استفاده حداکثری از ویژگی Swipe Up اینستاگرام

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

امروزه اکثر مردم یک حساب کاربری اینستاگرام دارند و با بیش از 500 میلیون نفر استفاده روزانه از این پلتفرم، بازاریابی اینستاگرام به تمرکز بسیار مهمی برای اکثر مشاغل تبدیل شده است.

رشد کسب و کار را می توان با محتوایی در اینستاگرام تقویت کرد که به شما کمک می کند فالوورهای اینستاگرام و لایک های اینستاگرام بیشتری داشته باشید.

یکی از اشکالات پلتفرم این است که اجازه نمی دهد پیوندهای قابل کلیک در مکان هایی غیر از بیو اضافه شود.

مشکل لینک اینستاگرام در ویژگی بیو

برندها و افراد آزادند پیوندهای قابل کلیک را در بیو خود اضافه کنند، اما این کافی نیست زیرا:

هر بار که محتوای جدیدی وجود دارد که می خواهید دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام خود را به آن هدایت کنید، باید پیوند را تغییر دهید.
شما باید از ابزاری مانند Clic.ly برای هدایت فالوورهای اینستاگرام خود به چندین صفحه در وب سایت خود استفاده کنید.
بزرگترین اشکال لینک در ویژگی بیو این است که برای فالوورهای اینستاگرام شما ناخوشایند است. در دنیای پرشتاب امروزی، مردم دامنه توجه کوتاهی دارند و می خواهند کارها به سرعت انجام شود.

یک پست یا داستانی که آنها را به “پیوند در بیو” هدایت می کند، از آنها می خواهد که از کاری که در حال حاضر انجام می دهند خارج شوند، به نمایه شما بروند، روی پیوند کلیک کنند و سپس محتوای شما را مشاهده کنند.

این برای مصرف کنندگان امروزی بسیار زیاد است و نرخ کلیک شما را کاهش می دهد.

ویژگی Swipe Up یک تغییر بازی برای مشاغل امروزی است.

قابلیت Swipe Up در اینستاگرام چیست؟

ویژگی Swipe Up در اینستاگرام راهی برای اضافه کردن لینک های قابل کلیک به استوری های خود در اینستاگرام است که می تواند فالوورهای واقعی اینستاگرام شما را به سمت محتوایی که می خواهید به آنها نشان دهید هدایت کند.

به این ترتیب، فالوورهای اینستاگرام شما دیگر مجبور نیستند از استوری شما خارج شوند و به لینک موجود در بیو خود مراجعه کنند تا ببینند به چه چیزی آنها را هدایت می کنید.

شما می توانید آنها را به وب سایت خود هدایت کنید، آخرین محصولاتی را که می توانند برای آنها خرید کنند، پیوندهای رویدادها، و حتی جزئیات بیشتری در مورد آخرین تبلیغات خود به آنها ارائه دهید.

این یک راه عالی برای تقویت رشد برند است زیرا باعث می‌شود فالوورهای اینستاگرام شما با کسب و کار شما تعامل داشته باشند و در مورد آنچه پست می‌کنید اقدام کنند.

با این حال، این ویژگی تنها در موارد زیر موجود است:

شما یک حساب تجاری در اینستاگرام با بیش از 10000 فالوور اینستاگرام دارید.
حساب اینستاگرام شما تایید شده است (حتی اگر کمتر از 10000 فالوور اینستاگرام داشته باشید).
اگر هنوز 10000 فالوور اینستاگرام ندارید، روی ایجاد فالوور خود کار کنید تا بتوانید از این ویژگی استفاده کنید. اگر در حال حاضر 10000 یا بیشتر فالوور اینستاگرام دارید، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه می توانید بهترین استفاده را از این ویژگی داشته باشید.

چگونه لینک Swipe Up را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم

اگر واجد شرایط استفاده از ویژگی Swipe Up هستید، با کلیک بر روی نماد دوربین در سمت چپ در بالای صفحه به استوری اینستاگرام خود بروید.
یک عکس، ویدیو یا بومرنگ بگیرید تا به استوری خود اضافه کنید یا چیزی را از رول دوربین خود انتخاب کنید که می‌خواهید در استوری اینستاگرام خود پست کنید.
نماد پیوند را در سمت راست بالای صفحه نمایش خود (چهارم از سمت راست) انتخاب کنید.

گزینه پیوند به ویدیوی IGTV یا URL را خواهید دید. URL مورد نظر خود را که می خواهید فالوورهای اینستاگرام خود را به آن هدایت کنید وارد کنید. این می تواند صفحه ای در وب سایت شما، صفحه فرود محصول یا حتی آخرین پست وبلاگ شما باشد.
پس از انجام این کار، کاربران اندرویدی می‌توانند روی علامت سبز رنگ ضربه بزنند در حالی که کاربران iOS می‌توانند روی «انجام شد» کلیک کنند.
مطمئن شوید که استوری شما “پیوند” است و نماد ابرپیوند سمت راست بالای آن سفید است.
یک فراخوان برای اقدام درج کنید و از فالوورهای اینستاگرام خود بخواهید که انگشت خود را به سمت بالا بکشند.

این را می توان از طریق استفاده از یک GIF یا حتی متن ساده که توجه آنها را جلب می کند انجام داد.
تنها کاری که بعد از این باید انجام دهید این است که استوری خود را آپلود کنید.

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

 

راه هایی برای استفاده حداکثری از قابلیت Swipe Up

تبلیغات محصول

اگر می‌خواهید تصاویر یا ویدیوهای محصولات خود را به نمایش بگذارید و فالوورهای اینستاگرام خود را به صفحه محصول خود هدایت کنید تا بتوانند خرید کنند، ویژگی Swipe Up یک افزودنی عالی به استوری اینستاگرام شما است. شما حتی می توانید با قرار دادن پیوند به دسته محصول در استوری خود، دسته بندی محصول ایجاد کنید و دسته بندی محصول خاصی را به نمایش بگذارید.

به این ترتیب، کسانی که آنچه را در استوری شما می بینند دوست دارند، مجبور نخواهند شد وقت خود را برای بازدید از نمایه شما و تلاش برای یافتن پیوند وب سایت شما برای رفتن به صفحه محصول خود تلف کنند. آنها به طور خودکار با یک تند کشیدن سریع به آن هدایت می شوند.

این می تواند به افزایش فروش برای کسب و کار شما کمک کند.

تبلیغ پست های وبلاگ

اگر به تازگی یک وبلاگ جدید آپلود کرده اید و می خواهید فالوورهای اینستاگرام شما آن را بخوانند، آنها را با کمک ویژگی Swipe Up در اینستاگرام به وبلاگ خود هدایت کنید.

شما باید یک گرافیک جذاب برای استوری خود ایجاد کنید که تصویر برند شما را تکمیل کند. طراحی آن با رنگ‌ها و فونت‌هایی که نشان‌دهنده برند شما هستند نیز شناخت برند را بهبود می‌بخشد و شناسایی برند شما را برای مخاطبان شما آسان‌تر می‌کند. فقط مطمئن شوید که گرافیکی که طراحی می کنید از مشخصات اندازه اینستاگرام پیروی می کند.

تبلیغات متقابل پلت فرم

نام تجاری شما احتمالاً در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی کار می کند، و ویژگی Swipe Up می تواند راهی عالی برای مشارکت در تبلیغات بین پلت فرمی برای تقویت رشد کسب و کار باشد. با استفاده از ویژگی Swipe Up اینستاگرام، می توانید مخاطبان خود را به پست فیس بوک یا آخرین ویدیوی خود در یوتیوب هدایت کنید.

فقط مطمئن شوید که یک تصویر کوچک جذاب اضافه کرده اید تا کشیدن انگشت به بالا برای فالوورهای اینستاگرام شما هیجان انگیزتر شود.

ارتقاء صفحات فرود

صفحات فرود ممکن است صفحات اطلاعاتی، فروش یا خدماتی باشند که به عنوان صفحات معاملاتی عمل می کنند.

هدف اصلی چنین صفحاتی ترغیب بازدیدکنندگان برای خرید چیزی یا ثبت نام برای چیزی است. برای کسب و کارها بسیار مهم است که مشتریان بالقوه را در معرض صفحه فرود خود قرار دهند، و با ویژگی Swipe Up اینستاگرام، این امر به راحتی با قرار دادن پیوند به صفحه فرود امکان پذیر است.

افزایش ثبت نام برای رویدادهای مجازی شما

اگر میزبان یک رویداد مجازی هستید و می خواهید افراد بیشتری را برای ثبت نام در آن دعوت کنید، می توانید این کار را با قرار دادن فرم ثبت نام سریع و آسان برای رویداد به عنوان پیوندی در استوری اینستاگرام خود انجام دهید. با اضافه کردن پوستر تبلیغاتی رویداد خود، هیاهو ایجاد کنید و از فالوورهای اینستاگرام خود بخواهید که برای ثبت نام در آن، انگشت خود را به سمت بالا بکشند.

حتی می توانید یک پست در مورد رویداد مجازی از فید خود در استوری خود به اشتراک بگذارید و پیوند ثبت نام را در آن قرار دهید. این نه تنها باعث می‌شود افراد در رویداد ثبت نام کنند، بلکه می‌تواند افراد بیشتری را به پست فید شما هدایت کند.

تبلیغ آهنربای سرب

استفاده از لیست های ایمیل برای هر کسب و کاری مهم است. با ویژگی Swipe Up در اینستاگرام، می‌توانید ثبت‌نام در فهرست ایمیل‌ها را برای ترویج آهن‌رباهای سرب که به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کنند تشویق کنید.

جمع آوری سرمایه برای اهداف

راه دیگری که برندها می توانند از ویژگی Swipe Up در اینستاگرام استفاده کنند، حمایت از یک موسسه خیریه برای هدفی است که به آن اعتقاد دارند. پیوندهایی که دنبال کنندگان اینستاگرام را به صفحات اهدای خیریه هدایت می کنند را می توان به استوری ها اضافه کرد.

این کار جدا از کمک به جمع آوری سرمایه برای یک هدف خوب، به افزایش حسن نیت شرکت نیز کمک می کند که برای موفقیت بلندمدت تجارت بسیار مهم است.

نکاتی برای تعامل بهتر با مخاطب با ویژگی Swipe Up در اینستاگرام

مخاطبان خود را درگیر کنید

به فالوورهای اینستاگرام خود اطلاع دهید که چیزهای بیشتری در استوری شما وجود دارد تا فقط آنچه در آن می بینند. با استفاده از متنی که برجسته یا GIF های جذاب است، یک فراخوان واضح به سمت بالا بکشید. مطمئن شوید که گرافیک‌هایی که در استوری خود استفاده می‌کنید نیز چشم‌نواز هستند و با تصویر کلی که می‌خواهید برای برند خود ایجاد کنید همخوانی دارند.

به طور مداوم پست کنید

اگر می خواهید استوری شما زودتر برای فالوورهای اینستاگرام شما ظاهر شود، باید متعهد به یک برنامه زمان بندی پست ثابت باشید. پست‌های ثابت باعث می‌شود مخاطبان شما بیشتر به آنچه می‌گویید علاقه مند شوند و شما را با الگوریتم اینستاگرام مرتبط نگه می‌دارد.

Insights اینستاگرام را پیگیری کنید

با مشاهده Insights اینستاگرام خود می توانید بررسی کنید که واقعاً چند نفر از فالوورهای واقعی اینستاگرام شما در استوری شما به سمت بالا سوایپ کرده اند. این به شما ایده ای از نوع محتوایی می دهد که مخاطبان شما با آن بیشتر درگیر هستند و شما را قادر می سازد تا محتوای خود را بر اساس آنچه برای فالوورهای اینستاگرام شما بهتر کار می کند تنظیم کنید.

همچنین در مورد کارهایی که نباید هنگام ارسال در استوری های خود انجام دهید، ایده خواهید داشت.

ارزشش را بساز

اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که دنبال کنندگان اینستاگرام خود را به آن هدایت می کنید ارزشش را دارد. چه یک صفحه محصول، یک قطعه وبلاگ یا جزئیات مربوط به یک رویداد آینده باشد، فالوورهای اینستاگرام شما باید احساس کنند که به زندگی آنها ارزش افزوده می دهد.

نتیجه

ویژگی Swipe Up به برندها در بازاریابی محصولات و خدماتشان یک مزیت متمایز ارائه می دهد. استفاده از لینک های قابل کلیک در استوری های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که فالوورهای اینستاگرام خود را تشویق کنید تا اقداماتی را انجام دهند که قبلاً امکان پذیر نبود.

اگر در مورد افزایش رشد کسب و کار از طریق اینستاگرام جدی هستید، باید از مزایای این ویژگی عاقلانه استفاده کنید و به خودتان برتری نسبت به رقبا بدهید.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه