راهنمای شما برای اشتراک‌گذاری مجدد خلاقانه استوری منشن برای بازاریابی اینستاگرام

راهنمای شما برای اشتراک‌گذاری مجدد خلاقانه استوری منشن برای بازاریابی اینستاگرام
راهنمای شما برای اشتراک‌گذاری مجدد خلاقانه استوری منشن برای بازاریابی اینستاگرام

در آگوست 2016 بود که اینستاگرام راه اندازی ویژگی Stories را اعلام کرد. از آن زمان، به یکی از محبوب ترین ویژگی های پلت فرم رسانه های اجتماعی، به ویژه برای برندهایی که در کمپین های بازاریابی اینستاگرام سرمایه گذاری می کنند، تبدیل شده است.

مزایای متعددی وجود دارد که برندها می توانند از استفاده صحیح از این ویژگی به دست آورند، مانند:

  • دید بهتر برند
  • تولید سرب
  • دسترسی و تعامل کاربر بهبود یافته است
  • افزایش شفافیت برند
  • استفاده مجدد از محتوای وبلاگ
  • مزایای بازاریابی از طریق تبلیغات استوری اینستاگرام.

در طول سال ها، ویژگی Stories به طور قابل توجهی بهینه شده است و اکنون کاربران می توانند در پست های استوری اینستاگرام خود از سایر کاربران نام ببرند. به عنوان مثال، اگر با یک برند یا یک تأثیرگذار همکاری کرده اید، می توانید در داستانی که توسط برند/اینفلوئنسر ارسال شده است نام ببرید.

بهترین چیز در مورد این این است که وقتی در استوری پست شده توسط شخص دیگری از شما نام برده می شود، می توانید آن را به عنوان استوری خود با استفاده از ویژگی اشتراک گذاری ذکر شده در اینستاگرام دوباره به اشتراک بگذارید. به همین ترتیب، اگر صفحه اینستاگرام دیگری را در پست استوری خود ذکر کنید، آن صفحه می تواند پست را به عنوان استوری خودش نیز نمایش دهد.

در این مقاله، ما شما را با برخی از خلاقانه‌ترین راه‌ها آشنا می‌کنیم تا از طریق قابلیت Stories از منشن اینستاگرام خود نهایت استفاده را ببرید. اما ابتدا، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید افراد را در یک پست استوری اینستاگرام منشن و تگ کنید. بنابراین، بدون تاخیر بیشتر، بیایید این مقاله را شروع کنیم.

منشن و تگ کردن افراد در استوری اینستاگرام: چگونه می توانید این کار را انجام دهید

اگر می‌خواهید افراد دیگری را در استوری اینستاگرام ذکر کنید، دو راه وجود دارد که می‌توانید به آنها مراجعه کنید.

اولین مورد شامل اضافه کردن متن به پست استوری شما و تگ کردن نام کاربری انتخابی شما است. اگر می خواهید سایر کاربران را با استفاده از این روش ذکر کنید، مراحلی را که باید انجام دهید در اینجا آمده است:

  • نماد “Aa” را در رابط کاربری ویرایشگر داستان پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. باید در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش قابل مشاهده باشد.
  • در مرحله بعد @ را تایپ کرده و نام کاربری صفحه اینستاگرامی که می خواهید در پست تگ کنید را وارد کنید. همانطور که شروع به تایپ می کنید، اینستاگرام به طور خودکار پیشنهاداتی را ارائه می دهد.
  •  هنگامی که صفحه مورد نظر شما در پیشنهادات ظاهر شد، برای انتخاب روی آن ضربه بزنید.
  • برای تکمیل فرآیند، یک زیر خط توسط اینستاگرام به نام کاربری اضافه می شود.

همچنین می‌توانید با استفاده از روش دوم – برچسب ذکر کاربران را ذکر کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • نماد استیکر را در رابط کاربری Story Editor پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • در این مرحله، باید برچسب @Mention را ببینید. آن را انتخاب کنید.
  • شروع به تایپ نام کاربری صفحه اینستاگرامی که می خواهید در پست تگ کنید، کنید. مانند روش قبلی، پس از اینکه اینستاگرام پیشنهادات خودکار را به شما نشان داد، می توانید صفحه مورد نظر را انتخاب کنید.

در هر پست استوری می توانید حداکثر 10 کاربر اینستاگرام را منشن یا تگ کنید. با این حال، لطفاً به یاد داشته باشید که پس از انتشار یک استوری، نمی‌توانید کاربر دیگری را ذکر یا تگ کنید.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

چگونه به طور خلاقانه منشن های استوری را برای بازاریابی اینستاگرام به اشتراک بگذارید

اکنون که می دانید چگونه می توانید دیگران را در استوری های اینستاگرام خود ذکر کنید (و چگونه ممکن است توسط دیگران به شما اشاره شود)، وقت آن است که وارد موضوع اصلی این مقاله شوید. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه می توانید به طور خلاقانه استوری ها را برای بازاریابی موثر در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

فالوورها را تشویق کنید تا صفحه شما را در پست‌های استوری خود تگ کنند: اگر فالوورهای وفادار در اینستاگرام دارید یا با استفاده از اپلیکیشن فالوفون می توانید فالورهای ارگانیک را به دست بیارید و می‌توانید از این وفاداری به خوبی در بخش بازاریابی استفاده کنید. فالوورهای رایگان شما دوست دارند در پست‌های استوری برند رسمی شما حضور داشته باشند، و اگر در متقاعد کردن مخاطبان خود برای ذکر صفحه شما در استوری‌هایشان خوب هستید، باید پاسخ خوبی دریافت کنید.

به هر حال، در اینستاگرام، همه خواهان توجه هستند و زمان کمی در کانون توجه وسوسه انگیز است. البته، اگر در حال حاضر صدها فالوور داشته باشید، ذکر همه کسانی که نام تجاری شما را در پست های خود ذکر می کنند برای شما دشوار است.

می‌توانید برای انتخاب پست‌هایی که برند شما را در بهترین حالت به نمایش می‌گذارند، به تخصص مدیر رسانه‌های اجتماعی خود تکیه کنید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید: اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم های تولید محتوا در حال حاضر است و کاربران اغلب محتوای کشنده ای را ارائه می کنند که برندها می توانند از آن استفاده کنند. برای مثال، اگر یک فالوور یک پست استوری قانع‌کننده ایجاد کند که محصولات شما را نیز در آن نشان دهد، می‌توانید با استفاده از ویژگی @mention، استوری اینستاگرام را به اشتراک بگذارید.

این دو کار را انجام می دهد – یکی شامل برند شما و دیگری شامل کاربری که محتوا را ایجاد کرده است. برای برند شما، شبیه یک تبلیغ است. فقط، در این صورت، تبلیغات به صورت رایگان توسط یک تولید کننده محتوای با استعداد در اینستاگرام ارائه می شود.

برای کاربر، نوردهی بیشتری را به همراه خواهد داشت. اگر قرار گرفتن در معرض از طریق نام تجاری شما باشد، کاربر مطمئناً به یک دنبال کننده وفادار تبدیل می شود که می توانید برای ایجاد محتوای قاتل بیشتر در آینده روی او حساب کنید.

اجرای مسابقات اینستاگرامی: در سال های اخیر، محبوبیت مسابقات اینستاگرامی افزایش یافته است و دلایل خوبی هم دارد. مسابقات در اینستاگرام هم به برندها و هم به افراد تأثیرگذار فرصت هایی را ارائه می دهد که برای انفجار در این پلتفرم نیاز دارند.

در مجموع، رقابت‌های اینستاگرام فرصت‌های بازاریابی هستند که در زمان‌های امروزی به سادگی نمی‌توانید آن‌ها را رد کنید. به عنوان مثال، می توانید هدایایی انجام دهید. در حالی که معیارهای مشارکت برای محتوای هدیه عموما ساده است، هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید نمی‌توانید آن را تا حدودی پیچیده کنید. می توانید این را با اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر ترکیب کنید.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است – محتوای تولید شده توسط کاربر مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید و از دنبال کنندگان خود نیز بخواهید آن را به اشتراک بگذارند. برنده را از بین فالوورهایی که می خواهید انتخاب کنید و محتوا را با دنبال کنندگان مربوطه به اشتراک بگذارید.

اگر به دنبال افزایش سریع تعداد لایک ها و بازدیدهای اینستاگرام هستید، هیچ چیز بهتر از برگزاری مسابقات نیست.

از مهمانانی که در رویدادهای برند شما شرکت می کنند نام ببرید: اگر برند شما اخیرا یک رویداد یا یک وبینار برگزار کرده است که توسط نام های مطرح در حوزه شما برگزار شده است، می توانید از حضور آنها در رویداد در اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که پستی را آپلود کنید که به مخاطبان شما درباره رویداد شما و مهمانانش بگوید. قبل از ارسال آن در اینستاگرام، به سادگی از ویژگی @mention برای تگ کردن افرادی که در رویداد شرکت کردند استفاده کنید.

پس از پست، آن مهمانان را تشویق کنید که پست را دوباره در فیدهای اینستاگرام مربوطه خود به اشتراک بگذارند. از نظر قرار گرفتن در معرض نام تجاری و آگاهی، این می تواند برای شما معجزه کند. این می تواند به شما کمک کند تا اعضایی از مخاطبان هدف خود را که احتمالاً حتی از وجود برند شما اطلاعی ندارند، پیدا کنید.

بهترین روش ها برای اشتراک گذاری مجدد پست های استوری اینستاگرام

دانستن خلاقانه ترین روش ها برای اشتراک گذاری مجدد منشن ها در استوری اینستاگرام کافی نیست. اگر می‌خواهید از قابلیت اشتراک‌گذاری @mention اینستاگرام حداکثر استفاده را ببرید، باید از روش‌های خاصی استفاده کنید، مانند:

اشتراک‌گذاری پست‌های استوری که برند شما در آن برچسب‌گذاری شده است را از دست ندهید: این را تصور کنید. 10 دنبال کننده پست های استوری اینستاگرام را با نام تجاری شما ایجاد کردند. با این حال، مدیر رسانه های اجتماعی شما فقط محتوای دو دنبال کننده را برای اشتراک گذاری در فید شما انتخاب می کند.

مطمئناً، دو فالوور که نام بردید از این واقعیت که دسته رسمی اینستاگرام برند شما پست های آنها را به اشتراک گذاشته است، بسیار خوشحال خواهند شد. اما در مورد هشت نفر دیگر که نادیده گرفته شدند، چطور؟ در حالت ایده‌آل، نباید از اشتراک‌گذاری پست‌هایی که برند شما در آن برچسب‌گذاری شده است، غافل شوید.

قبلاً در این مقاله، اشاره کردیم که چگونه برای مدیران رسانه‌های اجتماعی گنجاندن هر پستی که نام تجاری شما را ذکر می‌کند، دشوار است. با این حال، این فقط در صورتی برای برند شما صادق است که در اینستاگرام دنبال کننده قابل توجهی داشته باشد. اگر دنبال کردن شما هنوز محدود است، هر پست استوری که از شما نام می برد را به اشتراک بگذارید.

منشن های معمولی پست را نیز به اشتراک بگذارید: اگر فکر می کردید فقط می توانید پست های استوری اینستاگرام که نام تجاری شما را ذکر می کند به اشتراک بگذارید، دوباره فکر کنید. همچنین می توانید پست های منظمی را که در آن کاربران نام تجاری شما را ذکر کرده اند به اشتراک بگذارید.

بسیاری از کاربران در اینستاگرام نیز از هشتگ ها برای ذکر برندها استفاده می کنند، بنابراین به سادگی مراقب جایی که صفحه رسمی شما تگ شده است نباشید. افزودن پست به استوری ساده است. به سادگی دکمه هواپیمای کاغذی را که در زیر پستی که می‌خواهید اضافه کنید، انتخاب کنید.

در مرحله بعد، روی گزینه «افزودن پست به استوری خود» ضربه بزنید. قبل از ارسال استوری، به یاد داشته باشید که آن را سفارشی کنید زیرا می خواهید پست شما تا حدی پست اصلی را بهبود بخشد، درست است؟ می‌توانید پست را با استفاده از GIF، هشتگ، استیکر، منشن و متن سفارشی کنید.

این فرآیند را با ضربه زدن روی گزینه “استوری شما” به پایان برسانید و پست به عنوان استوری اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

هنگام اشتراک‌گذاری مجدد، نام تجاری خود را متمایز کنید: هیچ چیز بدی در مورد اشتراک‌گذاری مجدد وجود ندارد. با این حال، قبل از اشتراک‌گذاری مجدد، باید مطمئن شوید که پست حاوی عناصر نام تجاری شما است. این امر آگاهی از برند را افزایش می دهد و پست های دیگر کاربران را به طور یکپارچه در تجربه برند شما ادغام می کند.

ترکیب نکردن عناصر نام تجاری شما می تواند باعث شود به نظر برسد که پست شخص دیگری را بدون فکر زیاد به اشتراک گذاشته اید، که توسط مخاطبان هدف شما قدردانی نخواهد شد.

نتیجه

بنابراین، این تقریباً برای این مقاله تمام شده است. ما امیدواریم که بتوانید از ویژگی @mention اینستاگرام استفاده کنید و از طریق اشتراک‌گذاری مجدد خلاقانه حداکثر استفاده را ببرید. قبل از اینکه از شما خداحافظی کنیم، می‌خواهیم مزایای سرویسی مانند Mr. Insta را به شما یادآوری کنیم .

ابزار بازاریابی اینستاگرام که می‌تواند صفحه اینستاگرام شما را نسبت به رقبای شما برتری دهد. این سرویس به شما امکان خرید کامنت اینستاگرام و فالوور اینستاگرام را می دهد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه