کنید.
چگونه از سوال داستان برای دریافت پاسخ های بیشتر از طرفداران خود استفاده کنید؟

ویژگی Instagram Story Question یک ویژگی عالی برای افزایش تعامل است، اما این سوال باقی می‌ماند که چگونه از آن به طور موثر استفاده کنیم؟ در اینجا چند ایده عالی برای استفاده از برچسب سوال برای افزایش وفاداری به برند و ارتباط با مخاطبان گسترده تر وجود دارد.

1. به سوالات متداول پاسخ دهید

باید سؤالاتی وجود داشته باشد که مخاطبان شما تمایل دارند بارها و بارها بپرسند، و پاسخ دادن به هر یک از آنها به صورت جداگانه می تواند کار بسیار دشواری باشد.

می‌توانید از استیکر جعبه سؤال برای درخواست از فالوورهای خود برای ارسال سؤالات خود استفاده کنید، که سپس می‌توانید از طریق استوری‌های بعدی به آن‌ها پاسخ عمومی دهید.

2. خدمات خود را در قالب مشاوره مینی تبلیغ کنید
اگر در هر زمینه ای تخصص دارید یا کسب و کار شما حول محور ارائه مشاوره تخصصی در مورد موضوعات خاص است، می توانید از استیکر سوال برای ارائه یک جلسه مشاوره کوتاه به دنبال کنندگان استفاده کنید.

این یک راه عالی برای تبلیغ خدمات شما خواهد بود، زیرا فالوورهای شما مزه خدماتی را که ارائه می‌دهید می‌بینند و ممکن است تشویق شوند که شما را استخدام کنند.

3. میزبانی یک چالش یا هدیه
استیکر سوال همچنین می‌تواند برای میزبانی چالش‌ها و جلسات هدایایی استفاده شود، که می‌تواند برای تقویت تعامل و بازگرداندن مقداری عشق به دنبال‌کنندگان عالی باشد. به عنوان مثال، می‌توانید تصویری را به استوری‌های خود اضافه کنید و سپس از فالوورهای خود دعوت کنید تا از طریق کادر سؤال برای آن عنوان ارسال کنند.

بهترین پاسخ‌ها را می‌توان در داستان‌های بعدی نشان داد، و همچنین می‌توانید از این چالش برای دادن جایزه استفاده کنید.

4. ارائه بینش منحصر به فرد
از برچسب جعبه سوال نیز می توان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و دیدگاه های منحصر به فرد با مخاطبان استفاده کرد. این اطلاعات می تواند به جنبه ای از برند شما یا خودتان مربوط باشد. دنبال کنندگان از دریافت این بینش ها و ارتباط با شما در سطح شخصی تر خوشحال خواهند شد.

5. بازی های تعاملی ایجاد کنید
یک راه خلاقانه برای استفاده از برچسب جعبه سوال، میزبانی یک بازی تعاملی از طریق آن است. اخیراً، ارائه دهنده خدمات استریم نتفلیکس یک بازی حدس و گمان تعاملی با مخاطبان خود برگزار کرده است. آنها از دنبال کنندگان خود دعوت کردند تا چیزهای خاصی را در مورد سریال های محبوب حدس بزنند، پس از آن محبوب ترین پاسخ ها به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شد.

همچنین می توانید از برچسب سوال برای ایجاد بازی های تعاملی استفاده کنید تا مخاطب را درگیر خود نگه دارید.

6. حقایق جالب را به اشتراک بگذارید
برچسب جعبه سوال همچنین می تواند برای به اشتراک گذاشتن حقایق جالب در مورد خود یا کسب و کارتان استفاده شود.

مردم معمولاً علاقه مند به شناختن انسان پشت برند هستند و پیروان شما مطمئناً ترجیح می دهند با تجارت شما در سطح انسانی تر ارتباط برقرار کنند. می‌توانید از برچسب سؤال برای دعوت از مخاطبان برای پرسیدن در مورد شما استفاده کنید و پاسخ‌ها می‌تواند به صورت خصوصی یا عمومی داده شود.

7. جمع آوری سوالات
برچسب جعبه سوال فقط برای میزبانی جلسات پرسش و پاسخ زنده مفید نیست. همچنین می توانید از این ویژگی برای جمع آوری سوالات رایج مرتبط با برند خود استفاده کنید.

سپس می توان به این موارد از طریق یک ویدیو، تصویر، جلسه لایو اینستاگرام یا حتی یک پست وبلاگ پاسخ داد. مخاطب مطمئناً از اینکه شما برای پاسخ دادن به سؤالات آنها وقت گذاشتید، قدردانی خواهند کرد.

8. توصیه های پیروان را دعوت کنید
اگر برای تصمیم گیری در مورد برند یا کسب و کار خود مشکل دارید، می توانید از کمک مخاطبان خود استفاده کنید. به هر حال، برند یا خدمات شما به آنها توجه می کند. می‌توانید از برچسب جعبه سؤال برای دعوت از دنبال‌کنندگان خود برای ارسال توصیه‌ها یا ایده‌های جمع‌سپاری برای کمپین آینده استفاده کنید.

همچنین می‌توانید با پرسیدن سؤال‌های توصیه‌شده از دنبال‌کنندگان خود، مانند کجا غذا بخورید، چه فیلمی را تماشا کنید و غیره، تعامل مخاطبان را افزایش دهید.

9. کسب و کار خود را تبلیغ کنید
همچنین می توانید از برچسب سوال برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولاتی که از طریق کسب و کار خود ارائه می دهید استفاده کنید. حتماً سؤالات خاصی وجود دارد که بسیاری از دنبال کنندگان شما به طور منظم از آنها می پرسند.

همچنین می توانید از طریق استیکر سوال از فالوورهای خود دعوت کنید تا سوالات خود را ارسال کنند. همانطور که سؤالات مدام مطرح می شوند، می توانید آنها را به لیست خود اضافه کنید و پاسخ آنها را با جزئیات آماده کنید. این پاسخ‌ها را می‌توان از طریق صفحه پرسش‌های متداول وب‌سایت یا از طریق بخش برجسته استوری پروفایل اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

با افزودن پرسش‌های متداول به نکات برجسته، بازدیدکنندگان آینده نیز می‌توانند آن‌ها را بررسی کنند. این یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما در عین جذب فالوورهای شما خواهد بود.

10. از فالوورهای خود سوال بپرسید
همچنین می توانید جداول را ورق بزنید و از فالوورهای خود سوال بپرسید. این می تواند یک راه عالی برای درگیر کردن آنها در یک گفتگو باشد. به عنوان انسان، همه ما دوست داریم کسی به اندازه کافی از ما سؤالات واقعی بپرسد و به پاسخ های ما علاقه مند باشد. شما به سادگی می توانید از فالوورهای خود در مورد هر رویداد مهم روزشان بپرسید، که سپس می تواند در یک مکالمه گنجانده شود.

به شما این امکان را می دهد که با مخاطبان خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید از آنها سؤالاتی بپرسید مانند –

· چیزی که در گذشته با آن مبارزه می کردید چیست؟
· چگونه می توانیم بهتر به شما کمک کنیم؟
· چه چیزی امروز شما را خوشحال کرد؟

نتیجه

مهم است به خاطر داشته باشید که در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، همه چیز برای شخصی شدن است. استیکر سوال اینستاگرام می تواند راهی عالی برای ایجاد ارتباط شخصی تر با فالوورهای شما باشد.

با راهنمایی های ارائه شده در این مقاله، می توانید فالوورهای خود را به گفتگوی شخصی تر دعوت کنید. مخاطبان شما مطمئناً از زمانی که برای تعامل با آنها در سطح عمیق تر صرف می کنید قدردانی خواهند کرد. با استفاده از راهکارهای ذکر شده، می توانید پاسخ های بیشتری به سوالات استوری دریافت کنید.

اگر به دنبال راه‌هایی برای افزایش تعامل اینستاگرام خود هستید، می‌توانید بازدیدهای رایگان اینستاگرام یا کامنت‌های رایگان اینستاگرام را از آقای اینستا دریافت کنید. وقتی مزایایی را که می‌توان از این خدمات به دست آورد را مشاهده کردید، می‌توانید ارزش آن را در دیگر خدمات پرداختی پریمیوم ما نیز مشاهده کنید.

روند استفاده از این خدمات رایگان در مستر اینستا بسیار ساده است، زیرا شما فقط باید آدرس پست خود را ثبت کرده و به اشتراک بگذارید. مشاهده‌ها، نظرات و دنبال‌کنندگان رایگان را خواهید دید. مهم‌تر از همه، آقای اینستا 100% تضمین ایمنی ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که به ارائه‌دهنده خدمات مناسب اعتماد دارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پریمیوم اینستاگرام ما، همین امروز با ما تماس بگیرید!

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه