استفاده از نظرسنجی استوری اینستاگرام برای کسب و کار شما

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

 

اگر از بازاریابی اینستاگرام برای تجارت خود استفاده می کنید، دریافت نرخ تعامل بالاتر با فالوورهای اینستاگرام خود ضروری است. وقتی فالوورهای اینستاگرام شما بیشتر با محتوای شما درگیر می شوند، به الگوریتم اینستاگرام نشان می دهد که کاربران پلتفرم به محتوای شما علاقه مند هستند.

این به شما کمک می کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و فالوورهای واقعی اینستاگرام بیشتری به دست آورید. با تعامل بیشتر، می توانید به رتبه های بالاتری در موتورهای جستجو دست پیدا کنید و حتی در تب کاوش اینستاگرام قرار بگیرید.

استفاده از نظرسنجی استوری اینستاگرام یکی از راه‌های افزایش تعامل بین مخاطبان است. مخاطبان بیشتر حتی می‌توانند باعث لایک‌های بیشتر در اینستاگرام برای محتوای شما شوند و نرخ تعامل را در پروفایل شما افزایش دهند. در اینجا چیزی است که باید در مورد این ویژگی اینستاگرام بدانید.

نظرسنجی استوری اینستاگرام چیست؟

در سال 2017، اینستاگرام ویژگی نظرسنجی را به استوری اضافه کرد که این امکان را برای افراد فراهم می‌کرد تا با محتوای این پلتفرم ارتباط برقرار کنند. با استفاده از این ویژگی، فالوورهای اینستاگرام شما باید یکی از 2 گزینه ارائه شده در پاسخ به سوالات خاص را انتخاب کنند.

اینها ممکن است پاسخ‌های بله یا خیر ساده باشند، یا می‌توانید گزینه‌های دیگری را برای انتخاب به آنها بدهید.

چگونه نظرسنجی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم؟

ایجاد نظرسنجی برای استوری اینستاگرام شما آسان است. هنگامی که تصویر یا ویدیویی را که می‌خواهید به استوری اضافه کنید، داشتید، گزینه Stickers را از قسمت سمت راست بالای صفحه خود انتخاب کنید.

سپس روی نماد «نظرسنجی» کلیک کنید و آن را روی عکس یا ویدیوی خود قرار دهید. گزینه‌های پیش‌فرض برای نظرسنجی کلاسیک «بله» و «خیر» هستند، اما می‌توانید این گزینه‌ها را سفارشی کنید.

سوالات محدودیت کاراکتر ندارند، اما محدودیت کاراکتر برای پاسخ ها 22 کاراکتر است. پس از انجام این کار، می توانید آن را با فالوورهای اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید و نتایج را مشاهده کنید.

نتایج را می توان با کشیدن انگشت به بالا در استوری خود به صورت بلادرنگ مشاهده کرد. از آنجایی که استوری اینستاگرام 24 ساعت طول می کشد، نظرسنجی شما نیز همینطور است، اما می توانید آن را برجسته کنید تا مطمئن شوید که پس از 24 ساعت ناپدید نمی شود.

می‌توانید ببینید که چند نفر به انتخاب‌های نظرسنجی شما رأی داده‌اند و همچنین تعداد بازدیدهایی که استوری توانسته است داشته باشد.

به اشتراک گذاری نتایج نظرسنجی می تواند علاقه فالوورهای اینستاگرام شما را حفظ کند، زیرا آنها همان کسانی هستند که به گزینه های داده شده رای داده اند.

برای انجام این کار، کافی است روی گزینه اشتراک گذاری نتایج در تب Views کلیک کنید و نتایج نظرسنجی را که به آن رای داده اند به مخاطبان خود اطلاع دهید.

چرا آنها برای کسب و کار شما مهم هستند؟

نظرسنجی استوری های اینستاگرام راه های سرگرم کننده و خلاقانه ای را برای فالوورهای اینستاگرام شما برای تعامل با برند شما ارائه می دهد. بسیاری از زمان در رسانه های اجتماعی صرف پیمایش های بی فکر می شود.

هیچ کمبودی در استوری وجود ندارد که توسط بسیاری از حساب های موجود در اینستاگرام ارسال شده است. با توجه به اینکه کاربران زیادی در پلتفرم استوری‌ها را یکی پس از دیگری مشاهده می‌کنند، نظرسنجی‌ها تغییرات تازه‌ای را ایجاد می‌کنند و به کاربران این فرصت را می‌دهند تا با توجه به سوال پرسیده شده اظهار نظر کنند.

آنها خیلی سریعتر توجه فالوورهای اینستاگرام شما را جلب می کنند و آنها را به تعامل با برند شما وادار می کنند.

هیچ محدودیتی برای نوع سوالی که می توانید بپرسید وجود ندارد، بنابراین می توانید بازخورد مشتریان را دریافت کنید و علایق آنها را بهتر درک کنید. همیشه لازم نیست از نظرسنجی برای امور مربوط به کسب و کار استفاده شود.

آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا فالوورهای اینستاگرام خود را در سایر زمینه های مورد علاقه خود درک کنید و به شما کمک می کنند تا به سوالاتی که مربوط به موضوعات دیگر است پاسخ دهید.

وقتی از ورودی های حاصل از نظرسنجی ها استفاده می کنید و تغییراتی را در تصمیمات تجاری خود اعمال می کنید، به مخاطبان شما کمک می کند احساس کنند که به آنها گوش داده می شود. این باعث می شود که آنها بیشتر با محتوای برند شما درگیر شوند.

تعامل بیشتر در نمایه شما به معنای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو است که به افراد بیشتری امکان می دهد با محتوای شما آشنا شوند.

افرادی که در نهایت محتوای شما را دوست دارند می توانند تعداد لایک های اینستاگرام را در نمایه شما افزایش دهند و به شما کمک کنند تا به برگه کاوش پلتفرم بروید.

با افزایش تعامل در پروفایل اینستاگرام، نظرسنجی استوری اینستاگرام می تواند به نرخ های بالاتر رشد کسب و کار کمک کند. در ادامه این مقاله، دقیقاً نحوه استفاده از نظرسنجی‌های استوری اینستاگرام را به روش‌های مختلف برای موفقیت کسب‌وکارتان توضیح خواهیم داد.

چگونه می توانید از نظرسنجی استوری اینستاگرام برای رشد کسب و کار استفاده کنید؟

برای انجام تحقیقات بازار

اگر می‌خواهید درباره اولویت‌ها و علایق مخاطبان هدف خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، افزودن یک نظرسنجی به استوری اینستاگرام راهی عالی برای انجام این کار است. ممکن است در حال فکر کردن به یک خط محصول جدید یا کار روی یک ایده خدماتی باشید که تحقیقات بازار برای آن ضروری است.

به هر حال، شما محصول/خدمتی را برای برآورده کردن نیازهای مخاطب هدف خود ارائه می دهید. دریافت پاسخ از مخاطبان هدف خود در مورد آنچه که در آینده می خواهند ببینند، شما را در مسیر درست قرار می دهد و به شما کمک می کند تا نیازهای آنها را برآورده کنید.

برای نمایش محصولات خود

حتی می توانید از نظرسنجی ها برای نمایش محصولات برند خود و ایجاد هیجان در مورد پیشنهادات خود استفاده کنید. افزودن محصولات مختلفی که به استوری اینستاگرام خود ارائه می دهید و از فالوورهای اینستاگرام خود بخواهید که از بین این 2 محصول یکی را انتخاب کنند، به شما ایده ای از ترجیحات آنها می دهد.

همچنین می‌توانید پست‌های فید مربوط به محصولات خود را به استوری‌های خود اضافه کنید و یک نظرسنجی در نظر بگیرید تا از فالوورهای اینستاگرام خود بپرسید که آیا آخرین پست شما را در مورد محصول شما دیده‌اند یا خیر.

برای اینکه بفهمید فالوورهای اینستاگرام شما چه چیزی را دوست دارند و بازخورد آنها را دریافت کنید

فالوفون-فالورگیر اینستاگرام

 

با افزودن نظرسنجی به استوری های اینستاگرام خود، می توانید ایده ای از علاقه مندی فالوورهای واقعی اینستاگرام خود به دست آورید. حتی می توانید نظرات مشتریان خود را در مورد محصولات یا خدمات خود دعوت کنید و در جهت گنجاندن این بازخورد در تصمیمات تجاری خود تلاش کنید.

همچنین می‌توانید نتایج نظرسنجی را در استوری خود به اشتراک بگذارید و از فالوورهای اینستاگرام خود به خاطر وقت گذاشتن برای اظهار نظر تشکر کنید. اعمال تغییرات بر اساس بازخوردی که دریافت می کنید به فالوورهای اینستاگرام شما نشان می دهد که به نظرات آنها اهمیت می دهید و به آنها گوش می دهید.

این می تواند به افزایش وفاداری مشتری به برند شما کمک کند.

تا مخاطبان خود را به وب سایت خود هدایت کنید

می توانید لینک وب سایت خود را در استوری خود قرار دهید و فالوورهای اینستاگرام خود را تشویق کنید که پس از افزودن نظرسنجی به آن، صفحه را به سمت بالا بکشند. از طریق یک نظرسنجی در مورد یک وبلاگ که به تازگی به وب سایت یا بخشی از وب سایت خود اضافه شده است، تبلیغات ایجاد کنید.

نظرسنجی را طوری تنظیم کنید که ارتباط منطقی با چیزی که مخاطبان خود را به آن هدایت می کنید برقرار کنید تا از تبدیل های بالاتری بهره مند شوید.

برای برگزاری آزمون ها

حتی می‌توانید از نظرسنجی‌ها استفاده کنید تا فالوورهای اینستاگرام خود را در مورد یک موضوع خاص سؤال کنید و تعامل آن‌ها با محتوای شما را سرگرم‌کننده کنید. جدای از این، می‌توانید آزمون‌هایی را برگزار کنید که میزان آگاهی مخاطبان از برند شما را بررسی کند.

وقتی مردم با چنین آزمون هایی درگیر می شوند، آگاهی از برند افزایش می یابد. همچنین می توانید با هدایت آنها به وب سایت خود آنها را کنجکاو کنید تا پاسخ مناسب برای سؤالی که پرسیده اید پیدا کنند.

برای تشویق مخاطبان خود به اتخاذ یک موضع اجتماعی

امروزه مردم بیشتر علاقه مند به ارتباط و حمایت از برندهایی هستند که از تغییرات اجتماعی آگاه هستند. اگر در مورد مسائل اجتماعی صحبت کنید، به احتمال زیاد به کسب و کار شما نگاه مثبت خواهند داشت.

می‌توانید از نظرسنجی‌ها استفاده کنید تا از فالوورهای اینستاگرام خود بپرسید که آیا از جدیدترین مسائل اجتماعی در جریان هستند یا خیر و آیا در حال انجام کاری برای آن هستند یا خیر. انجام این کار نه تنها آنها را تشویق به اتخاذ یک موضع اجتماعی می کند، بلکه نشان می دهد که برند شما یک برند آگاهانه اجتماعی است.

این می تواند به بهبود اعتبار برند شما کمک کند.

برای ایجاد تبلیغات در مورد کمپین ها، رویدادها و مسابقات خود

اگر کمپین، رویداد یا مسابقه بزرگی دارید، می‌توانید از نظرسنجی‌های استوری اینستاگرام برای ایجاد تبلیغات در اطراف آن استفاده کنید. از فالوورهای اینستاگرام خود بپرسید که آیا از رویدادهای آتی شما آگاه هستند یا خیر، یا اعلام کنید که یک اطلاعیه بزرگ برای دادن دارید و بررسی کنید که آیا آنها هیجان زده هستند که بدانند چیست.

حتی می توانید یک مسابقه اعلام کنید و ببینید آیا فالوورهای اینستاگرام شما در آن شرکت کرده اند یا خیر.

برای جذب مخاطب در تبلیغات

حتی می‌توانید نظرسنجی‌هایی را به تبلیغاتی که در استوری‌های خود قرار می‌دهید اضافه کنید و فالوورهای اینستاگرام خود را وادار کنید تا با کلیک روی 1 از 2 گزینه ارائه شده، در مورد این تبلیغات استوری اقدام کنند.

برای سرگرم کردن مخاطبان

لازم نیست همه نظرسنجی ها به دستیابی به برخی اهداف تجاری مرتبط باشند. همچنین می توانید از نظرسنجی ها برای سرگرم نگه داشتن مخاطبان خود و نشان دادن شخصیت برند خود استفاده کنید.

بحث در مورد چیزهایی که به تجارت مربوط نمی شود می تواند به فالوورهای اینستاگرام شما فرصتی بدهد تا شما را بهتر بشناسند. این می تواند به آنها کمک کند تا یک ارتباط شخصی با برند شما ایجاد کنند و رابطه را در دراز مدت حفظ کنند.

نتیجه

امروزه با افزایش محبوبیت بازاریابی اینستاگرام، این پلتفرم رقابت زیادی را برای برندها ایجاد می کند. در چنین محیط رقابتی، دریافت نرخ تعامل بالا برای محتوای شما برای برتری شما بسیار مهم است.

نظرسنجی استوری اینستاگرام این امکان را فراهم می کند و به همین دلیل، مهم است که آن را در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود بگنجانید.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

نوشته های تازه